Huhtikuun höpinät

Oon miettinyt samaa. Ite en jostain syystä jaksanut vaivautua viime raskaudessa liittymään salaiseen ryhmään kun koin saavani tältä puolelta kaiken tarvitsemani vertaistuen. Mut nyt kiinnostais mennä kurkkaan, muutama viesti puuttuis vielä :D
 
Salainen puoli on kyllä mielessä, mutta vielä ei jotenki uskalla sinne asti siirtyä. Haluan odottaa ainakin siihen asti että saan cb:n testiin sen 3+ viikkoa (testaan aikasintaan huomenna), tai jopa kahen viikon päähän varhaisultraan..
 
Salainen ryhmä toisaalta hieman kiinnostaisi, mutta liityn ehkä sitten vasta kun on enempi viikkoja takana
 
Mä en ainakaan jaksa sinne liittyä, tämä riittää hyvin, jos vaan tännekin jää jutustelijoita :)
 
Todennäköisesti liityn salaiseen ryhmään. Täällä kuitenkin viestit on ihan kaikkien luettavissa ja olisi kiva jos kaikki viestit ei ole kaikkien nähtävillä. Mutta tännekkin varmasti myös kirjoittelen.
 
Joo mäkin kyllä varmasti tuun kirjotteleen molemmille puolille. Salaiseen lähinnä just ne mitä ei niin halua ulkopuolisten nähtäville.
 
Ei siellä salaisella puolella vielä hirveän aktiivista ole, kun on vasta muutama jäsen. Mutta itse ainakin kirjoittelen joitain juttuja mielummin salassa, kuin ihan täysin julkisesti. Tältä julkiselta puolellahan voi juttuja lainata ihan minne vaan. Mikäänhän ei estä kirjoittelemasta molemmille puolille, joten rohkeasti mukaan vaan myös sinne salaisiin mammoihin. :happy:

P.S. Sieltä pääsee myös pois, jos ei koe paikkaa omakseen. :wink
 
Muokattu viimeksi:
Juurikin näin, kivempi se on joitain juttuja kirjoitella tuolla salaisella puolella eikä kaikkien nähtävillä täällä.
 
Pitäisi ilmeisesti jutella täällä enempi että pääsisi sinne salaiselle puolelle :>
Täytyy koittaa aktivoitua, yleensä oon hiljaisena sivusta seuraajana :angelic:
 
Meitsikään ei oo salaisella puolella - toki kiinnostaa mitä siellä jutellaan. :) musta tää yleinenkin puoli on kiva, kuitenkin nimimerkin suojissa höpötellään ja mulle on ainakin ollut hurjasti hyötyä siitä kun on etsinyt tietoa tällaisilta foorumeilta vauvakuumeissaan tai alkuraskauden oirekirjoissa :
 
Taidan kyllä siirtyä osittain salaiselle puolelle, mutta odotan nyt ensin että raskaus varmistuu ja pääsee kunnolla alkuun. Epäilyttää vielä tää alkuaika kun ei ole muuta kuin yks ylimääräinen viiva tikussa, huoh
(Ja siitä tikusta on tietty valokuva, ja sitä valokuvaa on katseltava vähintään joka toinen päivä että uskois olevansa raskaana...)
 
Taidan kyllä siirtyä osittain salaiselle puolelle, mutta odotan nyt ensin että raskaus varmistuu ja pääsee kunnolla alkuun. Epäilyttää vielä tää alkuaika kun ei ole muuta kuin yks ylimääräinen viiva tikussa, huoh
(Ja siitä tikusta on tietty valokuva, ja sitä valokuvaa on katseltava vähintään joka toinen päivä että uskois olevansa raskaana...)

....minä tein tänään ovulaatiotestin, kun raskaustestit olivat loppuneet... :dead: On niin epävarma olo, joten se, että niihin tikkuihin piirtyy aina vain vahvempi viiva, tuo jonkinlaista helpotusta. (Ovistesteilläkin kun voi käytännössä tehdä raskaustestin, kun ne hormonit ovat osittain samanlaiset, ja ovistesti reagoi myös hcg-pitoisuuksiin.)

Sinänsä hassua, että luulin tosiaan viime viikon alussa, että uusi yk alkoi, kun tuli useampana päivänä tuhruvuotoa, ja oli tarkoitus alkaa tällä viikolla tikuttaa ovista. :) Sitten viikonloppuna kävi mielessä, että mitä jos se olikin kiinnittymisvuotoa, ja tein raskaustestin... ja toisen.
Olisi siinä tullut hätä sitten saada kunnon yritystä aikaiseksi, jos en olisi tiennyt olevani raskaana.

Epävarmuutta lisää myös se, että ei ole kauheasti mitään oireita, mutta toisaalta tämä on vielä niin alussa. Kunpa tämä 1. kolmannes menisi nopeasti ohi! Edes se ei auta, että samanlaisia fiiliksiä oli esikoista odottaessa, ja täysin terve yksilö saapui maailmaan...
 
Mä odotan myös että tää 1. Kolmannes menisi nopeasti kun tuntuu että on niin vähän oireita. Toisaalta onhan se kiva mutta kyllä siinä tulee epävarma olo välillä.
Ja odotan niin että pääsisi ultraan.
Esikoisen kohdalla mulla alkoi pahoinvointi/oksentelu aika alussa, varmaan viikon parin päästä tästä että saa nähdä alkaako tällä kertaa.
 
Mulla ei ollut ollenkaan oksentelua, mutta se kuvotus/huono olo oli kyllä ihan kamalaa. Nyt siis vielä ilolla kokkailen itse ruokaa, kun kykenen. :)
 
Ootteko menossa lapsimessuille? Mä meen siskoni kanssa. Hiukanko on vaikeuksia kun tekis mieli hiplata kaikkia newbornihanuuksia ja ehkä jopa uskaliaasti ostaa joku pieni juttu konkretisoimaan itselle tätä odotusta. Mut en vielä haluais kertoo siskolle, ja siellä messuilla pyörii monta muutakin tuttua jotka voi bongata mut silittelemässä vauvajuttuja. Pahoinvointi ja heikotus hirvittää myös, ite tajusin siskon odottavan kuopustaan siitä kun se valitteli pahaa oloa ja söi koko ajan. Ennen kun oli kertonut siis. Mitähän strategioita messupäivälle kehittäis... Ens viikolla on myös tiedossa laivamatka appivanhempien kanssa miehen luo, ja haluttais kertoo vasta yhdessä eikä niin että mä ykäilen pitkin laivaa tai joudun kieltäytymään alkoholitarjoiluista... Onneks en muutenkaan juo aina kun on tarjolla, enkä koskaan silloin kun esikoinen on läsnä. Eli ehkä ne ei pidä sitä kummallisena. Mut pahoinvointi voi jo herättää huomioo.
 
Jep, ja jos omalla suunnalla on jotain häppeninkiä, niin se ei kiinnosta. Kaikki kiinnostavimmat ja parhaat tapahtumat on aina juuri toisella puolen Suomea..
 
Mä aion kans liittyä salaiselle puolelle, mutta jatkan tietysti myös tällä puolella. Mulla oli vanhat tunnukset hukassa ja koska tein uudet niin joudun odottamaan että tulee se kuukausi täyteen uutena käyttäjänä.
 
Takaisin
Top