Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos yhtään lohduttaa niin mä en kykene oikeen nyt riitelyyn kun on niin älkö ja voimaton olo, ja täytyy pitää välit hyvänä että tuo mies jaksaa passata mua tosin samaan aikaan en myöskään ole viehättävimmilläni kun haisee oksennus ympärilläni joten täytyy todella palkita parisuhdekin kunhan tässä jossain kohtaa vähän voimia tulee takas!
Millon teillä on ensimmäinen neuvolakäynti? Mulla on kahdessa ekassa ollut viikolla 6-7. Nyt sanottiin että eka kerta on viikolla 9, mutta koska aikoja ei ollut JUST sille neuvolatädille joka mulla olisi, niin meni vasta viikolle 11. Tuntuu että meni niin kauas että pitäisiköhän mun soittaa ja kysyä voiko se edes mennä noin kauas.. meillä normaalisti ultrataan kyllä joka neuvola käynnillä, mut haluaisin kyllä aikasemmin päästä neuvolaan ku vasta 11 viikolla.
Tsemppiä sullekin oloihin Mikä rv sulla olikaa nyt menossa? Toivottavasti helpottaa viikkojen edetessä!
Ymmärrän @Miljamilja ihan liian hyvin. Miksi sen ajan pitää liikkua niin hitaasti!
Mää helpotin elämää ja tein itselleni välitavotteita:
No tunnustan, LINTSASIN! Varhaisultran varasin eilen ja neuvolaan soitin tänään.
- Ensimmäinen piti olla nyt tuleva maanantai (5+0) ja soittaa neuvolaan + varata varhaisultra.
Onneksi neuvolasta antoivat "kotitehtäviä", niin on jotain tekemistä tässä odotellessa.
- Seuraavaan onki sitte vielä 2,5vko, eli 5.5. varhaisultra (7+1), sitä ei pysty luisteleen etukäteen vaan pakko odottaa!
Sain onneksi paikan päälle ajan, koska en varmasti etäajassa tajua kysyä kaikkia mieltä painavia kysymyksiä. Ja kyllähän kaikki konkretisoituu paremmin kun saa henkilökohtaisesti keskustella ammattilaisen kanssa. Harmi kun mies ei pääse neuvolaan, mutta onneksi varhaisultraan pääsee mukaan. Toivottavasti tilanteet ehtii muuttumaan tässä matkan varrella joulua kohti. :)
- 19.5. ensimmäinen aika neuvolaan.
Onpa kyllä outoa miten eri käytännöt kaikkialla... Itse varasin (Helsingissä) neuvola-ajan tossa aiemmin viikolla, ja täällä puoliso saa tulla mukaan neuvolakäynnille (oli jopa suositeltavaa), mut ei esim. sinne nt-ultraan. Yksityiselle kun mennään varhaisultraan niin sinne onneks saa puolison mukaan
Pohdin kyllä, että selvittäisin voisiko sen nt-ultran käydä myös yksityisellä, tai sit jos kävisi erikseen jossain yksityisellä ihan lähellä sitä nt-ultran aikaa... Se on itselle sellanen kipeä rajapyykki, kun silloin viimeksi saatiin yllättäen järkyttävän huonoja uutisia... Vaikka nyt onkin henkisesti eri tavalla varautunut, en silti tosiaankaan haluaisi mennä sinne yksin
Mua ihan ärsyttää itseäkin kun oon niin herkillä ja kireenä koko ajan. Miehen kanssa tuli ihan tyhmästä asiasta riita, molemmat ollaan väsyneitä raskaan työviikon jäljiltä ja se lähti ovet paukkuen pois. Suututtaa ja surettaa samaan aikaan
Ihan totta @BabyMama. Juuri samoista syistä en ite oo vielä varannut ekaa neuvolaa. En haluu sitä liian aikasin enkä toisaalta vielä lukkoon lyötynä, koska jos tulisikin keskenmeno niin muistan sen edellisen puhelun kun peruin neuvolaa. Ei ollut helppo puhelu itselle eikä varmasti myöskään sille th:lle, joka asian otti vastaan ä.
Alkoi huolettaa et onko kaikki hyvin, kun seksin jälkeen tuli vähän verta Tästä ei ole kokemusta aijemmasta raskaudesta, että onko normaalia.
Alkoi huolettaa et onko kaikki hyvin, kun seksin jälkeen tuli vähän verta Tästä ei ole kokemusta aijemmasta raskaudesta, että onko normaalia.