Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Crysade! ♡ Tosi vaikea tilanne.. :( mut koita ensisijaisesti ajatella mikä on parasta sulle ja vauvalle. Aikuisen miehen pitäis tässä kohtaa tajuta olla tarttumatta pulloon, jos sen kanssa on ongelmaa. Turhaa selitellä ja puolustella, ettei pari tuntia haittaa. Se ei kato kellonaikoja, jos alkoholi on se ongelmatekijä, valitettavasti.

Voimia crysade! Ei toho voi muuta sanoa kuin et teet päätökset sen mukaan mikä on susta paras sulle ja lapselle.

Voimia Crysade ! En voi sanoa että toivottavasti miehesi tajuaa mitä voi menettää,koska ei välttämättä oikeasti tajua,alkoholi on vaan niin....... Tsemppiä, ja niinkuin yllä olevissa sanotaan, teet niin kuin sulle ja vauvalle parasta :Heartred:Heartred:Heartred

Pitkäperjantai alkaakin kaasopalaverilla, polttareiden suunnittelulla. Kaverin häät heinäkuun lopussa ja polttarit toukokuun lopussa, katotaan kuin pääsen osallistumaan mm. kiipeilyyn :grin ONNEKSI meitä kaasoja on viis :grinJa vauvakin sai speciaali kutsun häihin joihin yhtään lapsia ei kutsuta kun pari ei niin lapsista tykkää:p

Voimia crysade! tossa tilanteessa ei oo helppoja ratkasuja, sun ja vauvan hyvinvointi on kaikkein tärkeintä ♡

Tsempit crysade !! Voin jotenki nii samaistua sun tilanteeseen, ku mies oli ennen raskautta just tuommonen. Tympeä jos ei ymmärrä muuttaa käytöstään edes vauvan takia..

Mä oon ilmeisesti ottanut miehen kilot, kun se on laihtunut.. Vaikka mulle ei oo karkki maistunut ja se on syönyt kaiken, myös mun joululahjasuklaat. :D

Hyvää pääsiäistä kaikille! :happy: pakko purkaa tuntojaan tänne.. en tiiä vaan välillä niin ahistaa tämä raskaana olo :woot: jatkuva väsymys ja vetämätön olo, kaikkee pitäis tehä, mut kun tuntuu ettei perhana jaksais ja kykenis. sit kun kaks poijan viikaria jo on, niin on jatkuva sekamelska kotona ja itellä olo kun sotanorsulla.Kiukuttaa välillä niiiiiiin paljon! ei pitäis toisaalta valittaa, kun tiiän että joillakin äityköillä hirmu rankkaa kun joutuu olemaan osastolla viikkokausia, ettei vauva synny liian pian.
Sit toisaalta jännittääkin jo välillä niin paljon se tuleva synnytys ja arki vauvan kans ja meneekö kaikki hyvin. Eli siis pääkoppa välillä on niiiin sinkeellä! :cussingmulla on viikot nyt 29+5. Raskaus itsessään on mennyt tähän asti suht kivuttomasti, töissä oon edelleen pystyny olemaan ja kuun loppuun on soppari.
Ihmeellistä tämä tunnetilojen ailahtelu, välillä tosiaan pelottaa että ku ihan pian on vauva maailmassa jos kaikki hyvin menee, mut toisaalta tämä aika menee niin hitaasti :confused2
Huh, sori tää tunneryöppy! Mut helepottipas ja kohta varmaan vähän lisää helpottaa kun uunista tulee ulos mustikkakukko :p se on niin hyvää vaniljakastikkeen kans!

Takaisin