Ihanaa aurinkoista kevätiltaa!
Oisko kellään tarvetta ylimääräiselle energialle? Täältä heruis, puhaltelen tulemaan: puuuuuuhpuuuuuuuhpuuuuuh! Älkää kysykö, mistä tällaista tulee, en mä vaan tiiä :D Ehkä tää syömisen unohtaminen sopii mulle, sillä tän päivän ruokavaliossa on yks munariisipasteija, jugurtti ja 2.5 isoa mukillista kahvia. Illaksi oottaa pinaattiletut, mutta en viitsi alkaa tehdä ennenkuin tuo pikkumies herää ja vaatii omaa sapuskaansa. Käytiin kaupungilla ahkeroimassa mun koulujuttuja, kotiin tullessa hypättiin yhtä asemaa aiemmin junasta pois ja käveltiin tuolla ihanassa ilta-auringossa kotiin. MIIIII LAIKS!
Ailime, myydäänkö sielläkin Iittalaa, vai tilaatko Suomesta? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen huvikseni, en mä tällä tiedolla mitään oikeesti tee :D Ja kokeile ihmeessä niitä chilejä siinä terassilla, jos ostat sellasen valmiin tuotteliaan taimen ja laitat isoon ruukkuun terassille, niin eiköhän sitä satoakin tuu! :)
Hah, enpä muuten huomannut tota Jasminen viestiä, kun katoin vaan tickeriä, että tuossahan on mun viesti... :D Noh, tervetuloa joka tapauksessa!! :)
Hihih, sinttu, hassu-Veerasta kuvaa vaan, jos saat napattua! Luettuani oli ite pakko kokeilla ja kurkata peilistä, että kuin hölmöltä sitä voikaan näyttää. Oon just näitä, joka luettuaan että "suurin osa ihmisistä ei pysty purasemaan kyynärpäätään" on tietysti heti kokeilemassa ;)
Eikös rintaruokituilla lapsilla oo ihan normaalia, että kakka vaihtelee vihreästä rusehtaviin väreihin? Tuskin on sen kummempi juttu, jos kerran tai pari tulee.. jos säännöllisesti, niin sittenhän sitä vois ihmetellä, että viittaako se esim. johonkin allergiaan tai vatsavaivoihin muuten. (ainakin ihan noilla vastasyntyneillähän sanotaan vihreänkin olevan normaalia, mutta eiköhän se päde myös näihin meidän "isoihin" sylivauvoihin ;))
Marianna, Joona tykkää kaikesta mahdollisesta hypyttämisestä ja pompittamisesta. Se on mulla usein myös käsipainona, eli nostelen sitä eri asennoissa ja treenaan lihaksiani. Yks Joonan lemppareista on tosiaan se, että seisova aikuinen pitää sitä "vauva-asennossa" sylissään ja yhtäkkiä kippaa pää-alaspäin ja takas pystyyn. Tätä toistetaan sitten niin vallan monta kertaa! Ja toinen uus lemppari on että Joona makaa selällään lattialla, mä teen naistenpunnerruksia siinä sen yläpuolella ja aina alas mennessä päristän sen mahaa/kainaloa/kaulaa. Hillitöntä hihittelyä ja ite saa päivän jumpat samalla ;) Mummolassa Joona kuulemma aina istuu papan sylissä ja tuijottelee vilkasta liikennettä kadulla! Jaksavat istua lähes tuntitolkulla siinä ja päristellä samalla.... hölmö poika, kukalie tollasta opettanut! (isi ;))
Iengeelejä en oo kokeillut, enkä ees tiiä, myydäänkö täällä sellaisia? Olikos se Pranametri joka oli sivellyt sitä oraaliliuos särkylääkettä Valon kutiseviin ikeniin? Voin kysästä vielä huomenna neuvolassa, jos muistan :) Joonalla onneks vielä on riittänyt narskuttelu ja jäystäminen avuksi ikenien kutinan.
Noniin, sain taas postaukseni valmiiksi, ja apina nukkuu. Kohta pitää herättää, muuten menee yöunet! Taidan kuitenkin paistaa omat pinaattilettuni vielä ensin, niin voin toisella kädellä lapioida apinalle sosetta (tein mixauksen kahdesta purkin jämästä, luumu-persikkaa ;)) ja toisella pinaattilettuja omaan turpaan. Huomenna pitää muistaa kysyä neuvolassa omaa hemppaa mitattavaksi, kun ei oo jälkitarkastuskerran jälkeen mitattu, ja silloin alotin syömään rautaa (aina kun muistan), aika epäsäännöllisesti tosin vielä... Mutta jos ollaan alle 120:n edelleen, niin pitää alottaa syömään ahkerammin, vaikka ei väsytäkään, mutta monesti tuntuu et oon ihan höttöpää ja et verensokerit pääsee livahtamaan turhan alas usein! Josko sitten loppuis tää makeanhimokin!
(ja ainiin, mä liityn nyt painontarkkailijoihin, tavoitteena olis saada -10kg syksyyn mennessä, ihan siis realistinen tavoite ja silti jää vielä varmaan toiset 10 tai jopa 20 karistettavaa! Eli aika on... Täällä on nyt sen verran monta muutakin, että ehkä sekin motivoi, oma tukiryhmä <3)