Huhtikuun huohotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ultsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Padin kautta ei päästänyt omille sivuille, sama syykin teilläkin, tosin mulla vasta ekaa kertaa. Sain siitä vieroitusoireita ja olen ollu siitä saakka pahalla tuulella kö päässy kommentoimaan. Huh, onneksi ongelma meni förbii. :happy:

Täällä kans herjaa toi puhelimen sovellus samalla tavalla, väittää ettei ole koko tunnusta ja kerran oli pahimmillaan viikonkin ajan ettei toiminut nyt alkanu olemaan kans la aamuisin millo ei toimi :D joku "rajota vähän"-esto varmaan :D

Mul on muuten toiminu mut tänää sit oli heittän mut ulos sivuiltani eikä menny salasanal sisälle et jouduin tilaamaan uuden ja sit pääs :/

Kuulostaa niin epävakaalta järjestelmältä ettei houkuttele omien luottamuksellisien tietojen syöttäminen sinne :wink Nyt siis kuulin eka kertaa ja kävin katsomassa, mut ei kiitos. Huono toimivuus ei herätä luottamusta.

Mä oon ollu vissiin liikaa lauantaisin töissä kun mulla vaan muutaman kerran on herjannu et ei onnistu... Mä oon ollu kyl koko talvena usemmin la töissä kun kotona...

Mä tässä ihmettelin et joko se huhtikuu on alkanu :wink te ootte vaan niiiiiiin hyvissä ajoin :wink mä oottelen et mies herää siirtämään kellot. Nyt kun on jo paljon valosampaa niin on hyvä siirtää autonkin kello ja samalla tarkistaa et onko mun autossa isofixx vai mikä se nyt oli mihin se telakka kiinnitetään.

Mä muistin ja mua sit ärsyttää etten illalla viitsinyt siirtää seinäkelloja valmiiksi :@

Ärsyttävää "menettää" se tunti

Minä kerkesin jo unohtaa koko kellojen siirron niin tyhmänä kätilöltä sit kysyin että mite ihmeessä aamupala tuli näin aikasi. :D

Hip hei hurraa!! Me saavutetaan helmikuisia, kohta me ollaan eniten kirjotellu porukka tän vuotisissa!!

Ja seuraavaksi tuleekin sit tammivauvat -16!!

Mut syksyllähän me saadaan se tunti takas kun siirrytään normaaliaikaan...

En edes huomannut kellojen siirtoa kun kaikkiin laitteisiin päivittyi itsekseen uus aika :D Keitiön kelloonkin miehen toimesta kun nukuin :D

:smiley-ashamed005Mä olen niin tyytyväinen kun näitä kelloja saadaan vielä kääntää. Tänäänkin on ollu helpompi kun aika menny vilauksessa ja syönyt ajallaan eikä vartonu, koska saa syyä. Kuulin, että eu olis puuttumassa miun kellon kääntöpuoli, jotta aina olis saakelin sama aika... No se ei vaan sitte tuu toimii minulla. Liekkö Suomen sijainnissa syytä???

Kerrankin sai viedä koiran tunnin myöhemmin aamulenkille, eikä se joutunut pidättämään yhtään normaalia pidempään. :D

Juuri tulimme pyörälenkiltä ja ihan uskomatonta liikkua ilman kipuja! Satulassa istuminen tuntui alapäässä, mutta ei ollut liitoskipuja, eikä juuri supistellut. Koirakin on onnellinen, kun sai juosta koko 5km lenkin. Yhtään ylämäkeä ei saa olla, silloin tuntuu pahalta, mutta muuten pyöräily vielä sujuu.

Takaisin