Miekään en usko että kaikki maahanmuuttajat on sellaisia, tapailin joskus 3 vuotta Suomessa asunutta miestä ja ei hän vastannut juurikaan kaikkia streotypioita maahanmuuttajista (teki töitä, opiskeli, suku ei ollut hullua), Mutta asuin 2,5 v alueella johon laitetaan heti kaikki ketkä tänne ensin tulee..
Ja voin kertoa, naiset katsovat suomalaista nenän vartta pitkin, miehet olivat suurin osa hyvin aggressiivisia suomalaisia kohtaan..
Bussissa huomasin usein tämän..
Myöskin se mistä tulee, vaikuttaa aika paljon, Irakilaisten kulttuuri on hieman erilaisempi kuin nää muutama muu maahanmuuttajaenemmistö..
Mua rupesi kerran kaupan kassalla neuvomaan sellainen tosi tumma mies, "laita sinä napit kiinni näin" kun viikkasin hänelle juuri myytyä paitaa..
Myöskään suurin osa näistä tosi tummista ei sano "anteeksi, moi, heihei, kiitos"..
Mitä nyt 2 vuoden aikana vaateliikkeessä kerkesin näkemään, niin asenne on aika ylpeä..
Ei pidä yleistää, poikkeuksia varmasti on..
Ja kyllä se vitutti kerran katsella kun huivipäinen nainen työnsi bussissa yli 1000 e vaunuja, minulla vieressä käytetyt 150 euron vaunut ja toisella naisella vielä halvemmat ja rähjäisemmät kuin minulla.
Teki mieli tehdä meme Fb:n "näin se maailma pyörii täällä Suomessa" ja sit siinä ois voinut olla sen naisen nyrpeä/ylpeä naama ja hänen puhekuplansa "kyllä me tiedetään miten meitä pitää kohdella, ja miten meille pitää antaa rahaa"... ;/
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app