Oon ollut vähän taka-alalla nyt kun on ollu kaikkia kiireitä. Mutta mulle tuli tuossa joitakin viikkoja sitten sellainen olo, että kaikki ei oo hyvin. Pahoinvointi väheni, vaikkakin kaikki muut oireet pysyivät ja sain jopa uusia oireita. Neuvolassa sanottiin , että oireita tulee ja menee ja eikä kannata huolestua. En saanu silti mielestäni sitä asiaa. Eilen töissä tuli kova kipukohtaus joka kesti n. 15 sekuntia, kouristuksen jälkeen jatkoin töitäni ja kun menin vessaan n. tunnin päästä niin paperiin oli tullut hyvin vähän ruskeaa verta. Soitin äitiyspolille kysyäkseni neuvoa. Ynseä hoitaja vastasi ja ei meinannut ottaa tutkimuksiin, kerrankin vaadin omaa etua ja pyysin päästä. Sain ajan iltapäivälle ja kohdun koko vastasi juuri niitä mittoja mitä pitäisikin, mutta kun ultrattiin niin lääkäri totesi pikkuisen kuolleen jo jokin aika sitten, koska ultrassa ei löydetty enään kuin paljon kalvoja ja kaikkea raskausmateriaalia. Laskujen mukaan mulla olisi pitänyt olla rv 11+4.
Kaksi vuotta siihen yritykseen meni ja tässä on saldo. Raskaus joka repi toisen vasemman munasarjan ja raskaus johon uskoin liian kauan. Ehkä se päivä joskus paistaa risukasaankin. Päivää en tiedä tai edes mikä vuosi, mut pakko se on kai uskoa.
Onnea kaikkien odotukseen! Vauvantuoksuisia kevät aamuja ensi keväälle ja paljon hyvää vointia odotukseen! <3 mä poistun taka-alalle ja miettimään elämääni vähän uusiksi.