Huhtikuun höpötykset

Mulla etova olo alkoi joskus rv6+1 paikkeilla, alkaa heti aamusti ko herää, jatkuu pitkin päivää mutta onneksi helpottaa tai ainakin lieventyy iltaa kohden.
 
Mulla etova olo alkoi joskus rv6+1 paikkeilla, alkaa heti aamusti ko herää, jatkuu pitkin päivää mutta onneksi helpottaa tai ainakin lieventyy iltaa kohden.

Apua, eli vielä se ehtisi vyöryä tännekkin jos nyt jo tälläil etoo.. :wtf: Toivottavasti ei. Tsemppiä hirmusti! Onneksi edes helpottaa illaksi, niin saa levätyksikin.
 
Täällä on ollut ihan jäätävä kylmyys, ja tuntuu eritoten rinnoissa:eek:
Nukkunut jälleen päikkärit, yritin oksentamatta/yökkimättä täyttää astianpesukoneen, tyttö hekotti vieressä kun sitä yritin tehdä. Ota happea sulje hengitystiet tavarat äkkiä sisälle... toista useampaan kertaan ja yökkäile välissä:banghead::happy3
Aamulla käskin miehen hoitaa bioastian, jos olisin itse hoitanut aamusta niin peli olisi menetetty. Samoin kaikki muut roskat haisee :smiley-ashamed008
 
Onko muilla noussu paino heti alusta? Musta tuntuu et paino on noussu mut maha taas näyttää lörpöttävän enemmän kun ennen et ei oo ainakaa sinne tullut :laughing001

Siis mulla on tullu painoa +2kg. :wideyed:
Jotain turvotusta, pöhötystä varmaankin. Ainenkin iltaisin kunnon pallomasu.
Mies kysyikin et "Nii oltiinko me 4 viikon sijaan 4. kuulla?" :hilarious:
 
Mulla on myös paino noussut vaikka oon syönyt ja liikkunut ihan samalla tavalla ku ennenkin. Mulla kaikki on kertynyt just tohon mahaan myös, ihan kun ois jo pidemmällä :hilarious:
 
Sepäs tässä hirvittääkin, että mites jos nyt jo paino nousee tuollail. :eek:
 
Onko muilla noussu paino heti alusta? Musta tuntuu et paino on noussu mut maha taas näyttää lörpöttävän enemmän kun ennen et ei oo ainakaa sinne tullut :laughing001

on noussut! Järkytyin kun kävin eilen puntarilla. En usko että se näyttää oikein :hilarious: mulla kyllä kävi esikoisesta sama, nousi aluks paljon, mutta sitten toisella kolmanneksella tippu. Mä oon sellainen joka turpoo tosi helposti, se vaikutti tosi paljon painoon esikoisestakin.
 
Mulla kanssa nousee helposti, vaikka oon nyt syönyt terveellisesti ja lenkkeillyt huomattavasti enemmän kun aiemmin :meh:
 
Mulla paino edelleen laskusuunnassa. Lähes kolme kiloa lähtenyt tasaisesti viikon/kahen aikana. Uskon että syy on ollut alussa etovuus kun ruoka ei maistunut, ja nyt viime päivien aikana selkeästi lisääntynyt pahoinvointi.
 
Mulla on vähän tullut lisää, ihmeen kaupalla vaikka tavaraa tulee näinä päivinä enemmän ulos ku menee sisään... Mutta toisaalta en oo pystynyt muuhun kuin makoiluun, joten ei tässä kalorit pääse palamaan. Mahdoton pömppä kyllä on, turvottaa etenkin iltaa kohden.
 
Muita raskausdiabeetikoita edellisistä raskauksista?

Miulla on siis ollu molemmissa aiemmissa raskauksissa diabetes lääkehoitoisena ja siks lähinkin taas mittailemaan arvoja ja eihän ne mahdu noihin viiitteisiin (paasto <5.5 ja 1h ruuan jälkeen <7.8) niin eka äitipoli käynti odottaa ensviikolla. Sinäänsä ihan jees kun samalla saan alkuraskauden ultran jotta todennetaan tämä raskaus oikeeks (yksityiselle varasin ajan vast 15.5) mut vähän mietityttää et näkyykö vielä mitään kun silloin on kasassa 5+6...
 
Täällä myös yksi raskausdiabeetikko. Edellisessä raskaudessa todettiin, mutta pärjäsin ruokavaliolla. Nyt oon satavarma, että sama dg tulee taas. Saa nähdä vieläkö pärjää ilman lääkitystä.
Mä en kyllä tuonkaan syyn takia saanut neuvolasta aikaa varhaisultraan. Ärsyttää niin paljon, että sekin piti itse maksaa.
 
Mitä tykkäsitte uudesta äitiyspakkauksesta? Omaan makuun ihan kiva, joten tulee varmaan taas otettua kuten edellisillekin.
 
Katoin just kans äitiyspakkausta, ja otan sen kyllä ihan mielellään. Edellisestä (2014) ei taida juuri mitään enää ollakaan jäljellä
 
En osaa sanoa millainen on edellisinä vuosina ollut, kun en näin tiiviisti ole seurannut. :rolleyes:
Me siis otamme. Mulle on itseasiassa ihan vasta selvinnyt että sen voi myös ottaa rahana halutessaan. :laughing002
 
Tuo äitiyspakkaus 2020 vaikutti kyllä kivalta! Makuupussi olisi voinut olla vähän pirteämpi mutta ei meille pakkausta muutenkaan tule. Esikoiselle otettiin eikä toiselle ole todellakaan tarvetta. Mutta käytännällisemmäksi vaatteet ovat tässä jokusen vuoden aikana tulleet! Potkupukuja vähemmän, sekä käännettäviä hihansuita tms. Enpä kunnon kritiikkiä osaisi antaa :)
 
Taidan myös ottaa äitiyspakkauksen, koska meillä ei ole enää oikein mitään tarvikkeita tallella ja kaikki menee uusiksi. Jos tyttö tulee, niin sitten on jotain pieniä vaatteita tallessa. Ihan kivalta vaikuttaa pakkaus :)
 
Äh, musta tuo ei ollut yhtään kiva. :meh: Jotenkin synkkä!
2019 oli tosi kiva. Ollaan kyllä jokaisesta lapsosesta otettu 2015&2017.
Nyt voisi ekaa kertaa harkita rahana.
 
Takaisin
Top