Mun pitäisi olla loppuviikosta muutama päivä äitini ja veljen tyttöystävän kanssa, kovasti yrittäny pähkäillä miten pystyn pitämään raskauden salassa vielä, kuitenkin tiedän että he varmasti haluavat ainakin viinilasilliset ottaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kans joskus esikoisen aikaan ihan ekoilla viikoilla leikin juovani kun oltiin juhlissa (juomat tummissa pulloissa tai laseissa ) ja sitten ko kukaan ei nähnyt ni kaatelin juomaa viemäristä tai jos mies mukana ni juotin sille..Sama ongelma ollut täälläkin edellisissä raskauksissa :D Helposti jää kiinni siitä ekana. Mä oon mennyt ihan niin pitkälle, että oon leikkinyt juovani :D Eli ostanut alkoholitonta viiniä/siideriä, mitä nyt juonutkaan ja niitä sit juonut tyytyväisenä.
noi on hyviä vinkkejä. nukkevauva ollut jo pitkään mutta se ei hirveästi ole kiinnostanut. täytyypä eka odotella et jatkuuko tämä varmojen viikkojenkin jälkeen ja sitten ruvettava miettimään tarkemminAinut neuvo minkä voin antaa että vaikka olis kuinka väsyny yrittää järjestää isomman lapsen kanssa äiti tytär aikaa ihan kahdestaan. Käydä jossain, leikkiä tai ihan mitä vaan tykkäätte nyttenkin tehdä kahestaan.
Meillä ainakin kun vauva synty niin tyttökin yritti käyttäytyä kuin vauva..
Kannattaa vaikka ottaa taapero mukaan hoitamaan vauvaa niin saatte kivaa yhteistä tekemistä kun hoidatte pikku veljeä/siskoa.
Voitte ostaa nyt vauva nuken ja opetella sen hoitamista yhdessä kun uusi tulokas syntyy voitte molemmat hoitaa vauvoja. :angelic:
Meillä nyt lapset tietää jo ja odottaa että pääsis hoitamaan vauvaa.
Mä oon menossa hammaslääkäriin kohta revitään viisuri.. Oon pelko potilas ja kauhistuttaa jo valmiiksi täällä odotella. Olin eilen jo tosi ahdistunut koko illan
Joo tää oli eka mikä poistettiin. Ennen on revitty yks hammas kun oli niin mätä :angelic: