Huhtikuun Hemaisevat

Hyvää huomenta kaikille!

Täällä ollaan tervehdytty, mutta mies sai sitkeen viruksen ja viikon saikkua...
Voin sanoa, että nyt on nälkä, vaikka ihan kivasti sain sairastelusta huolimatta syötyä..

Jokos on miesten kanssa asiat sovittu, kun tuntui että yhdellä jos toisella oli todella lämpimiä ajatuksia lapsen isästä...
On ne vaan sellasia mulkvisteja pääsääntöisesti, mutta enpä menis ainakaan itseäni ihannekumppaniksi nimeämään[:D][:D][:D]

Ja Purrin Tallinnan reissu oli menny kivasti? Hyvä niin. Voihan hitto, että mua polttelis lähtee itsekseni kesällä, kun pojat ovat isänsä kanssa lomailemassa, esim. Pärnuseen kunnon hemmottelulomalle kylpylään..(siis tuumasta toimeen [:)])

Mitäs muilla olikaan..rautalisästä- mulla on varmaan vikaa päässä, mutta musta se litku on hyvää[:D]

Kiva kuulla iineksestä! Ja joo- tuttu tunne toi aivastuksen kanssa taiteilu ja se sitten pahenee loppua kohti, ainakin minulla..tais tokan kanssa käydä niinkin, että kun oikeeseen aikaan kenkäs rakkoon, niin pikkasen sitä pissaa lorahti pöksyyn[8|]
Joten minä ainakin suosin lantionpohjanlihasten jumppaamista nyt ja muulloinkin..heti synnytyksen jälkeen treenit käyntiin..
Siitä on iloa itselle ja miehelle[;)] Mun yksi suurimmista kammoista on, että repeytyy niin pahasti synnytyksessä, että vaurioittaa näitäkin lihaksia ja sulkijalihaksia...joten öljyän ja venyttelen jo nyt välilihaa...

Hienoa Minzkuli, että saitte kerrottua! Ja niinhän se varmaan menee, että molemmat tunteet kuuluvat siihen kuvioon, että tulee uusi vauva...

Koska heräsin jo 04.00 pintaan, taidan mennä pötköttelemmään potilaan viereen vielä hetkeksi, ennen kuin lapset heräävät.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!
 
Huomenia täältäkin suunnasta!

isännän kanssa menee jo paremmin[;)] Pantiin kaikki stressin piikkiin ja pussattiin päälle.
Oon ollu koko viikon alkavassa räkätaudissa ja nyt ne padot sitten aukesi, ei ole yhtään aukkoa tässä naisessa mikä oli avoinna[:D]. Eritettä valuu vähän jokasuuntaan.

Ummetus -tuo vanha ystävä- nosti taas päätään, kun ruokavalio ollu ????... Ja eilen synnytinkin takapuolellani, voiskohan niitäkin lihaksia öljytä ja venytellä[8D].

Koulu menee nyt kyllä penkin alle ja kova tsemppi on ettei jäisi mitään kesken, mutta pahalta näyttää tilanteet. Stressi on äärimmillään joka pahentaa jo heikkoa terveyttä, ja näin, oravan pyörä onkin valmis. Vielä kun ton toukokuun tsemppaisi.

Purri Soitin Brunolle ihan itse ja kaikille muillekin 4d:stä kiinnostuneille nin femedassa on 4d 170.- jos käy viimeistään viikolla 24 kuvauttamassa. sen jälkeen ei kela korvaa ja hinta hyppää pilviin. Mut päätettiin ukon kanssa että kun ei rahaa ole niin kävästään jossain ihan normi ultrassa kurkkimassa ja jos ei sielläkään selviä niin sitten se saa olla yllätys.
Niin ja teretulemast takasi suomeen!!!

Eipä sitten mutta kertaa täällä!
Keskiviikkoja.
 
Huomenta Keskiviikkoon!

Täällä on niistetty varmaan aivotkin kohta pihalle...nyt taitaa olla pikku hiljaa aika hakea allergialääkitys.Olen koittanu pitkittää...
Onko joku lähettänyt siittä Vau.-kirjasesta sen "vaukirja lappusen" jolla saa maksutta tavaranäytteitä ja kirjoja,osallistuu arvontaan joka kuukausi.
(Olikohan tästä jo jossain juttua?[:-])
Niin, siis kauankohan on mennyt, kun sen lapun on postiin laittanut...?
Ne aivot meni varmaan nessun mukana.

Kai mä tuon ukon kotio päästän viikonloppuna, jospas hoidettas tuota "parisuhdetta", saattaa olla että helpottaa kummasti stressiä ja kireyttä[:D]

Tallinna kuulostaa niin ihanalta, ystäväni kanssa tullut käytyä hemmottelulomalla, ja kovasti haikailisin kesällä sinne... tämä matka vaan on niin saakelin pitkä [>:]

Iines76, Olipas mukavata kuulla jorpakon toiselta puoleltakin uutisia!

Minzkuli, Kyllä varmasti helpotti oloa ja eloa. Itsekkin salailin mahdollisimman kauan muksuilta, ja se salaileminen otti niin voimille, kunnei omassa kodissaan voinut olla normaalisti. Ja niin se oli meillä,että mies jännitti enemmän sitä kertomista kuin minä.[;)]

Purri, Tiedän NIIN tuon tunteen. Ja vielä kun päättää vetästä kupperkeikan kesken ruokaostosten!!

Ja kylläpäs sain taas makeat naurut heti aamusta, kun luin PojanÄidin kirjoituksen. Toivotaan ettei kukaan voi pahoin [:D]
Eritteet ja öljytyt anukset *Reps,kops*[:D][;)][:)][8D]

Ja nyt nostan ahterini tästä koneelta, ja teen jotain järkevää..kait..Heh!
 
Ai se lappu mikä oli siinä neuvolan antamassa isälle, äidille -kirjassa?
Täytin ja postitin reilu kuukausi sitte ja tavarat tuli ehkä pari viikkoo sit ...
Kyllä niissä muistaakseen se pari viikkoo tais mennä ennenku tuli.
Jos nyt taas oikeen muistan mistä lapusta on kyse.....
 
Huomenta vaan täältäkin!

Väsymys on taasen hirmuinen. Onneksi on tänään aurinkoinen päivä, niin jaksaa jotakin tehdä. Mieliala kun tahtoo vaihdella rajusti, jos sataa, niin mieli on yhtä harmaa.

Niin se Vau-kirjan lappu.. öö.. postitin sen samalla viikolla kuin eka neuvola, eli tammikuun lopussa. Eipä oo vielä tullut mitään ilmaisia tavaroita ei[:D][:D] Katsotaan jos saisi jossakin välissä tehtyä asialle jotakin.

Turvotus[&:][:@] Nyt on alkanut olemaan käsissä ja jaloissa iltaisin. Viime yön nukuin sitten tyyny jalkojen alla ja tuntui hyvältä. Onko muilla turvotusta? Onko jotakin hyviä vinkkejä sen hoitoon?

Nyt on pakko lähteä apteekkiin ostaan sitä obsidania ja kaupasta pinaattikeittoa ja parsakaalia, kun ei tästä heräämisestä näytä tulevan muuten yhtään mitään..

Mukavaa päivää kaikille!
 
Jeps,just se lappu [:D]
Nappasin viimeks neuvolasta lähtien niitä ilmaislehti lappujakin, en nyt muista oliko se kaks plus ja joku toinen[:)]
En millään raaski tilata, ja sitten toiseks ne soittelee jatkuvasti jostain firmoista, Tilaa sitä ja tilaa tätä...
Vaikka olen sanonut,etten tilaa mitään, eikä tarvi soitella.[:@]

HaniMami: Täällä on kans illasta ollu välillä turvotusta.
Juo paljon vettä, nilkkojen pyörittely, pitkin päivää jalkojen koholle nosto helpottaa ja illasta kun siellä soffalla köllii, ni nosta jalat kunnolla koholle.[;)]

Muoks: Ja VÄLTÄ SUOLAA! se kerää nestettä [;)]
 
Hyvä kun puhuitte tosta Vau-kirjan lappusesta, on kokonaan unohtunu postittaa se..

Mulla on nyt kova pähkäily menossa, että varaisko aikaa 4d-ultraan vaiko eikö.. [&:] Ilmeisesti ainakin muutamat täältä oli sinne menossa..? Meillä lapsiluku todennäkösesti jää tähän yhteen niin nyt olis ainoo mahollisuus päästä toi kokemaan. Toisaalta olis hienoa nähdä vauva tarkasti, mutta toisaalta vähän pelottavaakin [:-]
 
annie^ mä meen vaa siks et saan varmuuden kumpi sieltä tulee.. ku ei kätilö saanu mua vakuuttuneeks [:D] Oli niiiiiin epäröivä. Mut jos se ois maksanu femedassaki yli 200e ni sit en ois menny [:D] Ei se niin tärkeetä kuitenkaan ole.

Oli kiva miettiä tänää et miks 2 bussii jätti tulematta, myöhästyin sit töistä. Mut sit ku olin ollu duunissa jo puol tuntii ni pomo soittaa et "joo myöhästyit koska HSL:n bussit alotti 16:00 lakon.. milläs ajattelit kotiin lähteä?" Oli sit pakko soittaa äiti hakemaan mut ja yhen työkaverin, ku se kaveri on riippuvainen bussista JA junasta, eikä kumpikaan kulje kunnolla tällä hetkellä. Onneks vanhemmat asuu tossa kävelymatkan päässä mun kotoa, ni saa helposti kuskin, jos ei kummallakaan ole mitää suunnitelmia. Nyt meen kattelee millä mä huomenna pääsen töihin ja millä kotiin.
 
Huomenta Ihanat!

Olipas yö, sellainen hyörin-pyörin yö. Täyskuu...ennen raskautta nukuin täysikuun aikaan, kuin tukki [;)]

Tämä Mamma on Happy,happy! Mun rakas aviomieheni tulee jo tänä iltana kotiin, ja viettää yli viikon vapaalla meidän kanssa[:D]
Vapuksi suuniteltiin grillausta, satoi tai paistoi [8D] Eli aijon syödä ja herkutella niin, että olen ens kesänä varmana ryhävalaan kokoinen [:)]

Nyt aamupalalle, ja mukelot opinahjoon!
 
Huh! Minä taas näin kummallisia painajaisia viime yönä..
Olin jo siinä unessa synnyttämässä, mutta jotenkin oudosti juuri siinä sairaalassa joutuikin synnyttämään ilman ketään ja opiskella siinä samalla kätilön hommat itse :--DD

Mietin siinä unessa, että eihän tää näin voi mennä..
Kyllä minä sitten selvisin, mutta kun olin synnyttänyt ja saanut hetken pitää lasta.. niin se vaan katosi johonkin.
Olin ihan paniikissa ja juoksin ympäri sairaalaa huutamassa lääkäreille.
[:D]
Huh, onneksi se oli vaan uni.

Täällä Etelä-Suomessa sataa lunta/räntää ja on synkkääkin.. Mahtavaa.

Niin, olikos tuo vau-kirjan ilmaistuotepaketti sellainen ettei se sido mihinkään?
Olen täyttänyt lapun, mutten vielä laittanut postiin..
 
Sateista huomenta espoosta!

Juu ei kyllä ihan morsian tuo keli ole, mutta tekeepä sade hyvää, ilmaa voi hengittääkin [:)].

Mä en muista mitä unia näin yöllä, mutta heräsin siihen että nukuin mahalleni... Keirähdin sitten pieni pelko pöksyissä pois mahani päältä ja jatkoin koisaamista. Eikai siinä mitään kummallisempaa, vauvveli jumpaa ihan normisti.
Sain eilen tehtyä 10sivun esseen maikalle joka pitäisi tänään palauttaa ja muutenkin eilen sain niin paljon aikaan ettei enään niin ressi paina.[:)]

Pojalla on huomenna naamiaiset tarhassa ja ajattelin mennä mukaan, laitan punahilkan kostyymin päälle vaikkakin se on hieman aikuisten versio jota on halloweeneissa käytetty, olin silloin punahilkan kaupunkilais serkku[8D]. Mutta kun lisään siihen pari rusettia niin menee läpi lapsillekin. ostan niitä taikuri palloja mukaan ja väsäilen pojille miekkoja ja tytöille pupuja, hyvällä tsägällä saan palkkioksi simaa ja munkkeja.

vapuksi ei kummallisempaa ole tiedossa, vapputoria, perhettä, ystäviä, grillausta... normisetti.

Ainiin ja eilen löysin ihan mahtavan ensiasun pikkuselle, mutta jäi kauppaan vielä odottamaan palkkapäivää. [:D].

se taas mun torstai aamusta!

mamma_76:lle  Jos ei kuulla vielä ennen iltaa niin Mainiota vappua ja ukolle terkkuja!
 
Purri: Mäkin varasin nyt sitten Femedaan ajan. 17.5. on sitten oikeen super treffit Masan kanssa <3 Mies oli sinne menemisestä enemmän innoissaan kun minä niin pakkohan se aika oli varata [:D]
 
Mun pitää ilmeisesti alkaa iltasin seuraamaan uutisia.. Tiistaina olin asemalla ihan uunona, että mikä on kun ei junat kulje ja tänään ei ollut mitään hajua mistään bussilakosta..
 
Meillä sato aamulla ihan lunta ja maa oli valkosena! Kerrankin hyötyä miehen laiskuudesta, on nimittäin talvirenkaat vielä alla..
 
Vappuna olis tarkotus grillata, toivottavasti sää suosii! Ja oikeen villiks ajattelin heittäytyä ja ostaa ensimmäistä kertaa alkoholitonta siideriä [:D] Toivottavasti on Rekorderligin mansikka-lime yhtä namia holittomana..
 
Röyh.. Kylläpäs juustolla gratinoitu parsakaali maistuu mahtavalle[:D]! Nyt on täällä aloitettu oikein kunnon rauta-arvot ylös kampanja. Eilen söin pinaattikeittoa+2kananmunaa, tänään vetelin kokonaisen parsakaalin ja huomenna luvassa pinaattilättyjä. Ja kaikki ihan lemppari ruokia. Nam. Rautatablettien ottoajan oon siirtänyt yöllisen vessakäynnin/veden juonti reissun yhteyteen, niin saapahan ainakin rauhassa imeytyä.

Purri: Ilmoittele, jos päädytte kertiksiin ja haluat niistä kestoista eroon. Mä en kyllä kysynyt mieheltä mitään, että haluaako käyttää kestoja vai ei[8|]. Eikä se taida tietää niiden eroa. Päätin ihan itse, että kotona kestot ja muualla kertikset. No täytyy katsoa, miten tää kakkakauhuinen mami niiden kestojen kanssa tulee toimeen[:D].

Nyt alkaa varmistumaan, että Helsinkiin/Espooseen pitäisi muuttaa heinäkuun alusta. Vinkkejä otetaan vastaa, mistä kannattaa vuokrata sellainen inhimillisen hintainen 3h tai 4h (+mielellään iso parveke tai oma piha ja tietysti läheltä merenrantaa ja hyviä ulkoilureittejä= lottoamaan tieni käy[:-]). Tarvitaan niin iso kämppä, kun meillä on molemmilla niin isot egot, ettei aina samaan huoneeseen mahduta[:D] Ei vaan, mies tekee oman firmansa juttuja välillä kotona, niin en voi sietää sitä mappi/paperikasa/kasamikäkasa- sotkua muualla kuin jossakin piilossa, niin melkein pakko saada työhuonekin. Vuokrat on vaan niin pirun suolaisia etelässä verrattuna tänne pohjoisemmaksi, puhumattakaa takuuvuokrista[&o] No kait sitä jonkun kolon löytää jostakin.

Mukavata vappua kaikille!!
Kerrotaan nyt vielä, että oon kumille allerginen, niin huomenna kun puhallan ne muutamat ilmapallot omaksi iloksi, niin suun ympärille ilmestyy heti sellainen punainen rengas, en siis tarvitse naamiaisasua, kun pellen meikki on ihan omasta takaa[:D]
 
POKS, POKS... sano täälläkin. Ei ilmapallot vaan puoliväli [:D]

Hanimami, osta kaupasta sellainen ilmapallopumppu. Meillä ainakin duunissa ne maksaa 2,20 € ja on ihan näppärä..
Mä oon täytelly pallot tallissa kompuralla ja paineilmalla. Saa vaan olla varovainen ku herkästi tulee täytettyä liikaa ja sit kuuluu suuri pamaus.
Meillä kanssa vappusuunnitelmissa grillausta. Kaverit pyyteli mökillensä käymään mut jos on tälläistä keliä ni ei kyl huvita minnekkään mökille suunnata kylmään kökkimään. Mutsi on tulossa lauantai aamusta käymään ja otettiin missioksi leikata noi viime syystalvella istutetut tuhkapensaat, toivottavasti ois keliä tehdä pihahommia.

Tulis jo huominen.. jännittää ihan pirusti se r.ultraan meno =)
 
Hellöy!

Täällä on sellainen yv-päivä ettei pahemmasta väliä[:@]
Kaikki ketuttaa- ja varsinkin ex!! Se, kun ei ole koskaan pyörittänyt tätä arkea, mutta vieläkin jaksaa tehdä kaikkee kiusaa..ja kun on niin tyhmä, ettei ymmärrä, että pojathan tässä kärsii[:@][:@][:@]

No mutta- se siitä kusipäästä.

Minzkuli: Mihinkä aikaan sulla ultra? Mulla on klo 9.

HamiMami: Kyllähän se niin on, että jostain pitää tinkiä, jos meinaa hyvältä alueelta saada suht ok hintaisen vuokra-asunnon. Käykää kaikenmaailman säätiöt ja vakuutusyhtiöt läpi- niillä saattaa olla ihan helmiä joskun vapaana.

Ihanaa, että Mamma pääsee nauttimaan miehensä seurasta!

VAPUSTA: Täällä on huomenna pojilla tarhassa bileet ja huomenna mennään koko perhe ystäväperheen luo päiväksi. Nyyttäri-tyyppiset kemut. Ihanaa simaa- nam!
Grillausta tiedossa ja kamala meteli.

Muuten täällä on vaikeuksia saada hemppaa nousemaan- kova uupumus on nyt vaivannut kahta kauheemmin, kun oli toi ripuli-setti tossa[:'(][:'(] Mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksa.. ja sehän vaan vituttaa lisää...sydän hakkaa ihan hulluna ja hengästyn jo veden juomisesta..
Mutta huomenna r-ultra- tuskin jaksan odottaa...

Harmaata päivän jatkoa kaikille!!
 
Kaika Meillä on pikkuisen kanssa treffit jo 8.30.

Täydet sympatiat exävitutusta kohtaan. Itsekkin oisin monasti tuon ukon ex horatsun pyyhkinyt maailmankartalta, mutta kun se sattuu olemaan ton pimatsun äiti niin ei oikein voi vaikka sen toiminnasta on useimmiten haittaa kuin hyötyä. Pitää vaan yrittää kestää, lkuun yritti pyörittää ihan kunnolla meidän elämää ja sanoinkin ukolle et nyt tohon tulee stoppi tai mä lähen kävelemään.

Mulla kans joku tympeilykausi menossa. Mitään ei jaksais ja mikään ei huvittais. Nää kolme saikkupäivää on ollu ihania kun on saanut vaan olla kokoaijaa jonnekkin juoksematta. Onneksi huominen vaan duunia ja sit taas 2 vapaata.
Parsakaalista puheeollen, keittelin isohkon nupun sitä tänään itselleni ja söin yksin melkein kaiken. Ukko ja likka kun tuli kotiin niin kummatkin totes et mikä hitto täällä haisee.. [:D]
 
mmm... nyt tekee mieli kukkakaalta ja parsaa...

Mulla kanssa iltasella nousee pöhö. Tänään olen vettä litkiny pitkin päivää kun tuntu eilen ettei taipua meinannu ja ihan kaamee valas fiilis[:'(]. Tää ilta on hieman helpompi. Edelleenkin pöhöttää, mut pienemmin[:)].

Voimia kaikille kellä on kenkku eksä omasta tahi puolison takaa! Täälläkin on oma-osa siitä leikistä saatu ja pitikin koko entisestä elämästä luopua, ystäviä ja työpaikkaa myöten, että pääsi eksästä eroon. Onneksi on sinne taakse jäänyt asia ja nyt tämä elämä mallillaan ja tässä ollaan onnellisia[:D][:D][:D][:D]

Huomenna on kiva päivä tiedossa!!! Tarhan naamiasiten jälkeen mutsi tulee kylään ja vie meit lounaalle, sitte ajattelin hyväksikäyttää äipän lompakkoa ja ostattaa sen ensiasun josta eilen haaveilin. Sitten se oli ostanu meille keinutuolin imettämistä varten, Vähänkö mä nautin kun joku vähän hössöttää!!!

AAa, mut nyt tohtori housen vastaanotaolle ja öitä teille!!!!
 
Hanimami, sun kannattaa ihan kaupungiltaki niitä kämppiä kysellä, niissä kun ei ole takuuvuokraa...mut kannattaa varautuu siihen, että joutuu joustamaan ja että äänieristykset kämpissä on ihan sieltä jostain.

Mä sitten vetäsin tossa 9.5h työpäivän ja edelleenkään en jaksa ymmärtää mikä ostovimma ihmisille iskee ku joku juhla on tulossa.. hirveet kasat ruokaa roudataan kotiin ja sunnuntaina sama satsi uudestaa... ei vaan jaksa ymmärtää ei, mut onneks oon vapaalla keskiviikkoon asti. Yritän huomenna ehtii ostaa meiä talouteen ruokaa 2 päiväks, ni sunnuntaina voin käydä sit ostamassa sen päivän sapuskat [:)]

Mulla on vauva ollu kovin hiljainen tänää.. toisaalta sillä oli eilen semmoset zumbailut menossa, että en yhtää ihmettele vaikka tänää ei maltakaan.. pelottaa vaa välillä, ku se lähinnä niitä kuperkeikkoja/voltteja tuolla tekee, ettei napanuoran kanssa sotkeennu...

Jos en saa huomenna soitettua sinne Femedaan ni sit maanantaina kipitän vaa sinne aulaan ja kysyn vapaata aikaa [:)] Mulla on onneks se alkuviikko vapaana, ni sinänsä jos niiltä löytyy aikaa, ni minähän menen [:)] ja luultavasti joudun maanantaihin odottaa joka tapauksessa, kun en viel tiiä paljonko tulee palkkaa.., on tää tuntityöläisen elämä niin kauhian mukavata.
 
Täällä kanssa, tuntuu et naamaki on ihan turvonnu iltaisin ja jalat (nilkat) on ihan turvoksissa..
Vettä juon muutenkin päivässä varmaan 5 litraa ku vesi on niin hyväääää [:D]

Tästä tulikin muuten mieleeni, rasvailetteko masuanne millä rasvoilla? Onko minkälaisia kokemuksia?
Itse olen jo toista pumppupulloa käyttämässä Aqualan Plus voidetta, se pullo on loppu iha just [;)]
Oon kokenu huippuhyväks, ei kiristä ihoa enää ollenkaan niinku yhessä vaiheessa iltaisin kiristi, enkä koe että turhan kalliskaan olisi ku vajaa 16e taitaa maksaa meidän apteekissa mutta ISO pullo!
Suosittelen jos ette ole vielä omanlaistanne löytänyt.

Lisäks joka ilta öljyän vatsan vauvaöljyllä, sekin imeytyy hyvin ja pintaa syvemmälle ja iho tuntuu ihanan pehmeälle [:)]
 
nyt kyllä ukko ottaa niiiin pannuun kun vaan voi!!!!![:@][:@][:@] liian pitkä tarina kerrottavaksi, mutta lyhyesti....lähti suoraan töistä kavereiden kans ulos syömään, eikä edes soittanu ennen lähtöä ja nyt ei vastaa puhelimeen vaikka sillä on se kännykkä takuuvarmasti persreiässä, joten luulis tärinän tuntuvan[:@][:@][:@]voi prkl!!!

huh tulipas avauduttua...muuten kaikki täällä oikeen mukavasti[:)] kaveri tuolla potkuttelee...taitaa sekin olla isille vihainen[:)] onko muidenkin miehet välillä niin kertakaikkisen yksinkertaisia että asiat pitäis rautalangasta vääntää???
 
Takaisin
Top