Huhtikuiset

Mä en kestä. Tosaa tuotiin just syntynyttä pientä vauvaa. Pienessä läpinäkyvässä sängyssään se tyytyväisenä köllötteli.
Ja nää raskausmahat mitä täällä pyörii.

Voiko syke kuulua 9+ viikolla? Ollaan menossa huomenna sinne neuvolaan ja jos siellä on mahdollista kuunnella sykettä mietin että uskallanko pyytää että kokeiltais. ku tiiän että mulle iskee kamala paniikki jos syke ei kuuluiskaan ku tää oireettomuuski saa mut välillä niiin epäluuloseksi :D

ja muffeli ihanaa että lapsella on kaikki hyvin :)

jaksoin sittenkin googletella ja löysinkin itse vastauksen :) jos 6+ voi jo kuulua niin ehkä se syke tässä vaiheessa löytuu jo aika varmasti joka kerta?

Mulla lääkärissä taas tänään ultrattiin ja kuunneltiin sydänäänet :) eka tuli vissii omat ku oli paljo hitaampi tahti ja sit vaavin ja meni kauheeta tahtia :D <3

Möykkynen onko sulla itellä se laite?

Ultralla tietysti kuuluu, mut aika harvalla kuuluu vielä dopplerilla niin aikaseen. Ite sain kuulumaan dopplerilla edellisessä rv11..

Et jos sua pelottaa jos niitä ei löydy niin en suosittele vielä kokeilemaan :)

Mulla kuului dopplerilla jo 8+1 mutta melko pitkään sai etsiä ja nopsaa vauva karkasi dopplerin alta. Mut voi tosiaan aiheuttaa turhaa huolta jos ääniä ei löydäkään ..

Tiltti 10+5

Joo usein tosiaan joutuu etsimään pitkään noin aikaisilla viikoilla eikä välttämättä löydy vaikkei oiskaan mitään hätää. Niin siksi usein ei neuvolassa kuuntele kuin vasta rv 10-11 eteenpäin. Itse sain viime viikolla kotona kuulumaan. Tänään siis 10+1.

En oo, ainakaan vielä, hommannu itelle sitä :) ai siis ultralla voi kuulua niin aikasin ! ahaaa, eli ymmärsin silti väärin :D

Voi muffeli vti on kamalaa :( Puolukka ja karpalomehua ilman sokeria auttaa kans ennaltaehkäisevästi :)
Möykkynen mulla kuului tänään syke ekaa kertaa, 10+0. Nytkin tositosi alhaalta kuului et kohdun reuna varmaan noussut nyt tosta öö häpyluun ohi nii kuului :)

Mulla terkka kokeili ekassa nlas kohdun kokoa niin kohdun reunan sanoi tuntuvan navan ja häpyluun puolivälissä, vähän järkytyin koosta mut kuulemma ihan normaalin kokonen :o

Edellisessä mul oli navan kohalla joskus rv15, ja tosiaan eihän mulla ole ku 4kk edellisestä raskaudesta niin on varmaan ihan normaali :D

Takaisin