HUHTIKUUN hulinat

Kaikille kipuilijoille empatiaa sylikaupalla. :Heartred Mulla oli myös eilinen ilta oikea tuskien taival! Innostuin nimittäin eilen vähän liikaa puutarhahommista ja kykin ehkä 4-5 h puutarhassa kitkien rikkaruohoja ja vääriä kasveja ja kaivaen lapiolla ja kantaen ämpärillä kivituhkaa ja kuorikatetta paikoilleen. Ei vaan malttanut lopettaa, kun piti saada etupihan sisääntulo siistiksi ja nätiksi juuri-nyt-heti-eikä-joskus-kun-olen-siihen-kykenevämpi-ja-mitä-se-vauvakin-ajattelisi-jos-ei-olisi-etupiha-nättinä-kun-se-tulee-kotiin! :rolleyes: No, kyllä sisääntulosta tuli nätti, mutta seurauksena oli järkyttävän kipeät kyljet, yläselkä ja lantio, ja tuntui etten pääse liikkumaan ollenkaan eikä mikään asento ollut hyvä! Tänään ollut taas normaali olo pientä selkäjumia lukuunottamatta.

Ainiin, kävin vyöhyketerapiassa. Suosittelen lämpimästi, oli huippua! Kohtupisteet oli älyttömän hellinä kantapäistä, suositteli vielä kotonakin hieromaan ite kaikkia niitä kipeitä pisteitä mitä löydettiin. Ja vielä bonusta olisi jos saataisiin vähän synnytystä käynnisteltyä tällä hoidolla... :happy:
 
kuukiurustakesään nauratti niin toi sun "mitä vauvakin nyt ajattelis" .'D

Täällä on ollu ompeluhulinameiningit nyt aamusella, ompelin tosiaan rypytysnauhan verhoon ja tuunailin parit imvevimsen flanut. Piti ehtiä muutakin mut tuli nälkä ja mielenkiintokin ehti katoomaan ja vääriä kankaita jne.. :D

Mä oon onnistunut saamaan jonkun kevätflunssan ittelleni. Nenä tukossa ja kurkku kipee ja korvat humisee. Kuumetta ei sentään ole. Toivottavasti nyt menis vaan ohi sillä et juo paljon nestettä ja koittaa ottaa rauhallisesti. Kylläpä tympis olla synnyttämässä jos on nokka tukossa ja päätä särkee
 
Apua, itkettää ajatellakin pihatöitä, jotka huonossa jamassa. Syksyllä tappoväsy ja pahoinvointi esti hommat, nyt en pysty tekemään mitään supistelujen takia. Hävettää missä jamassa meidän tilukset on.

Jos menisin kukkapenkkiä siivoamaan, niin varmaan pitäisi varmaan soittaa palokunta tai hinausauto vinssaamaan mut takaisin pystyyn. Masentanut, koska pihahommat ovat mun juttu ja henkireikä enkä edes halua miehen niitä tekevän. Jos vaikka kävisi orvokkeja ovenpieleen. Ääh.
 
Meilläkin piha aivan rempallaan. Ehkä sitten vauvan synnyttyä saa päikkäriaikoihin jotain aikaan, kun muut lapset hereillä ja vähän auttelevatkin. Haravan varteen ihan pakko tarttua ennen kuin saa nurtsiakaan ekaa kertaa parturoitua, kun talven tuulet tiputelleet tosi paljon koivuista risuja.
 
Hissukseen olen haravoinut, mutta tuollahan nuo kasat odottelee kerääjää. Kyykkiminen ja kumartelu on ihan nou-nou. Astianpesukoneesta tyhjennän ylähyllyn, joku muu muut. Ikean pitkävartinen kenkälusikka on mun paras raskausapuväline. Sillä pystyy tekemään muutakin kuin auttamaan monoa jalkaan. Mutta itse olen varpaankynteni leikannut ja se on kyllä ihme!

Vauvalla on hirmuisesti hommia taas tänään. Koko maha heiluu kipeästi, vissiin joku viime hetken sisustusprojekti neidillä. Ehkä sama orvokkiongelma mikä äidillään.
 
Kyllä mä tänä keväänä oon iloinen siitä ettei oo pihaa haravoitavana ym. Parvekkeen kesäkuosiin saaminen tulee olemaan ihan riittävän haastava projekti. Meil on parvekkeella tällä hetkellä sulassa sovussa sekä pulkka että kynttilälyhdyt että kellarista pari viikkoa sitten esiin kaivettu grilli :D tartteis vissiin tehdä jottain tolle..
 
amanita: mulla samanlainen yö takana, hirvee närästys ja hikee pukkas..onneks loppuyöstä sai nukuttuu.

Coriander: meillä on pinnasänky ja kantokoppa juurikin saunassa odottamassa :grin

mä kävin just vikassa rh-vasta-ainetestissä, ja Lidlissä miehen kaa! wohoo mikä vapauden tunne :D mutta ei siellä ollu mitään mun vakioherkkuja, suklaapisarakeksejä tai appelsiinikrokanttisuklaata :sad001 aattelin nää viimiset viikot et saan syödä ihan mitä lystään, kunhan juon vettä sen 2,5 litraa, ja vedän maidot hedelmät ja vitamiinitki. ei muuten oo mitään iloo elämässä :p
 
Mä olen koko päivän tuijottanut takapihaa.. Se on niin surkea :sad001 päätin syödä ja mennä koirien kanssa sinne hääräämään. Toisin taisi käydä. Maha on kivikova koko ajan.. Tuntuu, että on yhtä jatkuvaa supistelua. Vauva liikkuu aivan hulluna (äkäisiä liikkeitä) ja alkoi myös tajuton vihlonta alapäässä.. Huh huh. Ehkä vaan rauhallisesti vähän kävelemään ulos.
 
Ou nou! Neljä yötä Toukokuuhun!

Meillä on tilanne rauhottunut. Olo on kevyempi kun varmistui että vauva on kääntynyt itse raivotarjontaan. Pehmeneminen etenee, joskin hitaasti, nyt ei kyllä ole paljon supistellutkaan nyt(levossa oon ollut paljon väsymyksen takia).

Pieni sinnittelee kovasti ja pysyy turvallisesti kohdun lämmössä:)
 
Me oltiin puolitoistatuntia puistossa kun hain likan päiväkodista ja sen jälkee käytii kaupassa ku mies pääs töistä. Oon ihan naatti ton puistossa seisoskelun jälkeen. Kivaa oli kuitenkin se, et se kenene kans meil ne puistotreffit oli ni on tosi mukava ja yhtä "hiljainen" kuin meikäläinenkin :D Puhuttavaa riitti ihan mukavasti eikä tullu semmosta vaivaantunutta oloa missään vaiheessa :)

Kaveri oli käymässä tyksissä kun vauva oli ollu nii hiljanen lauantaista asti, selvis et siel on kaikki hyvin ei mitää hätää. Sit serkun vaimo kertoi et heille tulee kolmas, on semmonen yllärivauva..

Mä aattelin tänää viel koittaa vähän puuhastella vaik mahaa pingotteleekin välillä, ei kuitenkaa oo semmosii oikeita supistuksia kun on vaa tommone pinkee eikä ees tunnu missää.. Päivä on ollu varsin leppoisa ja mukava. :)
 
Iltaa naiset...taalla vasta ekaa kertaa (tyhmana :eek:) hoksasin et synnytyksen jalkeen paikat ei tuu olee varmaa ikina entisellaan...ja parhaillaa katon tv vitosest 5D alapaa uusiksi" suurin osa naista naisista on nimenomaan synnyttaneita jotka menevat taha leikkaukseen juuri "synnytysvaurioiden takia"..taalla kauhistelen nain ensisynnyttajana OIKEESTI APUA jos kavis sillaai tollaai ett "varkki" menis iha uusille mitoille eika enaa ikin palais ennallee vaikka kuinka tekis liikuntaa ja niit lantionpohjalihaksia ja ynm.. :O :O voii elama ...anteeks tasta avautumisesta ..t.jarkyttyny akka ..kiva ku nyt vast( rv37+6 ) tajusin...huoh ..ei oo kyll teravyydella mua siunattu :p
 
Kyfi mä oon aatellu asiaa niin et kaikki mitä kropalle tapahtuu niin on kuitenki seurausta tuosta maailman ihanimmasta ja rakkaimmasta eli omasta lapsesta ❤❤❤
 
Sitten vain venyttelemään paikkoja kyfi jos pelottaa, kerkeet muutamaankin otteeseen eikä se ainakaan huonoa tee :) Ja sit mediakriittisyyttä peliin, ainahan noihin kerätään pahimpia tapauksia :)
 
Joo mediakriittisyyden perään minäkin täällä kuuluttaisin! Ja lantionpohjanlihasten treenaamista ja venyttelyä ym.
 
Anteeksi jo etukäteen, en suinkaan halua ketään tällä loukata. Väkisin tuli vain tästä aiheesta mieleen vanha vitsi uskovaisesta miehestä...5 lapsen isästä, jonka elämässä oli kaksi iloa, vittu ja virsikirja...ja molemmat lasten repimiä :P

Mediakriittisyyttä mäkin suosittelen. En mä itse ainakaan koe paikkojen niin dramaattisesti muuttuneen, vaikka 3 ipanaa ulos tullutkin tähän mennessä. Mies aina vitsailee, että ois muka sama kuin vetelis lämmintä vesiämpäriä, mutta näkeehän sen naamasta, ettei pidä paikkaansa :wink ja itse oon lasten jälkeen nauttinut enemmän, kuin ennen lapsia. Toki mulla yksi kaveri repesi sen verran pahasti synnytyksessä, että hänelle tehtiin korjausoperaatio pari vuotta synnytyksen jälkeen, mutta ei niitä tapauksia varmasti paljon ole.
 
SINTTI joo täälläki repeilin ihan sikana tolle vitsille.. No sit googlettelin lisää vitsejä ja nauroin 3 naiselle jotka neulo villatakkeja tuleville..yks söi vitamiineja,toinen kalsiumia ja kolmas talidomidia ku ei osannu kutoo hihoja.. Toi oli ihan äly huono mut silti nauroin ihan kippurassa täällä :D
Täällä taas hullu aamuvirkku pisti pullataikinan kohoomaan ku mies tilas pullaa töihin :D pitäähän poikia hemmotella vielä kun on aikaa leipoo :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä kävin nakkaamassa esikoisen päiväkotiin äsken ja nyt nautin rauhassa ihanassa hiljaisuudessa aamupalasta :Heartred

Sintti repesin muuten ääneen tolle vittu ja virsikirja jutulle :'D Mulla on vissii ihan kamala huumorintaju.
 
Hahaha sintti that was a good one :D ja mul tuli sun vitsist tama mieleen...."mies sanoi akalleen meen viinakauppaan ostaa viinaa ja siihen akka tokas "et varmaa mene jos haluat "pesaa" illemal ..niinpa se mies jai isuu kuistille miettimaan ....kumpaa sita ottais 50vuotta vanhaa vittuu vai 60 vuotta vanhaa viinaa :D :D ps.sorry jos sekava stoori tuli...en osaa viel kayttaa tata (uutta) paskaa !! En saa ees nimeeni vaihettuu tai laitettuu kuvaa :sad001 anyway HUOMENTA NAISET
 
Takaisin
Top