Huhtikuun hulinat

Mä voin vielä tulla sanomaan hyvät yöt mut sit on pakko virittäytyä unitunnelmiin, kuitenkin herään taas jo seittemältä... :( parempaa yötä tasapuolisesti kaikille ja cedjulle kunnon äksöniä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ehkä mäkin voisin yrittää saada kunnon yöunet kun poikkeuksellisesti mua ei oo ruvennu supistaan klo23 niinkun kaikkina iltoina tähän asti viime viikon keskiviikosta lähtien...

Saunanraikkaana täällä vielä tai oikeastaan taas ku päivällä olin viimeks. Nyt siis mökillä... Tonttu on tosi kova pyllistelemään. Yrittää tietysti tulla ulos takaperin yläkautta! Tai sit peruuttaa et "en varmana tuu!" :)

Akku alkaa olla vähissä ja laturi jäi saunalle. En kyl jaksa hakee ku sinne on taas kävelymatkaa niinku huussiinkin. Nyt rukoilen, ettei tarvii ennen aamua nousta sängystä!

Oi että oliskin ihanaa päästä saunaan! Mä en oo ikinä käyny taloyhtiön yleisillä lenkkisaunavuoroilla mutta tän mahan kanssa se vois olla aika hauskaa mennä järkyttämään naapurin mummot!

Mie en tykkää noista yleisistä saunoista. Sen takia ootetaan miljoona kertaa enemmän että keväällä päästään mökille saunaan. Oon nimittäin aikoinani siivonnut yleisiä saunoja kerrostalojen siivouksen yhteydessä.

Juu en mäkään tykkää, siks en oo ikinä tuolla käynykään. Mutta ajatus olisihan hauska ja kovasti tekis mieli saunaan! Olis kyllä ihanaa jos olis oma sauna.

Elisha86, onneks toi piikki vaikutti ja veti mulla päänkin ihan sumeaks. Sain nukuttua, mut nyt on pahimmat supistukset poissa taas. Tää tulee kestämään iäisyyden. CranberryLips saa varmaan omansa ennen mua.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Cedju, hyvä että sulla vaikutti se piikki! Lepo aina hyvä synnytyksen aikana! Voimia kovasti lähetellään täältä varmasti porukalla!
Aamu alkaa normi ärsytyksellä kun yöllä ei tullutkaan lähtöä synnärille! Siis eiköhän itelläkin kölli jo 4 kg mukeloitsi masussa joten ulos sais alkaa tulemaan! Miehän käännyn nurinpäin ponnistuksessa koko nainen jos vielä viipyy masussa pitkäänkin on paino lapsella jo päälle 4kg! Esikoinenkaan tullu ilman välilihan leikkausta! Todellakin kaksi lasta on mun numero!!

Mä heräsin klo 2.30 ja viimeinen asia minkä muistan unesta, oli se että joku sano että Cedjun vauva on laskeutunut alemmas. Mähän en synnyttämisestä vielä tiedä mitään, mut tää kommentti oli liittyvinään synnytyksen etenemiseen :) Että näin tämä foorumi tulee uniin. Voimia Cedjulle uuteen päivään :Heartpink

Mä näin taas unta että tää vauva ei ole mieheni. Unessa olin vasta alkanut seurustella sen kanssa samaan aikaan kun raskaus alkoi ja oli olemassa riski että olisikin mun exän. Ihan kamala uni, se mun eksä oli täys k-pää. Herätessäkin piti itselleen vakuutella että kyllä me ollaan jo kolme vuotta oltu yhdessä että aika pieni riski olisi siitä että on jonkun muun :grin

Mistä nää unet oikein tulee?!?

Ounouu, nytkö niitä unia alkaa tuppautuu mis mieki oon, kun muutto lähestyy! Tänään vaa saa enää syntyy ja sit muuten 1.5. klo 18:00 lähtien ! :grin

ps. Parempi ku ei oo isopallinen tyttö! Saa luvan tykätä sinisestä ja autoista! :D

Me oltais Mannaryyni voitu tehä sit vaihtarit kun mä oon 100% valmistautunu tyttöön :D

Niinpä! Mut onneks se oli vaan UNI! :grin *hieroo hiet otsast pois ja syvä helpotuksen huokaus* :P

Mä en ehkä tietäis, mitä sanoa tai tehdä, jos tää nyt olisikin tyttö. Kai sitä toipuis järkytyksestään, mutta oishan se aika kummallista, kun on saanut varman poikatiedon ja kuukausia itse ajatellut vauvaa poikana.

Mä en uskaltanu sillon rakenneultran jälkeen vielä kauheesti ajatella vauvaa tyttönä vaikka ei siinä kauheesti arvailun varaa jäänykään, mutta nyt kun äitipolilla on 3 kertaa sanottu että siro tyttö on tulossa niin pakkohan siihen on ollu alkaa uskoa enemmän ja nyt en enää tiiä mitä tekisin jos ne lääkärit oliskin onnistunu kaikki olemaan väärässä!

Takaisin