Huhtikuiset

haluatteko muuten saaha tietää kumpi teille on tulossa?:) meillä mies sano aluksi että haluais sen olevan yllätys mutta nyt mieli on muuttunu :) ite oon halunnu alusta asti tietää , tuntuu että jollain tavalla helpompi valmistautua lapsen tuloon ku tietää

Meiilä mies sanoi että saan päättää kysytäänkö mutta en oo viä osannu päättää :)

Ehottomasti halutaan tietää! :) Tuntuu että vaavi tulee jotenkin lähemmäs itseä kun ei oo enää sukupuoleton, voi hankkia värikkäitä vaatteita ja voidaan alkaa ihan nimellä vauvaa kutsumaan jo vatsassa. Lisäks mä olen äärimmäisen huono odottamaan ja inhoan yllätyksiä niin parempi näin :grin Kunhan vaan sitten näyttäisi meille rakenneultrassa :p

Ompa muuten hämy ilma ulkona, vaikka on vasta puol kaks kello niin on sumua niin paljon ettei naapurin kämppää meinaa nähä, vaikkei se oo ku tossa 20m päässä :D

• Tykkään
Reaktiot: s.
Kyllä mekin halutaan tietää jos vaan näkyy. Viimeksi ei näkynyt ja saimme tietää vasta sitten kun vauva syntyi, sekin oli ihan kivaa kun tuli yllätyksenä. Molemmat käy, antaa vauvan päättää :p

Eli nyt vaan siis kaikki toivotaan että pikkutyypit ei ala ujostella ultrassa ! :) sormustestin mukaan meille olis tulossa poika, vielä muutama viikko jännätään onko siinä perää :)
ollaanko hulluja jos alotetaan vauvan tavaroiden ostelu vasta tammikuussa :confused: siihen asti häät vie kaikki rahat..

Ei meilläkään oo ku pari hassuu tavaraa vasta. Kyllähän ne kerkee viä ostaa alkuvuonna ☺️

Täälläkin halutaan tietää sukupuoli, rakenneultra 15.12. Sormustesti näyttää tyttöä. ;)

Täällä myös hankinnat tarkoitus aloittaa tammikuussa, eikä varmasti tuu kiirekään. :) Meillä nyt loppuvuodesta valmistumassa iso remontti, joka vie kaikki rahat loppu vuoden osalta..

Miten ootteko te syöny voileipäkakkua raskaana? Sisältää mm. tuorejuustoa

Tuorejuustoa oon kyllä puputtanut ihan tyytyväisenä. Suomalainenhan on poikkeuksetta pastoröitua niin uskaltaa kyllä syödä voileipäkakussakin kunhan tietää mitä juustoa sinne on pistetty.

Mulle toi sormustesti on näyttänyt kans tyttöä. Niin kyllä aika moni muukin testi minkä oon tehnyt, oisinko yhestä vaan saanu pojan ja noita on aika monta tehty :D

Mitä muite testejä pn kun sormustesti ja kiinalainen kalenteri (vai mikä olikaa?)

Ainii ja miten sinne salaselle puolelle pääsee?

Mami, pitää olla listattuna tuonne lasketun ajan listaan (tosin sitä ei taida olla päivitetty piiiitkääään aikaan), lisäks piti olla kirjoittanut 30 viestiä lasketun ajan ryhmässä. Tuossa alussa on paremmin ohjeet, oisko ollu otsikolla huhtikuisten salainen ryhmä..

Okeiii. Oon siinä listassa kyllä Mutta olikin vasta 22 viestiä tänne ryhmään mutta löysin ohjeet joten pian varmaan pääsen mukaan :)

Muokattu viimeksi:
Pääsenköhän koskaan tuonne salattuun ryhmään. Ongelmana on se, että en haluauaisi tuttavien tunnistavan, vaan haluaisin jutella ihan rauhassa ja intiimisti. Töissä on sellainen kiire ja stressi, että tänne on aina välillä vaikea ehtiä. Toivottavasti se sääntö oli yhteensä kolmekymmentä viestiä eikä kuukaudessa. No, kerron yleisiä kuulumisia: tällä hetkellä olo ihan syvältä. Flunssa on painanut viikon ja silti töissä on pitänyt roikkua, koska meillä on sijaiskielto. Viikko huonosti nukuttuja öitä kurkkukivun, yskän, viime yön myrskyn ym. takia. Olo alkaa olla ihan finito. Itkettää vain. Kaiken kruunasi tämän aamuinen hirveä riita mieheni kanssa. Kaikki on tällä hetkellä ihan syvältä. Liikkeitä ei tunnu. Välillä kuvittelin tuntevani. Viikot 16+2. Unista puhuitte aiemmin. Täällä olleet todella vilkkaita, outoja, todentuntuisia, mieleenpainuvia ja välillä myös seksiin liittyviä... Itku on herkässä. Tänään itkin heti aamulla Pariisin tapahtumia. Nyt itken ihan kaikkea. Väsymyskin vaikuttaa.

Me tiedetään sukupuoli, mutta kun tästäkään en viitsi täällä yleisellä puolella enempää jutella. Selitän, kunhan pääsen sinne salaiselle puolelle.

Haavemaa pitäiskö sun tuolla foorumihenkilölle laittaa viestiä kumminkin ja sanoa ettet ole siellä listalla koska sitä ei ole päivitetty...
Jos kumminkin oot kuukauden ollu foorumilla ja laittanu ne 30viestiä?

Takaisin