Huhtikuun hulinat

Kysyin, että aikooko pitää varpajaisia. Ei kuulemma. Luulen, että tuo hiimailee mielummin kotona verkkareissaan, kattelee mua ja vauvaa ja juo siinä sitten kaljan tai pari.

Meillä varpajaiset vasta kesällä. Mun synnärillä oloaikana ei lähdetä mihinkään jos tarvitsen tukea ja apua. Tämä käy onneksi miehelle, etten ihan hurja natsi ole :eek:

Meille meinas tulla tänään just riitaa tosta varpajaisasiasta kun mies sano et se lähtee sit heti juomaan ja juhlimaan kun mulla ja vauvalla on kaikki hyvin. Mä oon eri mieltä. Saa luvan lähteä klo 20 kun vierailuaika päättyy. Ja se oli myös sitä mieltä ettei kannata odotella sairaalaan seuraavana päivänä ainakaan ennen ilta kuutta. Kiva. Tulipa taas tosi tärkee olo. Välillä mä mietin että miten sitä voi kiinnostaa noin vähän!?

Toivottavasti mieli muuttuis kun näkee vauvan ekaa kertaa ja ei pitäisi varpajaisia niin tärkeänä heti alkuunsa. Mä vedin kanssa virtuaalilitsarin hymykuopan miehelle, anteeks.

Joo mitä hittoa ne juhlii että vaimo/lapsen äiti on revennyt alapäästä ja kärsinyt ensin raskauden ja sitten synnytyksen?!?!?! Ja muutenkin omituista että viinalla pitää juhlia omaa lasta?! Sit krapulaisena sairaalaan? No thanks!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi hymis tota sun miestä. Ei kyllä tajua mitä noiden päässä liikkuu. Vai liikkuuko mitään.

Meidät kutsuttiin fb:ssä bileisiin toukokuun puolivälissä. Mies vastas että hälle sopii että voi pitää varpajaiset samaan syssyyn ku akka varmaan on synnärillä pois häiritsemässä.

Mut ei se ny oikeesti huitasis parin sadan kilsan päähän rilluttelemaan (mun) kaverien kanssa ja jättäis mua yksin. Ainakaan lupaa kysymäti.

Tossa asiassa mä arvostan mun miestä, että se sentään osaa pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Se ei suostunu lähtee viikko ennen laskettua aikaa kaverinsa polttareille, jotka pidetään siis laivalla. Ei halua ottaa riskiä, ettei olisi paikalla lapsensa syntymässä. Ja tän päätöksen teki ihan itse, ilman mun painostusta. En olis kehdannu kieltää ku ei oo muutenkaan koko raskausaikana käyny missään. Ja sit varpajaisia tuskin halua myöskään viettää, mut mä jo kerroin et voin viettää niitä hänen puolestaan. Alko taas himottaa toi viini ku se otettiin puheeksi :oops:

Meidänkin talossa välillä vähän tuntuu ja näyttää että se miehen oma napa on se tärkein ja kallein! Joskus ihan suoraan sanottuna vituttaa niin paljo et tekis mieli vetää äijjää käkättimeen! But no violence! Eikä tuon esikoisen nähden viitsi alkaa riehua joten nielen aina kiukkuni sit vaan ja taivun. Mut huh, kyllä miehisä on aika ajoin kestäminen!!

Miehet on oikeesti iha v*tun idiootteja!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Noh, miehen eksä oli kutsunut sen (ja kuulemma minutkin) synttäreitään viettämään toukokuun alkupuolella. Ovat ilmeisesti iltabileet jossain mökillä. Sanoin ihan suoraan, että eipä kyllä kiinnosta pätkän vertaa viettää aikaa sun eksäs kanssa yhtään enempää kuin on pakko.

Mulla on vielä työn alla puheenaihe keitä kutsutaan synnärille. Päättelin, että helpointa on ottaa isovanhemmat ja serkut laitoksella vastaan, koska siellä niitä ei tarvitse kestitä ja vierailu kestää maksimissaan tunnin ja jos joku on köhässä, henkilökunta torppaa ne jo ovella. Mutta yhtään eksää sinne ei anneta itsensä kutsua!

Mun mies on välillä vaan ihan lapsi vielä. Se ei ehkä muutu ihan hetkessä, mutta toivottavasti pikkuhiljaa kuitenkin. Mä vaan toivoisin että oltais sille jo nyt selkeesti tärkeempiä kun jotkut ryyppäjäiset...

mä oon miettiny kans tota vierailu juttua..... phks:ssä ei saa kyllä vierailla isukin ja vauvan sisarusten lisäks ku isovanhemmat, mut oon miettiny et miten torppaisin anopin pääsyn.... tai sit sanon suoraan, että jos aikoo alottaa samanlaisen dissaamisen ku esikoisen aikana ja ei ainuttakaan kaunista sanaa keksi niin jääköön tulematta... miks ylipäätään tulla jos ei vilpittömästi voi olla onnellinen toisten puolesta...!? ja mä en kans kyl laskis yhtäkään exää lähellekään mun vauvoja!!!!! hankkikoon ite omansa :mad:

Täällä kans mies suunnittelee jos varpajaisiaan, mutta onneksi "pitkällä aikataululla". Sillon turha yrittääkkään lähtiä ryyppäämään, kun minä laitoksella nupun kanssa. Katotaan sitten syksyllä (jos sittekään :p) Mutta onneksi ei siis kuulosta olevan se "tärkein", mutta ajatuksissa kuitenkin semmosia pitää..

Mun mies ei halua varpajaisia, kuulema niin väkisin väännetty juhla!
Pääseehän sinne baareihin millon vaan riekkumaan, niin miks just sillon kun vaimo on kivuissaan ja väsyneenä sairaalassa. Arvostan! Tuossa asiassa tuo ikä taitaa näkyä...
Ja onhan esikoisesta jonkun huolehdittava.

Koko raskauden aikana mies ei ole mua hieronut tai huomioinut niin erityisesti (paitsi pahoinvoinnin aikaan teki välipaloja ja hoiti esikoista koko ajan. Siitä iso kiitos!) Tiistaina sille taisi iskeä tajuntaan, että vauva on tulossa. Tänään soitti töistä, että nyt lähden ajamaan asiakkaalle 200 km päähän, onko kaikki hyvin? Äsken hiero mun jalkapohjia! :eek:

Missä tuollanen mies oli noi edelliset kuukaudet!

Takaisin