Huhtikuun hulinat

Mulle kaveri sano et hänellä loppuraskaudessa tuli jonkinasteinen inho toisten lapsia kohtaan enkä mää oikein sitä ymmärtäny sillon. Nyt mää ymmärrän. Määki tunnen tällä hetkellä pientä ärtymystä näitä lapsia kohtaan ketä tässä nyt on kyläilly. Etenki nämä kitisijät, mää vaa ootan että lähtisivät jo pois. :confused: muutenki oon nyt halunnu olla kaikessa rauhassa kotona. Ehkä seki vaikuttaa et meni kolme viikkoa ku täällä oli koko ajan remppamies riesana. Ja sit taas ku saan nyt vielä nauttia tästä yksinolosta, hiljasuudesta ja saan tehä asioita oman mielen mukaan ja iha omaan tahtiin. Kohta tässä sit onki semmonen tissitakiainen jonka ehdoilla mennään. :D niin ei varmaan senkää takia tunne tarvetta lähtee kyläilee ja kuttuu niitä vieraita tänne jatkuvaan ramppaa. Tahtosin viettää miehenki kanssa ees yhen päivän et mentäis meijän ehoilla ja tehtäis jotain mukavaa, käytäs vaikka kaupungissa ihan vaan syömässä hyvin ravintolassa..

Ja harmittaa että jäi se kylpyläreissu tekemättä! Nyt se onki jo vähä myöhästä :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Meillä mentiin siihen 6kk asti täysimetyksellä. Eli ei korviketta eikä edes pumpattua pullosta. Kerran kaks kokeiltiin, mutta pullo ei vaan kelvannu. Tyttö ei jotenkin osanuut imeä siitä niinku ei osannut imeä tuttiakaan. Imetin siihen asti kun aloitin työt eli kun tyttö täytti vuoden. Jolloin sitten opettamalla opetettiin siihen pulloon. Tiiän, oli ehkä turha ottaa koko pulloa mukaan kuvioihin, mutta ajattelin että se olisi hyvä lohtu ja turva sitten myös hoitopaikassa.

Ja toisen kohdalla mennään samoin jos vaan onnistuu. En kaipaakaan sitä "omaa aikaa" sitä saan kyllä myöhemminkin. Mutta ymmärrän jos ne omat hetket ovat jollekkin muulle tärkeitä.

Ja jos puhutaan reissu maidoista niin kaikista helpointahan nimenomaan tuo tississä oleva maito :) Ei tarvi lämmitellä ja kysellä mikroja. Ja sitten jähytellä kun tulikin kuumaa.

Lyyti, esikoista odottaessa kaveri tuli puolivuotiaan poikansa kans kyläilemään... Mä vaan jotenkin vierastin ihan hirveästi sitä pienokaista. Ahdisti ja tuli tunne, että lähtekää pois. Olin koko raskauden niin rakastunut masussa olevaan vauvaan ja silloin alkoi jännittää, et mitä jos oma vauva tuntuukin vieraalta. No ei tuntunut! Olin aivan myyty heti ensi silmäyksestä.
Nyt alkuraskaudessa, kun mulla oli kamalat pahoinvoinnit, en voinut mennä katsomaan mun kaverin vastasyntynyttä. Ahdisti vaan niin hirveästi vauvojen näkeminen. Onneks kaveri ymmärsi ja nyt hoitelen hänen poikaa ihan innolla.

Mut ehkä se onkin vaan hyvä juttu! Tais olla jo ihan valmis synnyttämään, ni jos vaikka päässy jo piinasta. Ei oo vaan meille vielä kerennyt infota :rolleyes:

Mä vaan toivon että tää hiljaisuus ei tarkota että jotain ois menny pieleen! Toivottavasti Cranberrylla on kaikki hyvin ja vauva kainalossa!

Harmi kyllä niin kaikki täällä aktiivisestikin kirjottaneista ei välttämättä enään tuu takasin päivittelemään tilannettaan vauvan syntymän jälkeen, ja siis ymmärtäähän sen mut ite jää miettimään että "mitähän sillekkin kuuluu ja miten meni synnytys" :) Jää ihan epätietosuuteen, vaikka miten onki tuntemattomasta ihmisestä kyse niin silti jotenki tutusta!
Voin hyvin sanoo että on täällä ainakin kymmenen nimimerkkiä ja varmaan enemmänki mistä ainakin itse jäisin aattelemaan että mitenköhän niillä lopulta sitten päätty raskaus ja miten suju synnytys :)

^ sama homma. Toivosin et sit vois jakaa myös niitä vauva arjen vinkkejä ja vertaistukea "tutussa porukassa". Nytki mua kiinnostaa iha hirveesti ku Cranberrystä eijjoo kuulunu moneen päivään et mitähä siellä tapahtuu ja onha kaikki hyvin.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kyl mä ainakin haluisin vinkkejä elämään sit vauvan syntymän jälkeenkin... tuskin ihan kokoajan täällä roikkuisin, mut en aatellu ihan pois jättää :P

Toivottavasti Berryllä tosiaan kaikki hyvin siellä ja vauva sylissä. Minäkin ahkerasti foorumia luen mutten kirjottele niinkään, puhelimella käyn suurimman osan ajasta niin kirjoitteleminen hidasta.
Onhan se harmi jos porukka hiljenee kokonaan lasten syntymien jälkeen, mutta sitten taas ymmärrän kyllä kun sitä aikaa ei niin olekaan enää vauvan synnyttyä. Itselläkin tulee olemaan kädet täynnä kahden pienen kanssa sitten. Mut minä en niin ahkera kirjoittelija olekaan ollut :D

Mutta joskos pysyis edes jotain eloa täällä vielä pitkään :)

Juu kyllä täällä pitää välillä käydä sittenkin kattelemassa kuulumisia ja kertomassa miten menee,vaikka vauvan kanssa sitten sitä touhua onkin. Ei varmaan kuitenkaan niin intensiivisesti ehdi kaikkea lukea,niinkuin nyt. Eihän täältä voi pois olla! :)

Sairaalassa luulisi olevan aikaa kirjoitella. Mutta tiedän, että jos on oikein uupunut/kipeä niin ei sitä vaan jaksa vaivautua edes kännykkää näpläämään. Itse en meinannut saada edes äidille soitettua osastolta ku yksinkertaisesti haluaa vaan olla :)

Kyllä se cranberry sieltä tulee kohta kertomaan iloisia vauvauutisia :)

Voih. Jos tänään sais ne siemenet kuppeihin! Ja kukkatarhalta ne orvokit!
Apteekista lisää lääkettä lapsille ja aikuisille..
Ihan kuin ois isompikin "projekti"..
Eilen sentään sain ne kuivat pyykit kaappiin :D
Voimat ihan veks, mutta silti pitää tehdä jotain!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kiva jos kaikki häviää kun pieru saharaan ja joutuu kirjottelemaan kesäkuisten puolella missä viestejä tulee ehkä pari päivässä...! ;)
Ei olis yhtään sama kun täällä toukokuisissa.

On tuo Cranberry ainakin ollut täällä eilen, nyt kun kävin katsomassa... Mutta eipä sitä ehkä aina pysty/ehdi heti synnytyksen jälkeen kirjottelemaan riippuen tilanteesta miten synnytys meni ja muutenkin.

Takaisin