Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nytkö tää nukkumattomuus jo alkaa. En oo juurikaan nukkunu neljään yöhön ja olo on sen mukanen :/ eilen en ees nukkunu päikkäreitä ja päivällä touhusin kaikkea et saisin energiaa kulumaan ja silti yö meni valvoessa. Kuinkahan väsyny mä sit oon kun synnytys lähestyy :/ lonkkiin sattuu jo nyt ja saa kokoajan vaihtaa asentoa ja ravata vessassa!

Meillä ei näy se frii kanava vaikka oon hakenu kanavatki uuestaa :( meillä nyt esikko taas flunssassa, mä en kestä :D mut nukku sentään viime yön vaan yhdellä heräilyllä mikä on aika luksusta tohon n.4-5h valvomiseen keskellä yötä. Mamaa kyl silti ehkä vähän väsyttäs :/

Määki nukun viikolla tosi huonosti,mutta viikonloppuisin nukun kuin tukki. Jotenki työt vaikuttaa viikolla unenlaatuun.

Aloitin jo eilen pääsiäisloman! Onneks lakot peruuntu,niin päästään tänään lähtemään Siljan Linen Päivä Tukholmassa risteilylle! Niin ja sain neuvolatädiltä luvan herkutella buffetissa,kun sokerit pysyneet koko ajan hyvinä .

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Aika usein saa kylkeä kääntää. Ja siihen aina ihan herää, kumminkin aikamoinen projekti... :rolleyes: mutta uni saavuttaa onneksi heti uuestaan.

Mäkin edelleen herään välillä selälläni, mutta luotan siihen, ettei se ole vakavaa. Herään kyllä siihen, kun alkaa paikat puutua ja sitten vaihdan asentoa. Ennen nukkumaanmenoa pötkötän yleensä selälläni ja paijailen masua & fiilistelen liikkeitä, mutta ruukaan käännähtää vartalotyynyä halimaan kyljelleni ennen ko nukahan.:joyful:

Täällä myös meni viime(kin)yö valvoessa, alan jo ehkä tottumaan siihen :grin Kolmesta neljään valvoin kun Mahalla hikka ja pääsiäisbailut ,sen kruunasi mies joka kuorsasi mut raivon partaalle :hungover::grumpy: no sit heräsinkin viideltä eikä uni tullu enää :mad:Olin varma että päivä oli sit siinä muttta hitto, sain siivottua, pääsiäsi ruuat jonotettu kaupoista ja koirakin väsytetty kuorsauksesta päätellen:pNyt voikin lähteä "sotaan" eli iltavuoroon, on taas tiedossa mielenkiintoinen ilta kassalla. Oon ylpeä itsestäni.

Esikoinen nukku tänään tosi pitkään ku meni myöhemmin päikkäriin, 7 asti ja sillokii mies meni herättämään sen. Mulla oli paikat melkein ennallaan niin käytiin kaksin keveillä ostoksilla ja syömässä tänään polin jälkeen. Nyt oon ihan rätti x(

Mä oon niin väsynyt. Eilen illalla nukahdin vaatteet päällä.. Onneksi on neljä päivää vapaata. Reilu puoli tuntia tätä työpäivää. Pitäisi vaan vielä käydä töiden jälkeen kaupassa.. :( Tulee varmaan ihan helvetillinen reissu. Onneksi mies hakee mut töistä :)

Kaupassa oli todellakin ihan helvetillinen meno päällä.Ihmiset kulkevat maaninen ilme kasvoilla hamstraamassa ruokaa,ettei se vaan ehdi loppua hyllystä.Onhan tässä ihan yksi pyhä välissä ennen kuin pääsee uudestaan ostamaan lisää.No selvisin ehjin nahoin (vain muutama kärryn töytäisy persuuksiin) parkkipaikalle niin eikö joku järjenjättiläinen ollut jättänyt autonsa niin,että ilman tätä valtavaa kumpuakin olisi ollut sula mahdottomuus päästä kuskin puolelta autoon. Ei helev...Meinasin jäädä odottelemaan, että kuka ihanan ajattelevainen ihminen sieltä autolle ilmaantuu,mutta onneksi ymmärsin poistua.Sen verran nuo hormonit sekoittaa,että olisi voinut tulla liian pahaa tekstiä...Lauantaina minä en ole se, joka käy kaupassa.Piste.

joo pitää varmaan lauantaina varata pari tuntia kauppareissuun :grin tuskin kukaan muutenkaan käy päivittäin kaupassa, joten en oo ikinä tajunnu miks kaikki aina sekoaa täysin kun on pari pyhäpäivää

Oon nyt kuus tuntia istunu kassalla ja tehnyt huomioita :D huomio 1 ihmisiltä loppuu KAIKKI ennen pyhiä, aivan kaikki, säilykkeitä jauhoja jne hamstrataan ikäänkuin maailmanlopun varalle. Huomio 2 ihmiset on paniikissa ja siksi unohtavat sata tärkeää asiaa joiden takia ravataan kolmesti kaupassa ja aina ärsyttää se jonottaminen. Huomio 3 joka toinen asiakas sanoo "haha yks päivä kaupat kiinni ja kauhea polemiikki" ja heillä itsellään myös se kärryllinen ketsuppia. Huomio 3 kesä tulee koska sheivaus välineitä ostaa joka toinen asiakas :D :D kaks pahinta tuntia viellä edessä joten huomioita saattaa tulla lisää :D niin ja allekirjoittanut ravasi kolmessa eri kaupassa ennen töihin tuloa :D :D :D

Hahah, VauvaHaaveissa! Nyt sai päivän naurut kevyesti :D

Sit sekin et nykyään noi huoltsikat taitaa olla niin hyvin varustettuja ja auki kans et joka päivä sen maidon saa ostettua :)

Mä niiiiin vihaan näitä pyhiä ja pakkomielteistä kauppakäyttäytymistä... :shifty: verenpaineet pompsahtaa pelkästä ajatuksesta!! Joulu on kaikista pahin... mikä ihmisiä vaivaa???

Itekkin joskus opiskelu aikoina kaupan kanssan tätinä olleena väittäisin että juhannus ja joulu ovat pahimpia :D en voi itekkään ymmärtää sitä ihmisten käyttäytymistä kaupoissa. Mihin se ruoka oikeesti ois muka loppumassa! Ja nykyään huoltaikoitten lisäksi on näitä siwoja ja saleja jne mitkä kans päivystää..

Vauvahaaveissa hyviä huomioita! :D

Kärryllinen ketsuppia :D ai hitto että putosin! Mutjoo, toi on niin totta! Itekkin jouduin menemää kauppaa, koska unohdin et kaupat on huomena kiinni ja jääkaapissa oli pelkkä valo. Löyty jopa yks s-market jossa ei ollu yhtään ruuhkaa!

Meillä menee taas asiat päin helvettiä. Pitkään oli mies selvinpäin ja uskalsin jopa antaa sille viime viikolla vähän rahaa että pääsi parille ja parilla tosiaan kävikin. Eilen lähdin käymään kaupassa ja takas tullessa ei miestä näy ja isyyspakkauksen viskipullo (joka tarkotettu varpajaisiin) kadonnut. Ei vastaa ukko puhelimeen,kunnes vahingossa sen luuri vastas. Sain sieltä selville et oli tossa ihan vieressä ja menin sinne ovelle. Tappelun jälkeen lähti mun mukaan ja ulkona hetki juteltiin ja hän oli sitä mieltä et menee viel 2 tunniks,et ei voi olla siitä kiinni ja että kuulemma rauhottuu kun lapsi syntyy ja jää sit kotiin hoitamaan vauvaa niin mä voin rellestää. Sanoin että sen kaks tuntia on nähty ja käytetty ja etten tollaselle ihmiselle jättäis edes kultakalaa hoitoon,sekä että mulla ei oo tarvetta sekoilla ympäri kyliä umpikännissä varsinkaan jos olen äiti. Sanoin että tulis nyt kotiin ja purskahdin jopa itkuun,mutta mumisi vaan et ei voi haittaa jos menee jonnekki vielä pariks tunniks ja niin sit lähti kävelee siitä. Mä tulin kotiin itse. Aamulla puol 5 heräsin vessaan ja koitin onko jo puhelin päällä sillä kun oli sillon kun nähtiin akku loppu. Oli päällä,taas vastas taskussa itekseen. Kuulin ku mies puheli jollekki toiselle et on kylmä ja junaan vielä puol tuntia ja valitteli sitä kylmyyttä ja väsyä. Sit tää toinen sano lähtevänsä johonki ja mun ukko jäi yksin odottamaan sitä junaa. Koitin sinne luuriin huutaa että haloo,ei vastausta. Löin kiinni ja koitin pari kertaa uusiks,ei vastannu,kerran puhu jopa toista puhelua mutta ei silti vastannut. Meijän piti lähteä nyt aamulla klo 10 mökille mun äidin kanssa,eilen ostettiin 150eurolla ruokaa sinne ja nyt oon lähdössä kaksin äidin kanssa. Onko täs mitään järkeä enään? Se tietty että on ollu pitkään kiltisti ja auttanu mua kaikissa kotihommissa sun muissa enemmän kun koskaan,mutta onks sil mitään painoarvoa? En osaa enää edes ajatella selkeesti tän tilanteen kanssa. Onko parempi sit olla kaksin vauvan kanssa vai kolmin tiedostaen että nää reissut ei varmaan koskaan lopu?

Voi Crysade :( Kuulostaa vaikealta tuo teidän tilanne. Varmaan ihan hyvä asia että olet lähdössä äitisi kanssa mökille, pääset pois kotoa ja saat etäisyyttä tilanteeseen ja juttukaverin/läheisen ihmisen seuraa. Suostuisiko mies lähtemään sun kanssa ratkomaan tätä tilannetta jonnekin jo ennen vauvan syntymää? Paljon voimia sulle! <3

Takaisin