Me mentiin naimisiin maaliskuussa, pienellä porukalla. Vain molempien perheet ja läheinen serkku oli mukana. Eli 10 vierasta ja me. Oli ihan parhaat juhlat ikinä! Syötiin viiden ruokalajin juhlamenu huippuviineineen, siskot ja veljet oli järjestäny ohjelmat ja koko porukka oltiin kartanohotellissa yötä. Aamiaisella yhdessä vaihdettiin vielä huomenet ja kuulumiset ennen kuin vieraat lähti kotimatkalle. Perinteiset kirkonkäytävät koettiin ja isä saattoi ja jännitti ihan hulluna!! Teetin itselleni päivää vartenn hääpuvun, jonka käytin häiden jälkeen uudelleen samalla ompelijalla, se lyhennettiin ja muokattiin mustavalkoiseksi juhlamekoksi. Vielä en oo päässy käyttämään, mutta odotan innolla että milloin!
Mulla oli tällainen vanhanaikainen visio, että vasta häitten jälkeen lapsia. Mies ehotteli jo paljon aiemmin.. :D Mutta vasta häitten jälkeen jätettiin ehkäisy pois. Vaimo sai siis tahtonsa läpi! I'm old fashioned, I know..
Oon miettiny kans tuota sukupuolen kysymistä.. Ihan satavarmahan siinä ei voi olla kuitenkaan..tekis kauheesti mieli kysyä, mut sitte jos saan tietää niin en kuitenkaan malta pitää suutani kiinni! Äitille ainakin on pakko paljastaa.. :D Mulla on vahva tunne tytöstä jo etukäteen, mutta kuka hitto näistä tietää.. Mikä se sormustesti on ja miten se tehdään?!? :D :D :D