Huhtikuiset

Onnea uusille <3

Soitin tänään neuvolaan ja ensimmäinen aika on perjantaina 28.8.

Tehtiin eilen ja tänään vielä parit testit lisää ja näyttivät nekin plussaa. Siten uskalsin jo soittaa neuvolaan, vaikka onkin ihan alussa.

Soitin neuvolaan... Ensimmäinen neuvola 26.8. ! Kääk ku jännittää. Kiitokset ihanille onnittelijoille ja kanssaodottelijoille myös paljon onnea odotukseen!

Moikkamoi vaan kaikille ja mahrottomat onnittelut kaikille plussanneille!:Heartpink

Oman ekan testini tein oudon tuntemuksen ja epäilyksen tuotoksena heinäkuun 17. päivänä, vieläpä synttäripäivän kuniaksi ja plussaahan se näytti! Sanoin miehellenikin että etpä olisi parempaa synttärilahjaa voinu antaa. :Heartpink Varmuudeksi seuraavana pvänä tein toisen testin ja digin ja samalla tuloksella. Paksuna ollaan! :Heartpink
LA:sta en mene sanomaan varmaksi kuin vasta neuvolan ja viimeistään ekan ultran jälkeen (Olispa jo ultran aika!!!), mutta epäilen vahvasti huhtikuun alkupuolta. Eka neuvola myöskin 26.8, joten saadaan jänskätä sit porukalla! :)

Elämäntilanne on jokseenkin myös jännä näin 24-vuotiaalle, AMK:issa opiskelevalle, jo 2,5 vuotiaan hulivili tytön mammalle ja työharkka alkamassa tässä syksyllä. Jännällä odotan kans luokkatoverien naamalukemia tammikuussa, kun seuraavan kerran nähdään, kun tämä lompsii jo pienen masulin kanssa paikalle. :D

Hyvä kun voi edes tänne täpinäänsä purkaa, kun ei olla kerrottu kuin vaan muutamalle lähimmille ystäville, kun ei uskalla lähteä huutelemaan ennenkuin kriittisin 3kk takana. Maltettava vielä tovi. :)

Mutta tsemppiä kaikille, toivottavasti ei tule mitään ikävää vastaan ja päästään kaikki nauttimaan keväällä vauvantuoksuisista nyyteistä! :Heartred

Tervetuloa ja onnittelut taas uusille tulokkaille!!!

Onko kellään muulla pakonomaista tarvetta notkua täällä tarkistamassa milloin on tullut uusia viestejä?! ;) Muutakin tekemistähän sitä vois elämässä olla...

Tervetuloa uudet!
Eleanora, mä pyörin täällä usein, hoitovapaalla oon ni ei oo muutakaan tekemistä kun tuo poika ei aina äidin seuraa kaipaa :) Nytkin päiväunilla ja aamulla kauhee huuto kun yritin mennä toisen pallopeliin mukaan :D Useimmiten tulee vaan luettua jutut ja sit jossain vaiheessa jotain kirjotettuakin :)

Jannski, minäkin kotona esikoisen kanssa. Hänen hereillä ollessaan kyllä vähemmän, mutta just jos leikkiikin itsekseen tai sitten ilta-aikaan kun mieskin on kotona, niin kurkkailen, onko kirjoiteltu uutta. Kiva vaan jos tulee ihmisiltä uusia viestejä ja oppii vähän tuntemaan teitä! :)

Mäkin roikun täällä lukemassa vähän väliä :) esikoinen myllää jaloissa tai käyttää kiipeilypuuna :)

Mullakin kokoajan VAU auki, ja vähän väliä kyttään että onko tullut viestejä, Eleonora et ole yksin. Kotitoimistolla yritän saada töitä tehtyä... vähän huonolla menestyksellä. :wink

Minä jo muihin ketjuihin kirjoitin, mutta kerrotaan vielä lisää.. Elikkän meillä kaksi lasta ennestään poika 10/09 ja tyttö 5/12. Vauvaa ei olla yrittämällä yritetty, mutta ehkäisyäkään ei meillä ole ollut käytössä. Toivottu tapaus siis. Itse ehkä vähän enemmänkin toivonut ja nyt toive toivottavasti toteutuu.. Ootan niiiiin niitä pieniä potkuja ja masua. Etelä-pohjanmaalle muutettiin pari vuotta sitten ja omakotitalo saatiin muuttokuntoon viimekuussa. Nyt mennään synnärille Seinäjoelle, aikasemmat syntyneet Kokkolassa.

Tervetuloa uusille, mä niin herkistyin kun luin Rakkaudenhedelmän matkasta plussaukseen! Musta on aina niin super ihanaa, kun joku pitkään perhettä kaivannut onnistuu vihdoin :)

Elkääkä ymmärtäkö väärin, ihanaa on sekin kun ne vähemmän aikaa yrittäneet plussaa :) Se lapsettomuudesta kärsineiden plussa vaan herkistää, kun se kertoo että ihmeitäkin tapahtuu <3

Yksi uusi kirjoittelija ilmoittautuu! En olekaan aiemmin mihinkään tällaiseen kirjoitellut, mutta nyt tuntui että vertaistuki tulisi enemmän kuin tarpeeseen :). Jännittää niin kovasti ja kaikki omat tuntemukset tiukan syynin alla. :)

Meillä siis odotetaan esikoista. LA näillä näkymin noin 6.4. ja nyt menossa rv 5+2. Ehkäisy jätettiin pois vasta toukokuussa ja ekasta kierrosta tärppäsikin. Meni kuitenkin kesken muutama päivä plussaamisen jälkeen. Nyt siis toinen yrityskuukausi ja ainakin vielä pikkuinen pysynyt mukana. Ollaan varovaisen innostuneita :). Viime kuukauden kokemus kuitenkin pitää vielä vähän jalat maassa. Ekan neuvolan varasin eilen, että saatiin aika sopimaan. 3.9. mennään käymään. Lueskelin teidän kirjoituksia varhaisultrasta ja kiinnostaisi kyllä kovasti mennä, mutta yritetään malttaa odotella kunnallista.

Mukavaa seurata muiden samassa vaiheessa olevien kuulumisia! Toivon niin paljon, että pikkuiset pysyy mukana ja kaikki menee hyvin. :)

Tänään sain digiin 3+ ei ehkä enää tarvitse testailla, esikoisesta sain 3+ vasta 6+ nyt 5+3 :) Ihanaa odotusta :) ekan neuvolan jälkeen se aika alkaa kivasti kulua taas :)

Tää on niin jännää! Tämä on mun ensimmäinen viestini koko foorumille, pakko päästä kertomaan jollekkin uutiset! :dance008
Olen 21v nuori nainen, ja meillä on miehen kanssa sellasta "tulee jos on tullakseen"-yritystä takana kohta kaksi vuotta. Eilen lähdin suoraan töistä terveyskeskuspäivystykseen jo kolme päivää jatkuneiden kovien vatsakipujen takia, ja yllätys oli suuri, kun raskaustesti pissasta näytti positiivista. Raskaushormoonitaso oli vain 45, ja tulehdusarvot koholla.
Pääsin samantien päivystävälle gynelle ultrattavaksi. Gyne sanoi, että kohdussa näkyy normaalia alkuraskauteen liittyvää limakalvojen paksuntumista, ja toisessa munasarjassa jotain. Tosin oli todella positiivisella mielellä, ja sanoi että munasarjan häikkä voisi olla tuplaovulaatio, ja hänen silmäänsä näyttää normaalilta alkuraskaudelta. Kohdun ulkopuolisen ulos sulkemiseksi hormoonitasojen nousemista halutaan nyt seurata, ja huomenna uusinta verikokeisiin.

Ikinä ei ole jännittänyt niin paljoa kuin nyt! Pidättehän peukkuja, perheenlisäys olisi nimittäin enemmänkin kuin paljon toivottu yllätys.
Ja vielä joku fiksumpi kertoo, uskallanko hyvin mielin syödä mahakipuihini määrättyjä burana 800? Vauvapalstat kieltävät, mutta miksi gyne määräisi lääkkeitä mitä ei uskalla syödä?

Alinapalina, buranaa ei nykyään suositella enää viimeisellä kolmanneksella. Itse söisin kipuun ennemmin panadolia (max 1gramma) mutta jos siellä jotain tulehdusta on, niin burana tehoaa siihen paremmin. Kuuntele lääkäriä kyllä ne tietää mitä tehdä :)
Pidetään peukkuja, ettei siellä ole mitään vakavaa ja saat pienen syliin sitten huhtikuussa :)

Tervetuloa myös Mayapapaya :)

Heips kaikki! Täällä tänään plussattiin, kp 34/28. Meillä esikoistyttö lokakuussa jo 4vee, eli iloinen asia tämä. Mulla vaan on koulu tässä tällä hetkellä vähän vaiheessa, valmistua pitäisi ensi vuoden keväällä, ja tän uuden tulokkaan la on sit 8.4 :)) Mutta kyllä kaikki saadaan järkättyy, nyt vaan mielettömän onnellinen, olin jo varma ettei meille suoda enää lapsia lainkaan lisää
Onnea muille plussanneille !
Millaisia oireita jo ollut? Mulla ollut nyt melkein kaksi viikkoa jo hajuille herkistymistä, vatsan juilimista ja aivan järkyttävä turvotus Siis joka on outoa kun ekaa raskaudessa ei pahemmin ollut minkäänlaista turvotusta, edes loppuviikoilla Muutenkin tuntuu jo heti ihan erilaiselta tämä raskaus, jännää mitä onkaan vielä edessä

Takaisin