Huhtikuiset

Miltä niiden harjotussupistusten kuuluis tuntua ja missä kohtaa? :oops:

Itellä ainoastaan on reippailla kävelylenkeillä tuntunu alavatsassa jotain epänormaalia kipua ja sekin on samanlaista pistävää tunnetta kuin kovassa juoksurasituksessa kyljessä joskus on tuntunut. Kipu on sellaista, että on pakko hiljentää vauhtia, ja siten se helpottaakin. Liian reippaiden lenkkien jälkeen onkin sitten välillä ollut lihaskipua alavatsalla, kohtua kannattelevissa lihaksissa siis, joten olen tuon "pistämisen" liikkeellä ollessa laittanut myös lihaskivun piikkiin.

Muuten välillä olen kyllä tuntenut, kun vatsa (kohtu?) kovettuu, mutta se ei satu eikä muutenkaan häiritse elämistä mitenkään. Harjotussupisteluissa vissiin tapahtuu juuri tätä, vai? :shy:

Rv 24+6 on nyt siis.

Täällä ollaan kans saikulla supistusten takia. Töihin palaan aikaisintaan 5.1, mutta itseä vähän mietityttää miten jaksan kun on kovin fyysinen työ. Kaks kontrolli käyntiä vielä neuvolassa ja siellä sit katotaan mikä on tilanne kohdunsuulla..

Mulle lätkästiin vaan viikonloppu saikkua ja lähete virtsatestiin.. Ei mitään käyntejä.. No maanantaina pitäis testitulokset tulla. Jos on negatiiviset niin vaadin päästä tutkittavaks lääkärille. Mulla alkais tiistaina taas työputki, joten sillon ois tiedettävä voiko töihin mennä vai ei. Mahdollisimman pian pitäis ton työnantajankin tietää tarviiko uuden työntekijän jouluks.. Niitä kun ei ihan helpolla löydy..

Mä vein kanssa pissanäytteen mut siinä ei mitään ollut. Eipä mulla ikinä oo pissatulehdusta ollutkaan. Meillä näkee itse ne tulokset netistä jo saman päivän aikana. Tiistaina ois lääkärille meno. Pystyykö se sitten kirjoittamaan saikkua lisää jos tämä sairasloma loppuu vasta 27pv? Muita vapaita aikoja ei enää tälle vuotta oo..

Mulla ei oo omakantaan tullu kirjailuja viimeiseen kahteen viikkoon.. Tai käyntipäivät yms näkyy mut potilaskertomukset ja tulokset puuttuu.. Meillä kyl olikin joku harkkari nyt hommissa. Maanantaihin siis..

Supistukset on juuri niitä että vatsa/kohtu kovettuu. Niitä minulla tuli monta päivässä ja levossa ollessanikin, todella epämiellyttäviä. Neuvolasta antoivat ajan neuvolalääkärille ja se sitten alateitse tutki ettei kohtu ole ruvennut valmistautumaan synnytykseen. Ei onneksi ollut mitään mutta antoi viikon saikkua, koska ei pitäisi ihan niin montaa tulla päivässä. Nyt on onneksi supistukset vähentyneet, mutta sen tilalle tullut selkä ja jalkasäryt. Ilmeisesti jotain liitoskipuja. Huomenna olisi sokerirasitus. :depressed:Joko te olette siinä käynyt? Minkälaisia kokemuksia?

Supistukset on juuri niitä että vatsa/kohtu kovettuu. Niitä minulla tuli monta päivässä ja levossa ollessanikin, todella epämiellyttäviä. Neuvolasta antoivat ajan neuvolalääkärille ja se sitten alateitse tutki ettei kohtu ole ruvennut valmistautumaan synnytykseen. Ei onneksi ollut mitään mutta antoi viikon saikkua, koska ei pitäisi ihan niin montaa tulla päivässä. Nyt on onneksi supistukset vähentyneet, mutta sen tilalle tullut selkä ja jalkasäryt. Ilmeisesti jotain liitoskipuja. Huomenna olisi sokerirasitus. :depressed:Joko te olette siinä käynyt? Minkälaisia kokemuksia?

Mä kävin sillon alussa joskus ehkä 11 viikolla ja yllätyin positiivisesti kun kaikki olivat järkytelleet että ihan hirveetä litkua ja ihan tosi kauheeta jnejne niin se litku maistu mun mielestä samalle kun lasten sellaset valmismehut eli ylimakeelle mut ei kumminkaan sietämätöntä kun nopsaa sen hörpin :D ja itellä oli tietokone mukana niin aikakin meni todella nopeesti. Vettäkin sai ihan pieniä kulauksia juoda satunnaisesti jos siltä tuntui :) ainut mikä oli ikävää niin se että joku toinen raskaana oleva nainen kävi tupakilla jonka jälkeen se pienenpieni odotuskoppi lemus ihan hirveelle tunkkaselle tupakalle.. :)

Ei niinkään se litku huoleta vaan se että miten huono olo tulee, kun ei voi mitään aamupalaa syödä. :sad001

Meillä oli vedenjuonti kielletty näytteiden välillä.. Ja liikkuminen.. Vessassa ois saanut käydä, eikä meillä ollut omaa odotustilaa.. Siinä sitten käytävällä kaikkien muiden kanssa kökötettiin, vaihtoehtona huono tuoli tai käytävän petipaikka. Meillä "Litku" oli sokerinen juoma, jota oli maustettu sitruunalla. Eka muki meni helposti alas, toinen alkoi tökkiä.. Piti juoda se kuitenkin aika nopeasti pois.. Kaikki näytteet otettiin multa samasta kädestä, ja kolmas kirpaskin jo aika hyvin, kun käsi herkisty jokaisen jälkeen.

Hieman ennen toista näytettä alko väsyttää, mut kuulemma on täysin normaali oire kun sokerit nousee (sama monilla miks ruuan jälkeen päikkärit maistuu)

Mua jänskättää yhä eniten miten selviän siitä edeltävästä yöstä... Kun yleensä juon sen 0,6 litraa yöllä ja nyt saa vaan ihan vähän juoda :(
Ja vielä kun ollu unettomuutta nykyään niin voi olla ettei saa ees nukuttua.

Ei se ollut ollenkaan niin paha kuin luulin. Se litkukin maistu oikeestaan ihan hyvälle ja luulin että olis tullu huono olo kun ei aamupalaa ollu syöny, mutta sitäkään ei tullut. Aika meni odotusten välissä nopeasti kun lueskelin netistä kaikenlaista. :)

Vauva88, minulla on noista asioista kokemusta, mutta ei mitään mieltä ylentävää eikä tässä raskaudessa. Jos kuitenkin haluat purkaa mieltäsi, voit laittaa yksityisviestiä. Meillä oli rakenneultrassa nyt kalkkipisteitä sydämessä. Saimme uuden ultra-ajan tammikuulle. Yleensä eivät tarkoita mitään ja häipyvät jo seuraavaan ultraan mennessä. Toivotaan näin. Onko muilla ollut noita?

Miten sen salaisen ryhmän puhelimella löytää? Nyt käsittääkseni voisin sinne hakeutua.

Pistä viestiä miramaria nimiselle käyttäjälle joka lisää sut. Ite en löytäny puhelimel sitä ryhmää ollenkaa et piti koneel käyä laittaa seurantaa :) siin on vissii joku viive et näkyy puhelimel :)

Vauva88, minulla on noista asioista kokemusta, mutta ei mitään mieltä ylentävää eikä tässä raskaudessa. Jos kuitenkin haluat purkaa mieltäsi, voit laittaa yksityisviestiä. Meillä oli rakenneultrassa nyt kalkkipisteitä sydämessä. Saimme uuden ultra-ajan tammikuulle. Yleensä eivät tarkoita mitään ja häipyvät jo seuraavaan ultraan mennessä. Toivotaan näin. Onko muilla ollut noita?
Mun siskolla tais olla noita just viime raskaudessa. Ja tosiaankin olivat hävinneet seuraavassa ultrassa. Täysin terveen tytön synnytti :)

Hei kaikille minä nyt uutena liityin teidän joukkoonne raskausviikolla 24+2. Meillä on nyt alettu suunnittelemaan hankintojen tekemistä, turvakaukalo laitettiin tänään tilaukseen ja Ikeaan pitäisi lähteä. Jotenkin ihanasti jännittää, kun saa kohta laittaa pienen vaatteita ja tavaroita paikoilleen. <3

Takaisin