Kcatri
Näppärä viestien naputtelija
Vihdoinkin kotona... Kaksi yötä anoppilassa, muuten tykkään ei mitään pahaa sanottavaa, mutta kipeänä tuntui että oli vaan toisten riesana, kun ei saanut mitään järkevää aikaiseksi... oma tuntemus tällainen, tuskin muut niin ajatteli. Tultiin kotiin ja mies sitten halusi lähteä kaverin kanssa kupille (ja yötä pois). Mikäpä minä olen kieltämään, vaikka keljuttaa jäädä yksin kipeänä kotiin. Kyllä se sanoi että pitää soittaa heti jos tulee hätä... Mutta silti keljuttaa. Rupesin tekemään sitten palapeliä. Tein joskus viime syyslomalla Anne Geddesin palapeliä, jota en saanut silloin valmiiksi. Purin palat lajiteltuina pusseihin ja pistin kaappiin. Mulla oli aina semmoinen ajatus että joskus raskausaikana teen tuon palapelin kun siinä on kuva kolmesta vauvasta. Ja sitten laittaisin sen kehyksiin... Rupesin tosiaan sitä nyt tekemään... mutta on vähän hidasta, ei oikein aivot leikkaa... Kolmatta iltaa siis mahataudissa niin aavistuksen hitaammin luistaa järki.
Jipii, kaurapuuro on pysynyt jo huimat 1,5 tuntia masussa. Tämä on ennätys moneen päivään...
idaho No ei mee sullakaan sen paremmin. :) Mutta onneksi lapsesi sai lääkkeet, jotka rupee auttamaan.
Jipii, kaurapuuro on pysynyt jo huimat 1,5 tuntia masussa. Tämä on ennätys moneen päivään...idaho No ei mee sullakaan sen paremmin. :) Mutta onneksi lapsesi sai lääkkeet, jotka rupee auttamaan.
Mulla toi anatomia on vähän vaikeaa ymmärtää välillä.. Hyvä sinäänsä ku oon lähihoitaja..