Huhtikuiset

Tervetuloa ja onnea taas uusille tulleille!

Cakefairy, tuolla lisäksi on Oireet-ketju missä ajateltiin, että vois tarkemmin jutella näistä raskausoireista :)

Ihana kun on taas lisää huhtiodottajia meidän joukossa!

En kyllä yhtään tiedä tosta lasketusta ajasta :( Menkkojen mukaan olis 8.4., mutta pillereiden aikana kierto oli 27-28 päivää, ilman niitä oli joku 30-35, ja ovulaatiokaan ei oo varmaa kun ne olot kesti tyyliin viikon (ja viikon ainakin myöhässä siitä milloin "normaalisti" ovulaatio olisi) Pitäs kohta neuvolaan soitella ja mietin vaan niitä seuloja yms et tuleekohan niitä tehtyä sit väärään aikaan, et otettas liian ajoissa tai myöhään verikoe tms, ultrassahan sen näkee sit viimestään, mutta esikoisestaan siirtyi 10 päivää la ja verikokeet ja ultra piti tehä myöhemmin kun otettiin liian ajoissa. Varhaisultraan haluaisin kyllä mutta maksaa niin kamalasti ja ja. :( Ja viime sunnuntaina vasta tuli digitaaliseen 1-2, eli onko vielä myöhemmin kuin noista mahdollisista tiedoista laskettuna? Aapuuvaa kuka tietää :D

Moikka! Olen toista lasta odottava ja asun Tampereen lähistöllä.. LA on 5.4. Palasin juuri maanantaina töihin hoitovapaalta ja kohta saakin taas jäädä kotiin.. :) Esikoinen on 11kk tällä hetkellä.

Tervetuloa taas uusille!! Ja onne plussista!

Hei käytättekö jotain raskaus-sovelluksia puhelimella? Mulla toi vau.fi odotus- sovellus, mutta haluaisin kokeilla muita ja löytää sen kivoimman.
Mulla pinehkö pakkomiele joka aamu, heti kun silmät saan auki, lukea mitä kohdussa ja kropassa tänään tapahtuu!!

Maatu kyllä käytän!!! Mulla on kaks, molemmat englanninkielisiä. Nimeltään Ovia Pregnancy ja Glow Nurture. Tykkään molemmista, kirjailen sinne ylös mitä oireita on ollu jne.

Mulla käytössä womanlog pro, joka nyt vaihtunut luonnollisesti Womanlog pregnancy prohon.. Maksaa kolmisen euroa, eikä kaikki puhelimet tue, mutta ite oon tykänny.. Ihana! Google playsta saa.. On englanniks..

Joo minäkin oon käyttäny molemmista noista sitä kuukautiskierron seurantaversiota (eli noista sovelluksista Ovia Fertility ja Glow) ennen tuota niiden raskausversiota. Oon käyttäny useampaa rinnan kun en oo osannu vielä päättää mistä tykkään eniten. Tällä hetkellä ehkä siitä Oviasta. Nuo molemmat on ilmaisia ja tosiaan myös kai sekä Google Playsta ja App storesta saa.

Heippa!
Aika aikaista, mutta en mahtanut itselleni mitään.. :-) löysin tänään kirjakaupasta kauan unelmoineeni kulta pieni -vauvakirjan.. Sekä alennuksesta Katja Kesslerin "Äidiksi" kirjan... Niin ihanaa!!

Heippa! Mäkin vissiin uskallan siis tulla rupatteleen. Oon 22v Kanta-Hämeestä, meillä miehen kanssa 09/13 syntynyt poika ja huhtikuussa tulis sitten toinen jos kaikki hyvin menee. Maalis/huhtikuussa jäi ehkäsy pois josta sit heti nappasi ekasta kierrosta mutta se meni kesken hyvin pian. Toivotaan siis parempaa onnea nyt. Katsotaan kuinka kerkeän seurailla täällä mukana, tuntuu että työt vie nykyään kaiken ajan ja energian päivistä.

Kai minäkin uskaltaudun mukaan, vaikka melko aikaisin onkin plussattu. Vähän sellainen epätodellinen fiilis vielä, sillä dpo11 alkoi näkyä ihan haaleaa viivaa liuskatestissä ja nyt on viiva vahvistunut jo selkeästi dpo12. Kierrot hurjan epäsäännöllisiä olleet aina, joten oletettua kuukautisten alkamispäivää en osaa ennustaa, lasken vaan päiviä ovulaatiosta ja teen nyt ehkä vielä jonkun kasan testejä ennen kuin uskon ihan kunnolla. :) Epätodelliselta tuntuu siksikin, että nyt olisi ihan ekasta kierrosta tärpännyt. Toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin! :)

Täällä tänään 5+0, mennyt jo viikko kun plussasin :) Su oli digi 1-2 ja perjantaina jo 2-3, taitaa ainakin hcg mukavasti nousta. Vielä meinaan testata 3+ saisiko ensi viikolla. En kyllä tuostakaan osaa arvioida yhtään laskettua aikaa paremmin mutta eiköhän neuvolasta sitten neuvo mitä tehään, kannattaisko varhaisultra yms, soittelen ensi viikolla :)

Saan kai vihdoin liittyä joukkoon teidän viestejä seuranneena. Lauantaina pärähti selvä plussa tokasta aamupisusta (kp 30/28, dpo 14(?)) ja tänään varmistin uudestaan testaamalla. Laskureiden mukaan LA on 15.4.2016. Ikää 24 ja esikoinen olisi tulossa. Fiilikset on oudot eikä tätä voi uskoa todeksi. Pitää kai vaan odottaa ja toivoa että kaikki menisi hyvin. On tää jännää, onnea kaikille plussanneille! :)

Mäkin liityn huhtikuisten joukkoon, LA tod.näk. 6.4.
Esikoinen täytti heinäkuussa vuoden ja nyt on meilläkin plussattu. Pakollistakin taukoa oli välissä kiireellisen sektion takia, ei edes ehditty lähteä yrittämään ja nyt vähän epäuskoiset tunnelmat vielä itsellä..
Jännittää!

Heippa!

Täälläkin yksi, joka uskaltautuu mukaan. Tänään plussattu ja aika epätodellinen fiilis! Keväällä jätetty pillerit pois ja nyt tärppäsi. :) Ohhoh, vaikea uskoa todeksi. Mies ei vielä tiedä - ajattelin illalla yllättää! Harvemmin sitä tällaisilla uutisilla toista pääsee yllättään. ;) Ensimmäinen tulossa, joten kaikki on uutta ja ihmeellistä.

Takaisin