Pippan, mulla oli siis taustalla 5 v pillerit, sitten 10 v kierukat eli kaikki heti perään (syynä runsaat kuukautiset, vuosin ennen tuota pillereiden aloitusta kuukaudenkin putkeen aivan järjettömiä määriä). Mua silloin mietitytti, että näinköhän elimistö lähtee toimimaan 15 vuoden hormoniehkäisyjen jälkeen. No, maaliskuussa otettiin vuosi sitten pois kierukka ja heinäkuussa tärppäsi, eli mulla palauyuminen tuli nopeasti.
Hormonikierukan ominaisuushan on, että se luovuttaa hormoneja tasaisesti, ja kun poistetaan, poistuu hormonitkin. Ainakin teoriassa. Mä olin siihen äärimmäisen tyytyväinen. Mutta jos uudelleen haluaa raskaaksi, niin ehkä kortsut olis fiksu vaihtoehto? Tässä siis vaan mun ajatuksia.
Ja ristiäispukeutumisesta; mä olen vähän empinyt tuota just. Mulla on kilot lähteneet jo nyt ja olin ostanut jo yhden puseronkin, mutta nyt se jää kyllä tosi isoksi. Ehkä juhlapaita ja hame on se oma linja. Meillä ristiäiset tai siis nimiäiset vietetään 31.5., jolloin voi olla ihan lämminkin.