Huhtikuun hulinat

Oon jo turvallisesti kotona irttareideni kanssa, ei hätää :) Makuuniin on melkeen liian lyhyt matka.

Mä just naureskelin kun joku tyttönen kiisi kaks kertaa mun ohi kun lyllersin sauvakävelyllä. Toisessa kädessä sil oli hihna jossa chiahuahua ja toisella se naputti naaman edessä kännyä. Koko ajan.

Ihmettelin et mitä se duunaa mut sehän oli varmaan jossain nettikeskustelussa. Mutta toukoäiti se ei kyllä ollu, sen verran oli sulavaa liikkuminen :p

Mä kirjotan koko ajan jotain viestiä puhelimella jos kävelen yksin jossain kaupungilla...se on ärsyttävä tapa josta pitäis päästä eroon.

Mutta kertokaa että mitä ihmettä tähän aikaan pe iltana voi tehä yksin kotona? Söin jo jääkaapin tyhjäks, joten se ei enää onnistu...

tv auki, kai sieltä jotain katottavaa tulee... tai sit netistä ettii jotain katottavaa (hdfin/netflix/hbonordic/yms.) :happy niitä namuja syyessä :grin

ei oo kyllä hirveen toiminnallinen vinkki :oops: ite aina löhöilen jos ei muuta keksi :p

itsehän ajattelin kerrankin laittaa koneen kiinni ja kattoo vaikka tvailaittia :grin ukko töissä, niin ei oo vieressä nipottamassa.......

Ärsyttää kun telkkarissa pyörii samat leffat ja ohjelmat uudestaan ja uudestaan. Eihän kukaan jaksa kattoo samaa leffaa neljättä tai viidettä kertaa vuoden aikana!

Netflixkään ei oo enää käytössä kun se piti kuulemma irtisanoa. Mun pikkusisko oli kuulemma koulussa puhelimella koko ajan netflixissä... Alko näkyä arvosanoissa.

Äsken tuli kyllä käsi pystyyn virheen merkiksi -tilanne. Syötiin olohuoneessa, sohvapöytä on liian matala, menin lattialle istumaan. En meinannut päästä sieltä enää ylös! En voi enää mennä lattiatasolle, kun sinnehän jään!

Sain jotain kipulääkettä kankkuun, mutta ei tää vaan edisty. Kuinka kauan tätä pitää jaksaa? :(

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Voi Cedju! Voimia yöhön! Toivon todella vilpittömästi et aamulla on jo vauvauutisia <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mitä mitä?!? Mullon menny ihan ohi! Cedju päässy hommiin!! Hieno juttu! :) Ja siis mullakaan ei esikoisen synnytyksessä siitä kipupiikistä ollu yhtikäs mitään apua ja nukkua olisi muka pitänyt sen avulla, pah...
Tsemppiä ja voimia kovasti "koitokseen" Cedju! :)

Käynnistys on kyllä peestä. Kaikkien kropat reagoi niin eri tavoin. Toiselle tulee ihan hirveet supistukset heti ja nopee synnytys. Ja sit se voi kestää pari päivääkin. :sad001

Onks vedet menny, kalvot puhkastu? Vai onko mitään tapahtunut?

Mene kiipee niitä rappusia!

Vaan sormelle auki ja tuskia on ollut jo pidempään. Turhauttaa.

Rappusetkin on kavuttu moneen kertaan. Jos tää vaan ei halua tulla? Kuullut kaikkia kummallisia silakkajuttuja ja pelästy?

Mäkin haluun synnyttää!

Cedju koita jaksaa, vaikka homma edistyykin hitaasti niin pian se on kuitenkin ohi!

Joo kyllä mieki voisin ja masukkia läkseä kotiin hakemaan! Turhauttavaa lievästi ilmaistuna! Mut pitää nauttia päivistä esikon kanssa kun ei ole lähtöä tullut...

Ja Cedjulle voimia! Kyllä se sieltä ulos tulloo! Vähän voi vaan ottaa aikaa, mutta voisinpa melkein vannoa että et muista mittään siitä kipuilusta ja kippuroinnista kun vaavi ulkona ja rinnan päällä! :)

Voi tuska! Mutta Cedju sä kyllä kestät sen kaiken! Joka supistus on lopputulosta lähempänä. :Heartpink

Mun mantra oli viimeks joka supistuksella, kipu on hyvästä, mä en kuole tähän kipuun! Vaikka siltä jossain vaiheessa tuntukin.

Voimia, oot varmasti meidän kaikkien ajatuksissa tänä yönä!

Ehkä cedjulla on hidas alku mut sitten meneekin tosi nopsaan kun alkaa tapahtua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin