Huhtikuiset

Hmm täytys varmaan raapia eka rahhoo kunnon kemuihin :D Tai sit pienet häät? Aapuuvaaa. Sormuksen oon onneks löytänyt jo ni ei tarttis sitä miettiä :D

Meidän on pitäny mennä naimisiin kauan, mut sit synty esikoinen ja nyt sit tulee toinen, enkä raskaana haluu naimisiin mennä :D toisaalta ois helppo mennä nyt maistraatissa ja sit joskus juhlia niin ei tartteis mennä isyydentunnustukseen ':D vaikka sama kai se on että kummassa sitä kävis :D mut haluun ehdottomasti joskus koko perheelle yhteisen sukunimen <3 (sillä ehdolla esikoinen sai miehen sukunimen ;))

Meidän vauva saa myös isänsä sukunimen. Nyt sit vaan kosintaa odotellessa, kun ei tosiaan vielä kihloissakaan olla:D

Ihanaa häitä <3 Mekin on vähän pohdittu että pitäiskö pitää ennen vauvan syntymää... Mutta kun itse en yhtään tiiä haluunko pienet vai isot häät jne jne jne... nii ei oo saatu aikaiseksi! Sen tiedän että kirkkohäät haluan/papin vihkimään vaikka ei ois vieraita ees... Ja kalliitahan ne häät on

Me mentiin pari vuotta sitten naimisiin. Jos olisin mennyt raskaana ollessa naimisiin olisin ostanut puvun joka korostaa raslausmahaa ☺
Hirvee hinta niihin menee. Suosittelen osteleen pikkuhiljaa kaikkea niin sitten isommalla aikavälillä se ei tunnu niin isolta summalta (eikä kirjoittaa ylös tietenkään kaikkea pientä). Meillä tuli maksamaan n. 10000e vaikka siinä oli vaan kaikki isoimmat ja kaikki pieni näpertelyn hinta jäi laskematta. En edes haluaisi tietää kuinka paljon oikeesti meni siihen yhteen päivään.

Uh ehkä mä haluan käyttää isot rahhoot vaikka parin viikon havaijin matkaan, sitäkin suunniteltiin että maistraatissa naimisiin perheen kesken, sit syömään vaan johkin ja jossain vaiheessa pitkälle luksusmatkalle :) Sama kun en raaski käyttää autokouluun monta tonnia vaan jos hommaan kortin niin ajo-opetuksella vaan :)

Me mentii naimisii 4 vuotta sitten. Kyllä tosiaa kannattaa aloittaa ajoisa valmistelut. Me tehtii melkee kaikki itse. Häämekollekin löysin tekijän ja sai omanlaisen. :) Ei siltikään halvaksi tullut ja Paljon hommaa.
Aika ultraan pitäisi tulla postissa.

Mä mietin kans tota et haluun kunnon häät ja sit voitas toivoo lahjaks just rahaa matkatilille:) Hahah, hyvä mun ees pohtii tällasia vielä ku ei oo sitä ensimmäistäkää sormusta sormessa :D

Kyllä mäkin mietin mitä sillä rahalla mitä niihin meni olisi saanut itselle. Tosi upean matkan kyllä. Mutta meille oli tärkeää saada kaikki rakkaat saman katon alle. Meillä molemmilla isot ja läheiset suvut ja paljon hyviä kavereita. Mä ajattelen että sen yhden päivän muistot on niin mahtavat et niihin kannatti panostaa. Se päivä oli meidän kahden keskeisen rakkauden osoituksen lisäksi parhaat bileet rakkaiden kanssa.. suuri perhe juhla. Muistan sen tunteen kun katson tanssilattialle. Siellä miehen isä tanssittaa mun äitiä, kaveri tanssittaa mun mummua, suvun vanhin näyttää mahtavia tanssi liikkeitä, ylpeä pappa kuvaamassa hymyssä suin, pienet lapset silmät kiiluen ihailee mun pukua. Kaikki oli yhdessä ♡♡ ja sit se yhteinen letkajenkka ne muistot.. parempaan ei voi rahaans sijoittaa.

Mutta samalla huomasin mikä oli ehkä tärkeintä juhlissa. Iloinen hääpari ja hyvä bändi! Siihen kannattaa satsata.

Hellurei. Onkoos kuin moni miettinyt että meinaako kysyä tulevan lapsen sukupuolen vai pitää salassa? itse jo miettinyt mutta en virlä päättänyt. Yllätyksekseni kuulin että omat vanhemmat ei oo kysyny kummastakaan lapsesta eikä appivanhemmat kenestäkään viidestä

Takaisin