Huhtikuiset

Laitoin juuri huomautuksen siihen ketjuun, ettei meitä ole lisätty listalle, vaikka tiedot ilmoitin aiemmin siinä ketjussa. Kai se riittää, että tiedot siellä näkyvät. Pelkään siis enemmän sitä, että näistä jutuistani voidaan mut tunnistaa, mutta täytyy kai jutella kaikenlaista "pientä" lämpimikseen, kunnes kolmekymmentä on täynnä...

Haavemaa! Minua ei ole sinne listalle päivitetty koska ei ole taidettu päivittää ikuisuuksiin, mutta selitin että olen sinne listalle ainakin ilmoittautunut ja minut löytää sieltä viestivirrasta. Se riitti ja kun oli tarpeeksi viestejä niin pääsin salaiselle puolelle

Pitääkö se viesti pistää sitten jollekkin tietylle henkilölle että pääsee salaiselle puolelle? Olis kyllä kiva päästä jo sinne mutta vielä vajsa 10 viestiä :) tuntuuko muilla muuten alamahassa ikävästi kun kävelee pitempiä matkoja?

Juu yksityisviesti sille foorumihenkilö Miramarialle joka on pistäny nuo ohje ketjut salaisestaryhmästä, säännöistä ym.
Ja ne omat viestimäärät löytää kun klikkaa omaa nimeään ja sitä kautta löytyy

Okei kiitti. Lukeeko ne muuten siellä suoraan että esim 15 tähän ryhmään vai pitääkö ne laskee yksitellen? Ite nyt laskin yksitellen :D

En löydä minäkään että mistä näkisi erikseen tietyn lasketunajan ryhmään kirjoitetut viestit :/ Näköjään pitäis yksitelle laskea sieltä omista tiedoistaan "viestit foorumilla" viestilistasta. Haavemaalla ei näyttäis enää puuttuvan kuin se 8?

Laitoin juuri itse Miramarialle viestiä, että puutun listalta, mutta viestimäärä on täynnä. Mulla siis tuli tänään kuukausi täyteen foorumilla, eli ensiviikolla uskon Miramarian minulle jotain vastaavan.

Pitäisköhän minunkin liittyä salaiseen ryhmään, jotenkin arastellut sinne siirtymistä :oops:. Onko siellä paljon porukkaa ja miten se eroaa tästä foorumista? (tyhmä kyselee) :rolleyes:

Ei eroa mitenkään ja siinä ryhmässä on samoja henkilöitä jotka on keskustellut/ keskustelee tälläkin puolella. Siinä vain ei viestejä voi ulkopuoliset lukea eikä niitä voi käyttää missään

Viestien määrän saa näkyviin kyllä. Mobiilisovelluksessa päävalikko->ihmiset->täppää omaa nimimerkkiä->näkyy viestien määrä, tykkäysten määrä yms. :)

Mulla on nyt alamahassa kipuja, vaikka en paljon kävelisikään. Olen ajatellut, että ovat nyt niitä liitoskipuja tms.

Onko teillä ylävatsassa välillä sellasia vihlasuja? Voisko olla ilmaa mikä kiertää.. Ei tunnu kokoaikaa mut välillä enkä keksi muutamaan selitystä

Voikohan noita spraymaaleja käyttää? Vai joudunko pistämään miehen maalaushommiin :D sain idean maalailla käpyjä joulukoristeeksi :rolleyes:

miks ei sais käyttää spraymaaleja :o me nimittäin maalataan häitä varten PALJON käpyjä ja oksia enkä usko että mies alkais yksin semmoseen hommaan :D

En usko, että tommoset spray maalit olis kovin hyväksi vauvalle , kuten ei muillekaan :o leviää aineet hengitysteihin ja iholle aivan varmasti.
Jos mun olis pakko maalata sellasilla, niin laittaisin miehen sen tekemään .
Muutakaan maalaamista ei raskauden aikana suositella.

Takaisin