Huhtikuiset

Onnea ja tervetuloa innam ! :)

täällä ensimmäinen neuvola takana ja nyt kaikki tuntuu ainakin tällä hetkellä jotenkin todellisemmalta :) neuvolan laitteilla saa kuulemma vasta muutaman viikon päästä sykkeen kuuluviin, ens kerralla siis testaillaan niitäki. LA voi olla oikeasti vähän myöhemmin ku 18.4 koska epäsäännöllinen kierto, mutta tällä mennään aina ultraan asti johon kolme viikkoa :)

ainut huono juttu että pissanäytteessä näky mahollisesti pissatulehusta, niin huomenna heti uus näyte labraan

9+1

Uskaltasinkohan viimein ilmottautua huhtikuisiin minäkin. Tänään oli eka neuvola ja ruudulla näkyi pieni piipero jonka sydän sykki. Ihanaa! Kolmas lapsi olisi hän jos kaikki menee hyvin. Viikkoja neuvolan laskun mukaan 8+0, mutta ultralla 7+4. Arvioitu LA olisi 26.4, mutta muuttuu varmasti, kahdella edelliselläkin kerralla niin on käyny. Huolestuttaa, voiko muka kolmaskin raskaus mennä hyvin ja päättyä onnellisesti? Voi se, mutta voiko mulla...

Tervetuloa mukaan Pöllönen! Eiköhän se kolmaskin raskaus mene hyvin kun kaksi ensimmäistäkin meni. :)

Tervetuloa pöllönen! Toivotaan että kolmannenkin kanssa hyvin menee, eiköhän kerta sykekin jo nähty, niin keskenmeno olis tosi harvinaista enää, joku sanoi joskus et 1-2% vaan :)

No perhesuunnittelusivuilta löysin: Kun sydämen syke on havaittu (yleensä 6. raskausviikon jälkeen) on raskaudella 90 % todennäköisyys jatkua normaalisti. Eli ainakin suurempi todennäköisyys jatkua kuin keskeytyä :) Mulla ainakin huolet loppui melkein siihen kun sykkeen näki, ja nyt kuullutkin dopplerilla. :)

Mulla oli eilen eka neuvola. Meillä ei ole tkssa ultraa, joten sydänäänien kuulemista voin joutua odottamaan vielä melkein kk. Kun on ensimäinen ultra ja lääkäri aika. Ei millään malttaisi! Milloin kuuluu dopplerilla? Alan harkita ostoa. :)
8+6

Dopplerilla kai aikaisintaan kuuluu 10viikolla, yleensä kai 12viikolla. Jollain ei kuulu edes 19 viikolla, jos istukka vaikka etupuolella. :)

Vaihtelee tosi paljon. Kotona sain kuulumaan jo viime viikolla 9+2 mutta ei se tosiaan oo taattua. Ja riippuu tosiaan istukan paikastakin.

Joo ja onko paljon mahaa välissä :D Kohtuhan on tuolla häpyluun alla siihen 12viikkoon asti et sekin vaikeuttaa sitä kuulemista aikasemmin. Mullakin kuuluu ihan siitä rajalta nyt melko vaimeasti vielä :)

Sitä tyyneyttä odotellessa :D olisi jotenkin varmempi olo. Pitänee katella, millaisia on. Sain lähetteen ultraan, joka voi myöhäsimmillään olla 14 vklla, jos ei aikoja ole. Toivotaan, että on jo lähempänä! Ei tarvisi niin pitkään odotella...

Heikku, tuleeko sulle vai kutsu ultraan et ite ei joudu soittelee? :)
Möykkynen voi kamala! Mä uhkasin miehelle että kun kihloissa oltu jo pari vuotta ni naimisiin mennään ennen toista lasta! Mut en mä oo läheskään siinä kunnossa että mua sais kuvata tai jaksais häitä järkkää :D Jos menis salaa maistraatissa??

Joo jokatoinen päivä tuntuu siltä että mennään kahestaan maistraattiin ja se saa riittää :D kaiken muun lisäksi stressiä aiheuttaa hääpuku, minkälainen puku voi näyttää hyvältä kasvaneen mahan ja muutenki turvonneen kropan kans ?:D

tammikuussa :) sillon viikkoja n. 25 enkä osaa yhtään ajatella minkälainen maha voi sillon olla.. en valitettavasti osaa kertoa sulle lääkettä valas oloon, mutta jos joku muu tietää saa kertoa vinkkejä tännekki suuntaan :D

Järkkäätte siis ihan kunnon kemut vai? :) Äh olis kiva päästä häitä juhlii mut niin et skumppaa sais juua ja ehkä ite vieraana vaan. Jotenkin vihaan juhlien järkkäämistä. :D Kai Suomessakin olis hääjärjestäjiä?? Maksaa varmaan kauheesti :o

Takaisin