LyytiManta
Näppärä viestien naputtelija
Ai niin siinä oli sellainen :) no odotellaan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Painat omaa nimimerkkiäsi niin siitä näkee koska oot liittynyt foorumille. Ja tuo 4vk tosiaan tarkoittaa sitä, että on ollut koko foorumilla sen ajan ja sun kohdalla ainakin täyttyy kun oot näköjään loppuvuodesta 2019 liittynyt.Mistä sen näkee että kauanko täällä on ollut? Kun eikö säännöissä ollut että pitää olla ollut 4 viikkoa? Mutta enhän mä muista, varmaan vasta kyllä 2-3 viikkoa ollut. Ja tästä tulikin mieleen, miten tää aika matelee nyt näin? Siis vasta Reilun 2 viikkoa tiennyt Raskaudesta ja musta tuntuu että siitä on ikuisuus. Ja sanovat että varsinkin toisen lapsen kohdalla ei kerkiä edes ajatella. Eipä! Muita samoilla fiiliksillä?
Ja sanokaas nyt vielä että mistä sinne pääsee?
Mä luulen, että kuulin just sydänäänet kotidopplerilla!!! Olen nyt siis viikolla 8+4. Viimeksi sain sen laitteen viikolla 9+3 muistaakseni ja silloin kuulin heti. Nyt ajattelin, että kokeilen, ja kuulin tooosi heikon tasaisen ja nopean jumputuksen, joten sitä se varmasti oli!
Onko teillä muilla doppleria? Varsinkin kun monella on keskenmenoja takana, niin se voisi rauhoittaa mieltä, kun voi kuunnella sydänääniä. Toki voi olla myös monia syitä miksei ne kuulu, joten voi se aiheuttaa myös ahdistusta :)