Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kyllä maistuis mullekin. Mä oon tänään ihan liikaa ollu touhuissa ja maksan nyt sohvalla velkaa, puuuuuuh. Vaikka kyllä tänään sain vähän herkkuakin, oli alkuviikon vuokaleipä jo niin vanhaa että eilen laitoin viipaleiksi ja kuivumaan ja tänään paistoin ritareiksi, ja sain syödä kaikki 4 palaa itse :D :D

Minä en tiedä, onko miehellä paino noussut. En ole ainakaan huomannut. :)

Musta tuntuu että tuo koko miehen kaveripiiri on saanut raskauskiloja tämän raskauden aikana. Mies jakaa niille videoita watsapissa kun on kuvannut mun mahaa ja ne kyselee että onko maha kasvanut. Tänään ku tulin kotiin ni oli yks miehen kaveri kylään tullu. Käski mun heti ottaa takin pois ja sitten alkoi pyörittään kättä mun masulla. :-D

Mammaliini81 Mulla on ihan samat fiilikset. Ahistaa tämä....

Mulle on tullu selluliittia aivan törkeesti. Sitä mulla ei oikeastaan ole muutoin. Mut viimeks imetys vei mukanaan selluliitit, onneks :) Ukko ei oo lihonut yhtään päinvastoin on tainnut laihtua pari kiloa. Hän on kyllä normaalipainoinen ollut aina. Imelän himo on kyllä iskenyt myös häneen mitä ei yleensä ole kummallaan. Liekö sitten minulta tarttunut ;)

Meillä mies on kans laihtunu varmaan sen lähemmäs 5 kiloa :). Mä oon kieltäny sitä laihtumasta yhtää enempää ku pian alkaa itellä olla kunnon emakko-olo sen rinnalla :). Sillä nyt onki fyysinen työ ja sit tän mun radin vuoksi ollaan molemmat syöty paljo terveellisemmin mitä ennen. Kivahan se on toisaalta kattella miestä ku alkaa olla aika timmissä kunnossa ;)

Elaffy. Mustakin tuntui että räjähdän ku eka kerran ukko videoi mun pötsiä ja teki selostusta siihen päälle ja sitten laitto kavereille. Laskin kymmeneen ja mietin onko se niin hirveetä loppupeleissä jos niillä on niin mukavaa enkä sanonut mitään. Tuolle mahan silittelijälle sanoin että nyt kyllä lopetat jo vaikka onki niin mukavaa ku kerrankin mun maha on isompi ku sun.:-D

Kyllä meillä se frii näkyy kaapelissa. Ei teillä sit oo mitään et tarttis manuaalisesti tehdä joku päivitys?

Meillä mies kans kerännyt muutaman kilon itselleen.

Se voi olla, että täytyy tehdä kanavahaku uudelleen, meillä hävis tv5 ton friin myötä, mutta kanavahaku palautti sen onneks. Tosin meiltä olis voinukin pysyä poissa koko frii.

Oonksmä nyt ihan höntti kun mua ärsyttää se kun ukko makaa krapulaisena sängyllä ja kyselee koko ajan et ootko pahal pääl? En. Mitä me syödää tänää? Samaa ku eilen. Laitoitko perunat jääkaappii illal? En ku sanoin sulle et laita sinä kun tulet (ei ollu kerenny jäähtymää kun menin nukkumaa). Ja hitto sen kerran kun oisin ton ipanan puolesta saanu nukkua niin ukko sit yöllä kömpi mun kylkeen kiinni eikö suostunu liikahtamaan vaikka kuinka yritin työntää pois et menis omalle puolelleen nukkumaa. Sit jouduin nukkua selkä seinässä kiinni ettei tarvinnu haistella sen kännihönkäilylä... Ja siis mua ei haitannu eilen et se lähti ryypiskeleen, päin vastoin mä sanoin et menee nyt vielä kun kerkee :)

Meillä ei näy frii kaapelissa, vaikka on kanavahaku tehty. Se voi kai riippua palveluntarjoajastakin. Meillä on DNA.

Me ollaan miehen kanssa kasvatettu tässä mahaa samaan tahtiin :D :D eilen se oli ihan rikki kun t-paidoista kaikki kireitä mahan kohdalta! Ja mää vaan nauroin vieressä paskasesti :D

Meillä on jännästi toi kanavahomma. Frii ei näy telkan kautta, MUTTA kun laittaa tallentavan blueray-soittimen päälle ja guide tulee sen kautta niin johan löytyy... weird. :p

Antennitalous.

Meillä taas mies on laihtunu/kiinteytyny, ja mua vituttaa kattoa vieresä ko mää kasvan ja se vaan kuumistuu :D

Kiitos taas tsempeistä,auttaa ihan jo se että saa purkaa johonkin! Tässä kävi niin että lähdin sinne mökille ja sielläpä ei lämmitys toiminut. Oltiin 3h ja ajettiin takas äidin kanssa kun ei pystyny palelulta edes ruokaa tekemään. Kotiin tulessa mies oli täällä,koska tietty luuli että oon maanantaihin asti pois. Ei me vielä olla kamalasti juteltu,oon itsekkin niin väsyny että täytyy voimia kerätä et jaksan puida näitä juttuja taas sen kanssa.. kovasti se sano sitä edelleen että toivois että mä odotan nyt sinne kun vauva syntyy,et hän kyllä näyttää mulle et hänestä on tähän. En mä voi pelkästään haukkua,kuten sanoin niin onhan tuo parantanu tapojaan uskomattoman paljon entisestä ja ollu isosti avuks. Mutta enpä kyllä lähde todellakaan kehumaankaan tän käytöksen pohjalta.. ens viikolla neuvola,kysyn siellä jos jotain perhetyöntekijää/psykologia pääsis tapaamaan! Asiasta toiseen,meilläkään ei näy friit :(

Crysade, hyvä, jos pääset juttelemaan jonkun täysin ulkopuolisen kanssa. Itse joudut tietysti kaikki päätökset ja ratkaisut tekemään, mutta saat varmasti ajatuksia tilanteen ulkopuolelta. Tsemppiä! :)

Meillä taas mies on laihtunu/kiinteytyny, ja mua vituttaa kattoa vieresä ko mää kasvan ja se vaan kuumistuu :D

Täällä sama juttu :D Itsellä ihan valtava ilmapallomaha ja toisella lähes pyykkilautavatsa... Siinä toista katsoessa tulee entistä pahemmin mieleen miten paha roikkuva lörömakkaramaha tulee olemaan vauvavatsan tilalla synnytyksen jälkeen.. Nuo kuvitelmat tuntuu pahemmalta kun tämä nykyinen olotila mutta sitä saa mitä tilaa :D

Takaisin