Huhtikuun höpötykset

Todennäköisesti vain kuivat limakalvot. Eihän vuoda enää?

Ei vuoda. Tuli vain tosi vähän sellasta ruskeaa vuotoa sen seksin jälkeen, mutta ei enää muuten. Luin tosta samaa että johtuu varmaan siitä verevyydestä tai limakalvomuutoksista, mutta siinä kohtaa vaan itketti et pitikö tässä nyt puuhastella :sad001
 
Nyt pelottaa tänään varhaisultra...... mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin :arghh:

Vähän sama fiilis. En ollu ihan varma vielä varhaisultraan menosta, mutta kyllä mä nyt aijon mennä :sad001
 
Tuntuu että mulla on niin paljon huolia, että niistä vois kirjottaa jo oma ketjun :arghh:
Kilpirauhasen liikatoiminta tässä vielä riesana. Että en tiedä saadaanko edes tervettä lasta kun tohon on toi lääkitys :sad001
 
Tuntuu että mulla on niin paljon huolia, että niistä vois kirjottaa jo oma ketjun :arghh:
Kilpirauhasen liikatoiminta tässä vielä riesana. Että en tiedä saadaanko edes tervettä lasta kun tohon on toi lääkitys :sad001

Mulla taas vajaatoiminta. Keskiviikkona aika endokrinologille tsekkaa tilanne. Kävin viime viikolla ottaa kasan erilaisia verikokeita. Toivottavasti arvot olisi kunnossa ja vauvalla kaikki hyvin. Samoin kuin sinulla!
 
Just kun kerkesin sanoo ettei vuotanut kun vähän seksin jälkeen, niin nyt tuli enemmän kun kävin vessassa ja edelleen ruskeaa vuotoa. Vatsaan koskee aika kovin eli menkkamaisia kipuja.
Oliko tää nyt tässä :sad010
 
Just kun kerkesin sanoo ettei vuotanut kun vähän seksin jälkeen, niin nyt tuli enemmän kun kävin vessassa ja edelleen ruskeaa vuotoa. Vatsaan koskee aika kovin eli menkkamaisia kipuja.
Oliko tää nyt tässä :sad010
Mitkä viikot sulla on nyt? Toivotaan että oisi harmitonta kipuilua ja vuotelua, voisitko päästä jonnekin tarkistuttaa pian tilannetta?
 
Mitkä viikot sulla on nyt? Toivotaan että oisi harmitonta kipuilua ja vuotelua, voisitko päästä jonnekin tarkistuttaa pian tilannetta?

Nyt olis 5+1. Kivut on voimakkaita ja vuoto vaan yltyy. Soitin neuvolaan ja sanoi että jos kivut voimistuu niin sit päivystykseen
 
Nyt on käyty sairaalassa, tuli yskäistessä iso klöntti housuihin, verta ja kipuja.
Mutta silti minussa kasvaa uusi ihminen
2mm kokoinen :smiley-bounce013 en voi käsittää tätä, mitä oikein tapahtui.

Viikon päästä uusi aika, kaikki alkoi kyllä ykskaks ilman kipua ta mitään. Että kaikkea voi sattua, syytän sokerirasitus koetta tästä kaikesta.
 
Nyt on käyty sairaalassa, tuli yskäistessä iso klöntti housuihin, verta ja kipuja.
Mutta silti minussa kasvaa uusi ihminen
2mm kokoinen :smiley-bounce013 en voi käsittää tätä, mitä oikein tapahtui.

Viikon päästä uusi aika, kaikki alkoi kyllä ykskaks ilman kipua ta mitään. Että kaikkea voi sattua, syytän sokerirasitus koetta tästä kaikesta.

Ihana kuulla! :Heartred:Heartred
Näkyikö syke myös? Olitko millä viikoilla nyt?
Huh tuntuu varmasti tosi helpottavalta saada tietää, että kaikki on niinkuin pitääkin. Oliko siihen mikä syynä, että varattiin uusi aika viikon päähän? Johtuuko se tuosta vuodosta juuri, että haluavat tarkkailla vielä?
 
Nyt olis 5+1. Kivut on voimakkaita ja vuoto vaan yltyy. Soitin neuvolaan ja sanoi että jos kivut voimistuu niin sit päivystykseen

Vaikka vielä ei pystyisi sykettä näkemään, niin eikö kuitenkin pysty varhaisultrassa yksityisellä tarkistamaan että löytyy mitä pitääkin oikeasta paikasta, ehkä se helpottaisi sun oloasi? (voi olla myös että olen väärässäkin, onko liian aikaista)
Toivottavasti on kaikki hyvin. :Heartred Pumpuliinalla taisi olla hyvin samanlainen tilanne kuin sullakin, eli vuotoja ja kipuja. Mutta kuitenkin kaikki oli hyvin siellä. =)
 
Nyt on käyty sairaalassa, tuli yskäistessä iso klöntti housuihin, verta ja kipuja.
Mutta silti minussa kasvaa uusi ihminen
2mm kokoinen :smiley-bounce013 en voi käsittää tätä, mitä oikein tapahtui.

Viikon päästä uusi aika, kaikki alkoi kyllä ykskaks ilman kipua ta mitään. Että kaikkea voi sattua, syytän sokerirasitus koetta tästä kaikesta.

Ihanaa että kaikki on hyvin! Oliko sulla pitkään niitä kipuja? Itse tässä tuskailen kipujen ja vuodon kanssa :sad001
 
Viekäkin vuotaa vähän, mutta kivut hellitti kun otin särkylääkettä. Uskon itse nyt vahvasti, että tää meni kesken. Katon sitten mitä testit näyttää :arghh:
 
Viekäkin vuotaa vähän, mutta kivut hellitti kun otin särkylääkettä. Uskon itse nyt vahvasti, että tää meni kesken. Katon sitten mitä testit näyttää :arghh:


Vuotiko se paljon? Joskushan vuoto saattaa olla myös hyvänlaatuista. Toivottavasti näin oli myös sun kohdalla :Heartpink
 
Webu iso halaus ja toivotaan parasta :Heartred

Pumpuliina hienoja uutisia :)

Kela muuten julkaisee perjantaina vuoden 2020 äippäpakkauksen klo 10. 00 :wink

Täällä ei ole enää oikeastaan tullut ruskeaa limaa ja sekin on ollut niin vähäistä ja tullut vain aamuisin. Mutta keskiviikkona ultra. Niin näkee missä mennään:) oireet eivät ole kadonneet vaan päinvastoin, väsymys tullut takaisin tänäänkin nukkunut n. 2 h päikkärit ja väsyttää vieläkin. Plus noi vessa ravaamiset yms. :)
 
Takaisin
Top