Huhtikuun höpötykset

Mä en nyt ole enää ikävä kyllä raskaana. Ne maanantain kovat kivut ja vuoto oli keskenmenoa. Keskiviikkona illalla raskaustesti oli jo negatiivinen ja torstaina ultrassa todettiin kohdun olevan tyhjä, eli kaikki tuli vauhdilla pois.
On tosi tyhjä olo, mutta täytyy vaan yrittää uudestaan :sad001

Onnea ja tsemppiä odotukseen kaikille :Heartred
 
Voimia Webu :Heartred Myös menetyksiä kokeneena suosittelen enkeleiden vanhempien salaista ryhmää.
 
Voimia Webu :Heartred:sad001

Mä kans vähän tykkäsin jopa tosta äitiyspakkauksesta, varmaan jos poika tulee niin voisi ainakin ottaa. Ei olla aiemmille otettu, niin ehkä tälle vikalle voisi :happy:
 
En oo vielä edes katsonut äitiyspakkausta, mutta uskon, että otetaan se. Kahdella muullakin lapsella on ja se pahvilaatikko on niin kiva muisto. Oon kerännyt niihin lapsille muutamia pieneksijääneitä vaatteita, askarteluja ja muita muistoja. :love7
 
Pahoittelut webu :Heartpink

Tossa just heräsin yövuoron jäljiltä ja kattelin pakkauksen tarjonnan läpi, niin vaikka väriä ois voinu vähän enemmän olla niin eiköhän tuo tule otettua kun on vanhemmillekin lapsille tullu pakkaus otettua.
 
Me otetaan kyllä pakkaus, otettiin v. 2008 myös. Tallessa on siitä pakkauksesta vielä vaatteita joitakin yms.

Uusi pakkaus oli tummahko mutta mun mielestä neutraaleja että käy molemmille ja hyvin myös tällaiseen perheeseen joka myös pukeutuu lähinnä mustaan:grin

Täällä eilen taas rupesi sitä perhanan ruskeaa limaa tulemaan uudestaan mutta on jälleen hiipunut. Ärsyttävää. Mulla siis ultrassa selvisi että siellä on pientä raottumaa kohdunkaulassa mikä voi selittää tuon. Sitä en tiedä miten vaikuttaa odotukseen hyvällä vai huonolla tavalla.:meh:

No aika näyttää. Oireita on että en siinä mielessä ole huolissani mutta silti:arghh:

Tänään mennään 7+6:love017
 
Muita raskausdiabeetikoita edellisistä raskauksista?

Miulla on siis ollu molemmissa aiemmissa raskauksissa diabetes lääkehoitoisena ja siks lähinkin taas mittailemaan arvoja ja eihän ne mahdu noihin viiitteisiin (paasto <5.5 ja 1h ruuan jälkeen <7.8) niin eka äitipoli käynti odottaa ensviikolla. Sinäänsä ihan jees kun samalla saan alkuraskauden ultran jotta todennetaan tämä raskaus oikeeks (yksityiselle varasin ajan vast 15.5) mut vähän mietityttää et näkyykö vielä mitään kun silloin on kasassa 5+6...

mulla ei ole koskaan löytynyt. Lähes kaikkien 5 lapsen kohdalla on vauvat kasvaneet isosti ja on ihmetelty, miten voi ilman rd:tä kasvaa vauvat näin. Kolmas lapsista syntyi rv 36+6 painoi n.4,5 kg ja oli selvästi sokeri vauva ja olikin vauva teholla matalien sokerien vuoksi ensimmäiset 3vrk. Neljännessä ja viidennessä odotukaessa ei edelleenkään sokeri rasituksessa mitään, mutta sitten 5. Odotuksen rv 34+ löytyi sattumalta korkeita arvoja, kun alettiin mittailemaan, silloin löytyi selviä aterian jälkeisinä nousuja. Vauvan koko silloinkin ultrassa taisi olla syy, miksi niitä alettiin mittaamaan vielä siinä vaiheessa. Sokerin sietokyky siis heikkeni vasta loppu odotuksessa ja todennäköisesti seuranta on myös tässä odotuksessa tiedossa. Ruokavaliolla meni loppu odotus tuolloin ja synnytys käynnistettiin 38+1.
 
Webulle paljon jaksamista❤️
Olen pahoillani.
Kutakuinkin luulen että itselle käy juuri parhaillaan samoin, tosin kivut ei oo menkkoja kummempia mutta koko ajan vuotaa jotain, roikaleiden kera.
Otetaan tämä uutena mahdollisuutena ettei mene ihan synkäksi, vakava olen kyllä ite koko ajan mutta samalla muiden positiivisista uutisista iloinen!!
 
Voimia Webulle, olen pahoillani. Onnea seuraavaan kertaan! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Itse pidän uudesta äitiyspakkauksesta ja aion sen kyllä ottaa. Otettiin myös esikoisesta v 2017, joka muuten oli tosi värikäs vuosi. Kummatkin ihan jees omasta mielestäni, mutta tämä on ehkä vähän käytännöllisempi, kun noita vaatteita on helpompi yhdistellä. Ja omaan silmään on kyllä ihan kaunis.
 
Takaisin
Top