Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla siis la 2.4 ja ite olen myös mietiskelly kuinka kauan kentällä pystyn olemaan ja ylipäätään uskaltaa olla (kun tämä asiakaskunta on mitä on). Lomia ei ole tälle vuodelle kertynyt (aloitin maaliskuussa uudessa vakipaikassa), joten taitaa käydä niin, että jos käy liian raskaaksi/vatsa tulee eteen niin sairaslomalle käy tieni.
Yhden nykyisen kollegan kans juuri asiasta juttelin ja hän oli joutunut jäämään saikulle ensimmäisen kanssa rv 28 ja toisen kanssa rv 26. Sitten taas toinen entinen työkaveri oli edellisessä työpaikassa äitiysloman alkuun asti ja teki täysin ongelmitta yövuorojakin lopussa. Saas nähä kuinka käy.
Lääkärin diagnoosi: Lanneselän kipu. Mun piti kumarrella ja heilua suuntaan ja toiseen. Lääkäri paineli, käänteli ja väänteli jalkaa ja tuli siihen tulokseen, että issiasta se ei oo. Ite oon kyllä eri mieltä. No lopuksi se painoi tuosta SI-nivelestä ja mä huusin kivusta. Pystyisin kuulemma kevyeen työhön jossa ei ole etukumaria asentoja eikä nostelua. No meidän työpaikalla ei paljon semmosia hommia ole joten esimieskin oli sitä mieltä, että parempi lepuuttaa selkää nyt kotona. Viikon verran sain sitten sairaslomaa..Millier, mut just tänää naurettiin fysioterapeutilta pihalle ku menin sinne selkäkipujen takia. Sano että kaikilla raskaana olevilla on samanlaisia kipuja, eikä mun pidä olla huolissaan. En nyt sit tiiä et mitä täs tekis ku alaselän kivut vetää mut ihan toimintakyvyttömäks ja välillä oikeen sumenee silmissä ku sattuu niin paljon.. Kerro sit et mitä ne sanoo työterveydessä ni tiiän et kannattaako munki lähtee sinne tutkituttamaan tätä.
Lääkärin diagnoosi: Lanneselän kipu. Mun piti kumarrella ja heilua suuntaan ja toiseen. Lääkäri paineli, käänteli ja väänteli jalkaa ja tuli siihen tulokseen, että issiasta se ei oo. Ite oon kyllä eri mieltä. No lopuksi se painoi tuosta SI-nivelestä ja mä huusin kivusta. Pystyisin kuulemma kevyeen työhön jossa ei ole etukumaria asentoja eikä nostelua. No meidän työpaikalla ei paljon semmosia hommia ole joten esimieskin oli sitä mieltä, että parempi lepuuttaa selkää nyt kotona. Viikon verran sain sitten sairaslomaa..

Mä aloin taas epäillä et oonkohan ees raskaana.Ei oo mitään vaivoja ilmaantunut tai nukkuminenkaan ei oo ollu mitenkään hankalaa.. normimeininki vielä. Onko täällä muita näin oireettomia, kun tuntuu et kaikilla alkaa jo täs vaihees olla jotain vaivaa.