Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä päin se on nimeltään neo pilot, siinä aineen vaihdunta juttuja tutkitaan. Esikoinen tutkittiin aikanaan ja kakkonenkin ilmoitettiin mukaan. Kaikki sairaudet mitä siinä seulottiin oli kuitenkin sellaisia mitä voidaan hoitaa ja ennusteet hyviä kun päästään ajoissa puuttumaan.

Öö onko kilpirauhasen vajaatoiminta harvinainen? Mä luulin et se on sikayleinen?

Mekin osallistutaan jos tarjotaan... Kun tuntuu et täällä ei tarjota mitään extraa :sad001

Joo, siis siinä testataan vaan niitä joihin on hoitoa saatavilla. Ettei tuu mitään kuolemantuomiota noista :D

Se kilpirauhasen vt on mun käsittääkseni synnynnäisesti, vastasyntyneelle harvinainen. Vaikka muuten sitä on "joka toisella" :D

Voi huh huh... uudelta frii kanavalta tulee just ohjelma amerikk.perheestä, jossa on 17 lasta! Ja mä kun olen tyytyväinen, että olen edes yhden nyt saamassa, jos ei onni suo enempää (tätä yhtäkin kun on monta vuotta odoteltu tulevaksi) :eek:

Mä oon tainnut kattoa sitä ohjelmaa aiemmin toiselta kanavalta. Eiks se oo se perhe, jossa on aika selkeät säännöt miten asiat tehdään? (Pakkokin varmaan olla!) Respect... :) hyvin vanhemmat onnistuneet lasten kanssa!!

Juu ja seuraavaa jo odottivat eli lapsiluku vaan kasvaa... täytyy olla kärsivällisiä ihmisiä kun tuohon pystyvät :)

Minä en kyllä noin montaa lasta voisi kuvitella saavani mitenkään päin. On tämä raskaus sen verran kamala ollut. Ellen sitten saisi loput 15 lasta kerralla. :D

Tänään katsoin youtubesta videota, jossa nainen odotti viitosia. Maha oli aika hurjan kokoinen, vaikka viikkoja oli vasta 20 ja jotain. :eek: Ei selvinnyt, oliko ihan luomusti alkanut raskaus. Vähän kyllä epäilen..

olihan siellä frii kanavalla sekin ohjelma " oho olen raskaana" joka kertoi näistä yllätys raskauksista.. Olus voinu kahtoo sitä mutta ei täällä näy tuo kanava.

en kyllä itekkään haluais mitään suurperhettä siis että lapsia 5+ kun ei tää raskaana olo mun kohalla oo mitään herkkua

Mä toivoin useampaa lasta ja niin mieskin toivoo mutta ens jos nyt vielä lisää lapsia tulee niin seuranta varmaan paljon tiiviimpi myrkytyksen takia. Kyllä sitä pistää miettimään et täytyy muuttaa lähemmäs yliopistollista sairaalaa ens kerralla :D

Rosalina, aijaa :D onks se ihan valtakunnallinen? Mä elän välillä kyllä niin uutispimennossa :D

On valtakunnallinen. :)
Mä naureskelin uketsulle että jos vielä joskus muksuja tulee niin sit muutetaan ouluun ja mä lähen myös opiskelemaan täällä. :D tosin saattaa olla että minä en ihan seuraavaan vuosikymmeneen yhtään muksua tee. :D

Mitä siinä oli? Unohdin koko kanavan olemassaolon, enkä siis mitään katsonut. Täytyy joku päivä tsekata, tulisiko sieltä jotain viihdykettä.

Ainaki siellä olis tullu tänään tosi paljo morsius puku ohjelmia mutta eipä niitäkään voinu kahtoo. Vähemmän tulee taas katottua töllöö kun jotenki aika menee netissä roikkuessa. Ekana aamulla saa hyvän tovin kulutettua näiden juttujen lukemiseen ja vastailuihin. :)

Tuon hyppelevän vauvan meno onnihan samannäköistä kun neidän vauva B:n tänään ultrassa.:D Oli kummallakin veijarilla hillitön meno päällä.:D Mekin ollaan kiltisti massan mukana rokotettu pojat ja rokotetaan nämä perinteiset rokotteet seuraavillekin.:)

Multakin menny ohi et joku uus kanava tullu... Justhan se herokin alotti ja ei oo kyllä mitään tullu sieltäkään katottua...

Takaisin