Huhtikuun hulinat

HKI00550 meillä on sama, et ei se hirveesti halua juua, oottaa oneissaan synnytystä. Tänää käski jo pakata repunkin suht valmiiksi. Oon mieki kaupas sanonu, et etkö ottais yhtä saunajuomaa tai perjantai kunniaksi, ni kyl se ottaa joskus. Joskus taas sanoo, et ei tee mieli.. Ja mistään absolutista ei oo kyse! :) Mut oon tyytyväinen tohon sen päätökseen. Emmie hirveest haluiskaa kattella joka vkl känniläist. On se yhen kerra raskauden aikana ollu humalassa kyl, mut ihan kotona joi ja yhdessä vietettiin iltaa ja miust se oli iha ok raskauden puoles välis, et ei pitäny olla pelkoo mistää lähöstäkää..

Cranberry: jotenki omituiselt kuullostaa, kun siun pitää olla nii tekemättä mitään ja olla äiti teresa ja sit jos ukkos kaljottelee vielä TÄSSÄ vaiheessa. Luulis, et se ois nyt huolissaan myös itestään ja omasta kunnosta jos lähtö tulee.. :confused:

Meillä taitaa mennä vähän toisin päin kuin muilla tää kuvio... mies valmistautuu lähtemään sairaalaan hetkenä minä hyvänsä, mä oon vakuuttunut että toukokuuhun on vielä ainakin puoli vuotta.
Kuulostaa ihan omalta tarinalta silloin ekaa odottaessa! ukko kävi jopa harjoittelemassa nopeinta ajoreittiä sairaalaan..asuttiin silloin kolmensadan metrin päässä sairaalasta:rolleyes:, ja tosipaikan tullenhan saatiin mennä eestaas homman pitkittyessä- sen jälkeen ei oo kaljalakkoa siinä mittakaavassa enää ollut havaittavissa!

juu cranberry ei sillä ukolla ole kyl mitään syytä sua haukkua ku ite käyttäytyy tollain :mad: ja kumminki teillä tilanne saattaa hetkessä muuttua mihin suuntaan vaan..... sympatia-agree........ grrr.....

Mies on tääläkin nyt viikonloppuna taas ottanut päähän. Hän kun tuntuu elävän omaa elämäänsä ja olettaa että minä jaksan sitten yksin kaiken muun...

Mutta mutta, nyt alkaa olemaan tulokkaalle kaikki valmiina ja nyt vain odotellaan :) Hurjaa ajatella että kohta mulla on pieni sylissä tuhisemassa ja taapero jaloissa pyörimässä :D Ei malta odottaa! Ja se että onko tämä tulokas nyt sitten se tyttö vais vais... En luota siihen rakenneultran aikoihin saatuun lupaukseen täysin kyllä :D

Jännää naiset jännää!! :P

Meillä on alle kaks kilsaa sairaalaan, ja taksitolpallekin huima kahden korttelin matka, joten uskon että perille päästään vaikka tilanne olisi mikä.

Tänään mies matki mun tapaa raportoida koko ajan vauvan liikkeistä ja koputella mahaa. Mä vähän ärsyynnyin ja sanoin, että se on vaan kateellinen. Se meni ihan vakavaksi ja sanoi, että tietenkin on tosi kateellinen. Se oli musta aika koskettavaa, enhän mä hölmö ollut tajunnut että sillä on kovempi kiire päästä tapaamaan vauvaa siksi että just nyt mulla ja vauvalla on niin paljon kahdenkeskistä kontaktia josta mies jää ulkopuolelle.

En muista kuka teistä joskus suositteli niitä lian/värinkerääjälappusia pyykin sekaan, mut suuri kiitos vinkistä!! Oon ostanut niitä ja jumaleisson ku ne on hyviä, helpottaa pyykkäämista ja saa helpommin täysiä koneellisia ku ei tarvi kaikkia pestä erikseen. Äskenkin pesin vauvan valkosia lakanoita ja vaaleita vaatteita ja heitin rohkeasti sekaan valkolila raidallisen torkkupeiton joka oli vielä uusi ja pesemätön. Kaikki vaatteet puhtaita ja värit ei todellaaan sekasin, kaks tumman liilaa värinkerääjää vaan löyty! :)

Naurattaa tää oma ilmanvaihto. Painaa kurkussa ja rinnassa ja pitää helkutti nousta seisomaan ja hups mikä röyhtäys tuleekaan. Tai sit painaa mahaa ja persettä ja nouset seisomaan/ nostas kankkua ja hups pieru. Pitää tehdä niinkun jotain sen eteen et saa nää ilman ulos, mies nauraa mulle ku ähisen sohvalla mahani vieressä ja yritän saada yhtä pierua ulos:grin (ja voi kuinka vaikeeta se sitten bebellekin ono_O)

Jomsuli missä noita myydään? Määkin tahdon ku oon aina niin hysteerinen jos kaikki ei oo täysin samaa sävyä pesukoneeseen laittaessa, et ne on sitä sit viimeistään kun tulevat koneesta ulos..

Siis oli ihan meidän ostarin k-supermarketissa pyykinpesuaineiden luona. Oli jopa kahta eri valmistajaa, ostin DR.Beckmann tms nimistä.

Oon mä sille asiasta sanonu, mut no joo turhaan. Oli tuo perjantainen yö ihan kiva yksin himas ja kauheet supistukset. Kerkes miettii jo ihan kaikki kauhu kuvat ja sitähän mä en mukaan ota jos on kaljoissaa. Vituttaa eniten se et mussuttaa et mun pitäs levätä, mut milläs lepäilet kun kumminkin ite joudun kaiken hoitaa ? o_O Ja kaiken kivan iloks se perkele on nyt KIPEENÄ :mad: Voi voi ku hänen nyt pitää saada levätä ja voi voi ku on niiiiiiin kamala olo :mad: Siis ihan oikeesti haistais piiiiitkääääään paskan. En viiti sille sanoo yhtää mitää ku tulee kumminki taas vaan riita jos suun aukasen. Tänään oonki sit vaihtanu lakanat ja vähän pyykänny et oon saanu purettuu johonkin mun kiukkua:grin Muuten tol ukol on kohta pää halki ! :grin

Hienoa Neljän suora, että teillä voidaan jo paremmin. Meilläkin oli erinäistä tautia päällä. Ensin aloitti 7v kuumeilulla, sit mies ja sit toi 6v. Itse epäilen, että meillä oli influenssa. Oireet sopi niin täysin. Lääkäri ei tosin ottanu kantaa vaan määräs kaikille kolmelle penisilliinikuurin. Lisää mukavuutta toi lasten oksentelut. Onneksi ei ollu pahaa, luultavasti liittyi tautiin.
Itse sain seuraavalla viikolla ab-kuurin poskiontelontulehdukseen. Nyt alkaa elo helpottamaan jo. Luulen, että mun nokka vuotaa nyt ihan allergian takia.

Mua alkoi tuo toukokuu nyt ahdistamaan ihan julmetusti. Melkein pitäs tän muksun syntyä jo alkukuusta, kun loppukuussa ois paljon muuta ohjelmaa. Ois kuopuksen kouluuntutustumista ja sit kevätjuhlaa yms. Ja sit mietin, et jos joudun sektioon, ni pitää olla sairaalassa ainaki 5 päivää. Ei vaan mahtuis mun aikatauluun..... Voihan pöh!! o_O

Sitä on taas pirteä itsensä,kun flunssa selätetty ja rautalisää syöty 3 päivää. Ei väsymyksestä tietookaan! Ero kuin yöllä ja päivällä. :)

Mä muuten joka kerta tullessani tänne foorumille jännitän, joko joku olisi jakaantunut! Mä oon jostain syystä ihan varma et kohta alkaa tapahtua, vaikka vielä melkein kuukauden vois hyvin joutua odottamaan. Ehkä ne on noi oireet tai sitten se kun on aiempien kuukausien odottajat saaneet lähetyksensä etuajassa... Mutta jestas jotta jännittää!
Ei riitä että miettii omaansa ja sen saapumisajankohtaa kun teitä muita on niin hirveen monta :).

Mä oon aika varma, että huhtikuun puoliväliin mennessä täällä on jo pari uutta jakautunutta.

Toivottavasti mä kuulun niihin jakautuneisiin :rolleyes: Mielellänihän mä ootan, mut ku tää kipuilu vaan alkaa olla pikkasen liikaa :confused::oops: Mun tuurilla kyllä veivaan maha pystys viel kesäkuun alus :grin

Jeee ! :p Lupaakki sit ennustaa oikein :rolleyes: No huomenna mul on ultra ja synnytystapa arvio et siellä sit näkee kuinka paljon tää supistelu maraton on vaikuttanu paikkoihin

Takaisin