Huhtikuun hulinat

Ollaanko me toukomammat tosiaan näin joutilaita... Laskin huvikseen tosta huhtikuun Top 100 listasta, että 40 ensimmäisen keskustelijan joukossa on 25 toukomammaa... :rolleyes::oops:

Montako tuhatta viestiä hymis on jo tässä kuussa raapustanu? :) en jaksa mennä kattoo ku oon tällä täbillä täällä...

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Sepä onkin aktiivinen muillaki foorumeilla, et ei vaa tääl toukoissa, et helpostiha siin tulee palkinnot kotii :P

Mie oon nii laiska, et juttelen vaa "omie" kaa :D

Niihä se raapustaa muillaki, mut millä välin!? :D

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Sillä välin, kun myö ollaan aktiivisia täällä ja sit se höpöttää tääl, ku myö ollaa hiljaa? :P

nii eikös se jossain kertonu et se öisin täällä kirjottelee ku odottaa miestä töistä kotiin..? meiän pitää ruveta pitään vahtivuoroa ja kirjottaa aina päälle ku se jotain laittaa :grin

Emmäkää.. Enpä oo hirveesti katellu noita palkintoja, kun en jaksa ruveta kisaamaa siitä. Et puhun jos on puhuttavaa :D

Meillä on tuolla yleisellä puolella sellanen kiukutteluketju niin siellä on välillä tullu höpöteltyä tosi paljon. Huhtikuiset on aika hikjasia mutta sielläkin sanon välillä sanasen tai parikin, mutta kyllä suurin osa mun höpöttelystä kertyy ihan itestään täällä toukokuisissa. Musta tuntuu että kirjottelen paljon vähemmän kun esim Mannaryyni mut en sit vissiin...jostain niitä kommentteja vaan pukkaa!

http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A

Nyt kun pääsin youtuben kimppuun tuolla facebookissa (Cedjulle linkitin Salt´n´pepan - Push it) niin tuli tämäkin mieleen.. Vaikka eipä tämä nyt liity enää synnytykseen vaan enemmänkin siihen miten se vauva sinne mahaan tulee... Mutta siis... mies sanoo uuh ja nainen aah ja siitä tulee vauva? eipä tämä nyt niin helpolla ole kyllä käynyt tämä viimeinen 9kk :eek:

Mulla on varmaan näköhärö, mut nyt VASTA tajusin, et spiraalin avassa on kengät eikä pari kiinankaalia :DDD

Mä ajattelin nyt repästä ja lähtee ostaan itelleni irtokarkkeja! Edellisestä kerrasta onkin ikuisuus. (Mutta oon kyllä syöny tänään jo 3 korvapuustia!)

munki oli alkuun kauheen vaikee yhdistää tota sanaa spiraali noihin kenkiin... aina kun mietin spiraalia näin vaan mielessä sellanen vihreevalkosen spiraalin......

Takaisin