Huhtikuun hulinat

Mä oon monesti miettinyt, et miks täällä ei oo samanlaista osiota esim. Toukokuun 2014 vauvat kuin on odottajille. Vai jatkuuko juttu tässä ryhmässä?

niiiii.... eiköhän se juttu jatku täällä..... aloitetaan vaan eri ketjuja aiheeseen sopivasti :) kyllä iteki pyrin täällä pysymään synnytyksen jälkeen... tietty vauvan ja perheen ehdoilla, mutt kyllä itteeniki jäis kaivelee, et mitä muille kuuluu.... kun tavallaan ystäviä saanu täältä...

Berrylle vaan kovasti voimia ja terveisiä missä onkin!!!!!

Käväsin pikapikaa suihkussa ja ei kun takasin tänne,ei täältä pääse pois kun koko ajan tulee lisää juttua. :) Miten tästä malttaa muihin touhuihin lähteä....

Samaa ihmettelin itsekin. Parin tunnin päästä pitää olla jo menossa sinne synnytystapa-arvioon ja mä notkun yöpaitasillani ja suunnittelen kaikenlaista. Taidan laittaa James Brownia soimaan (get up, get on up!) ja oikeasti alkaa hommiin.

tänään rv 35+0 :happy093
yks tavoite-etappi taas saavutettu, seuraava on äitipoli käynti parin viikon päästa ja rv 37 ja sen jälkeen ite pullautus.... tosin on kyllä tuntunu jo monta päivää, että kohta se tulee sieltä.... mut tää on kyl sellanen kummajainen että huh huh......

tää on kyllä niin koukuttava mesta ja pakko lukee monta kertaa päivässä, muuten ei pysy perässä.... parempaa ku mitkään kauniita ja rohkeat ja emmerdaalenikin on jääny vähä väliin....

Täälläkin 35+0 tänään! :) Keskiviikkona synnytystapa arvio, tai mahollisesti sektiopäätös.

Mulle on jääny jostain sellanen mielikuva et cranberry on sanonu joskus ettei käytä puhelimella nettiä... Tietty voin olla väärässäkin, mutta siinä vois kyllä olla yks syy sille ettei ole näkyny eikä kuulunu. Jos siis on synnyttämässä tai muuten joutunu osastolle?

Mulla on täällä sairaalassa niin vähän tekemistä ja varmaan jälkivuotokin ehtii loppua ennen kuin kotiin pääsen, niin tulee ainakin lueskeltua teidän juttuja. Tällä tabletilla vaan on kovin hidas kirjoittaa, ettei ehdi keskusteluun mukaan, kun ollaan jo toisessa aiheessa.

Just laskeskelin, et tänään lähtee viides huonekaveri kotiin. Ja sit jää eileniltana tullut mamma tähän mun kanssa ja eiköhän hänkin kotiudu ennen mua. Ja tää on 4hengen huone. Ei kyllä oo ihmeemmin häirinny toisten olemiset ja yölliset vauvanhoidot puolin tai toisin. Kivoja mammoja täällä ja ihanat hoitajat.

Yhtenä yönä itkeskelin, kun muru oli valoissa, enkä saanu sitä rauhottumaan sinne, kun hän kaipas äitin kainaloon, niin huonekamu tuli sit lohduttelee, et ei häntä haittaa vaikka mun vauva itkeekin, et ymmärtäähän sen, kun joutuu siinä boksissa olemaan. Mä vollotin kahta kauheemmin.

Voi Röppö, tsemppiä! Onneksi sun vauva tuli kuitenkin hyvillä viikoilla!
Mun tutun lapsi tuli sen verran aikaiseen että hänellä on nykyään kuulokoje, sekä puheenkehitys huonoa!
Vaikka varmasti olisi kiva jo vauvan kanssa kotiin, niin onneksi sun vauvalla on noita lieviä hoidontarpeita vaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jep. Oon toisaalta tosi tyytyväinen, että syntyi jo nyt, kun mitä pitempään tuo olis mun masussa ollut, niin sen enempi olis tätä keltaisuusongelmaakin mun vasta-aineiden takia. Tilanne on kuitenkin ollut tosi maltillinen ja vauva jaksanut kaikinpuolin erinomaisesti. On oikein kiivas pikkumies jotain halutessaan ja oon siihen tosi tyytyväinen, kun joskus keltaiset vauvat on väsyneitä eikä jaksa syödä eikä oikein mitään muutakaan.

Käyn kyllä myös päivittäin lukemassa täällä, mutten aina ehdi kirjoittaa mitään! Enkä varmaan pysty tästä addiktiosta luopumaan vauvan synnyttyäkään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kamala kun kärsii sairaalassa vierotusoireita toukomammojen foorumista. Apua jos ei pääsis nettiin! :grin

Viimeksi en kyllä ehtinyt vastata onnitteluviesteihinkään. Olin niin sekasin ja väsynyt!
Sä oot Röppö toipunut ilmeisen hyvin? Syötkö särkylääkkeitä?

Mua ei vaivaa enää mikään, tissit ehkä välillä ja tää hormonikuumuus ja sairaalasänky on kuin muovipussissa makais.

Pari päivää vaivas aika kovatkin jälkisupistukset, mut kieltäydyin lääkkeistä. Yhdeksi yöksi otin Panadolia. Ehkä typerää, mut kun en tiedä varmaks, et voiko kipulääkkeet rasittaa rintamaidon kautta vielä lisää tuota vauvan maksaa, niin en siks halunnut syödä mitään.. Häntäluu on kipeä, vaivaantuu tästä istumisesta tai sit se johtuu synnytyksestä.

Mutta siis voin hyvin, kellarikerroksen vauriotkin tuntuu haihtuneet ja värkki tuntuu omalle. Johan täs tulee huomenna viikko synnytyksestä.

röppö, sä oot urhea! Kaikkea hyvää sekä sulle että pienelle ja toivottavasti pääsette nyt pääsiäisenä kotiin!

T: toinen radin ja vasta-aineiden vuoksi jännittäjä.

Onkos kenenkään muun talossa ollu jo varpajaiset puheenaiheena?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

^ juu lupasin et vuonna 2016 voi pitää varpajaiset! Maailman typerin ja epäoikeudenmukaisin keksintö (epäilemättä miehen keksimä!!!)

Lyyti me on sovittu et mies saa pitää varpajaisensa sinä päivänä kun vauva syntyy. Joudutaan kuitenkin oleen ilman miestä yötä sairaalassa niin mulle toi järjestely käy parhaiten noin. Mä saan pitää omat vastaavat bileet sit kun siltä tuntuu :)

Joo. Sanoin et ehkä heinäkuussa saa mennä kotikulmilleen kaljottelee poikien kanssa. Miehen paras kaveri tulee toistamiseen isäksi kesäkuun lopulla joten saavat sit viettää keskenään kemuja. Eipä tolla ukolla onneks ollut mitn mielipidettä asiaan, eikä ollut kuulemma tullut edes mieleen lähteä heti lapsen synnyttyä dokaamaan. :)

Mua just tänää alko v*tuttaa ku joka ikisestä risauksesta pitää järjestää jotku ryyppy pirskeet! Siis radiossa koko aamupäivän oli viinarallista ja tottaha se o et joka ikinen pyhä on ryyppyjuhla, olipaha sit joulu tai juhannus tai pääsiäinen, turhia pyhiä alkaa olla kaikki. Mut joo, meillä mies tosiaanki aikonu varpajaiset pitää(taas yks tekosyy vetää lärvit..!!)ja siinäpähä pitää mut sillai ku me ollaan vielä sairaalassa. Sit saa ryypiskelyt jäähä jokski aikaa ku vauva tulee taloon! Ja sillä edellytyksellä herra pitää varpajaisesa et on seuraavana päivänä siinä kunnossa et kykenee tulee sairaalaan! Hitto että nytki ärsyttää et jätkä on pääsiäiseenki varautunu lavalla kaljaa ja VIIDENKYMPIN konjakkipullolla! Sanoin kyllä että sitä alkoholia nauttii sit sen verran et kykenee siihen auton rattiin jos lähtö tulee, meni siis toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! :mad:

Ja joo herran pääsiäis juomingit tuli maksaa enemmän mitä pääsiäisen ruokaostokset!!!!

Takaisin