Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ajattelisin että ei varmaankaan ole vauvalle mitenkään vaarallinen. Ja voi olla että kun vaan antaa sen olla, paranee nopeiten :) kaikki tollaiset ihon alaiset näppylät on kyllä kipeitä ja paranee hitaasti!

Pitänee ruveta popsimaan rautatabuja ja yrittää olla räveltämättä näppyä :D On niin kiva ku saa jakaa tuntojaan täällä, tulee paljon turvallisempi olo jotenki.. :joyful: varsinki ku täällä keskustelut on niin aktiivisia! :thumleft

Mulla kohta neuvola niin selviää onko mun väsymys raudan puutteesta johtuvaa vai mistä.

Mä kans ajattelin kokeilla tuota taaperoa kesällä kuivaksi opetteluun. Kesällä saa juosta ilman vaippaa pihalla. Jospa se sitten hoksais :) Nyt ei pottaan tajua mitään tehdä vaikka kokeiltu ollaan aina silloin tällöin.

Pallomameli mulla kokenuksia noista "finneistä" jotka on peukalonpään kokosia. Ja mä luulen et se on paise ja jos on paise niin tk ssa ne puuduttaa sen ja puhkoo neulalla. Mulla tulee noita yhtenään eikä niille voi oikein mitää kunhan et rävellä sitä ettei kipeydy enempää. Yks mitä sille voi itse tehä on asettaa esim peukalonpäät sen päälle ja vetää vastakkaisiin suuntiin ja sama homma ns.ristin muodossa (nyt on huonosti selitetty mut toivottavast ymmärrät :D ). Mulla oli viimeks nännin vieressä ja jösses kun oli kipeä.

Mulla oli hb viimeksi 96 eikä oo vielä kovin paha väsymys.

Lunta sadellut vissiin koko päivän, mutta vielä en puhuis takatalvesta koska on ihan normaalia että maaliskuussa on lunta. Jos lunta tulis toukokuussa niin sit puhuisin takatalvesta. :)

Ja minulla oli yhdellä mittauksella hb 112, eikä lisärautaa tarvita, kun on niin hyvä vielä. Jänniä nuo ohjeistusten erilaisuudet. :D

Se voi olla että se raudan aloitus kannattaa aloittaa ajoissa enneku ehtii mennä liian alas, ennalta ehkäisevästi kun loppuraskaudessa se kuulemma helposti menee liian alas.

Joo, kyllä on kipee.. hirveitä riesoja ja jää ihan jumalattomat arvet jos sen saa puhkeemaan.. :yuck:

Joo niistä jää ihan kamalat arvet ja siks suosittelisin et käyt tk:ssa tyhjentämäs neulal tai sit jos uskaltaa ite ni ostaa sitä geeli puudutusainetta ja neulat apteekista :)

No nyt täällä on jo maa valkoisena! Ei se kevät ihan vielä halunnut tulla sitten.. :(

Täällä on satanut koko päivän :rolleyes:En tykkää:hungover:Taas oli lenkki kunnon tarpomista:dead:

Aamusta asti satanut ja ei näy loppua.... On jotenkin niin valoisaa nyt esikon nukkumaanmenoaikana, että onneks se ei oo kauheen kranttu sen suhteen. Enää.
Tässäpä teille tuleville uusille äideille vinkki: älkää opettako että nukkuessa on pilkkopimeys ja hiljaista. Pulassa siinä on!

Mä oon niin tyytyväinen kun tuli hieman lunta, ei tarvi pestä koiria joka lenkin jälkeen :D Pitää ajatella positiivisesti :P

Freyja, tuo on kyllä positiivinen asia. Tosin, kohta lumi sulaa kuitenkin ja kuraralli jatkuu. :)

Aamusta asti satanut ja ei näy loppua.... On jotenkin niin valoisaa nyt esikon nukkumaanmenoaikana, että onneks se ei oo kauheen kranttu sen suhteen. Enää.
Tässäpä teille tuleville uusille äideille vinkki: älkää opettako että nukkuessa on pilkkopimeys ja hiljaista. Pulassa siinä on!

Meillä tuli esikolle toi pilkkopimeys ja hiljasuus vähän niinku vahingossa :D meil on aina iltasin hiljasta kun neiti nukkuu omassa huoneessa eikä me aikuiset olla koskaan pidetty hirveesti meteliä, nyt sit herää aamusin jo siihen ku keittelen kahvia tai valutan vettä hanasta :/ ei hyvä.

Tarttee vaan opetella itsekin kuuntelemaan TV:tä iltaisin kovemmalla :) Meilläkään ei meinaan normaalisti iltaisin ole paljoa ääntä.

Meillä taas esikoinen joutui pienestä oitäen tottumaan ääniin ja valoihin nukkuessaan, kyn asuttiin pojan elämän eka vuosi alle 40 neliöisessä mummonmökissä, jossa ei ollut erillistä makkaria ollenkaan. Keittiön puolella koitettiin olla vähin äänin ku poika nukahti ja sit valot ja tv päälle ja juteltiin ihan normaalisti ja poika veti yöunia samassa huoneessa. Vanhemmatkin on kyllä kumpikin tosi sikeäunisia ja kai sekin vähän periytyy? Meillä voi vaikka nupit kaakossa laulaa karaokea kun pojat 3,5 ja 5v nukkuu ja eivät herää...:D

Takaisin