Huhtikuiset

Jee lueskelin täält jostai että kreisikät palasi linjoille! Mieletöntä. En voiku onnitella huikeesta sattumasta. Toivottavasti pikkunen on ja pysyy!

Mulla kans tuntuu ettei oikee kukaan innostu mun mukana.. Yks kaveri on kenellä itellään ihan pieni vauva niin hän kyllä jaksaa onneks vouhkaa mun kanssa.. Ees tulevat isovanhemmat ei oikee jaksa vai vouhottaisinkos mä liikaa

Joo ku sit juttelin yhen puolitutun kanssa jolle tulee marraskuussa vauva nii oli ihana ku se innostu kanssa :D mut me ei olla nii läheisii etten tiä viittinkö sille koko aika viestitellä :D

mää oon kans jo kyllästyttäny intoilulla nää kaks naispuolista kaveria jotka asiasta tietää :D onneks serkku jolla on pieni vauva arvas raskauden nii nyt on joku jonka kans voi hehkuttaa kokoajan :D

Mä en oo hehkutellu vielä kenenkään kaa, ku en oo kertonutkaa. Mut luulen kyl et kyl mul yks hyvä ystävä on, jonka kaa hehkutellaan tätä asiaa :)

Oon ollut vähän taka-alalla nyt kun on ollu kaikkia kiireitä. Mutta mulle tuli tuossa joitakin viikkoja sitten sellainen olo, että kaikki ei oo hyvin. Pahoinvointi väheni, vaikkakin kaikki muut oireet pysyivät ja sain jopa uusia oireita. Neuvolassa sanottiin , että oireita tulee ja menee ja eikä kannata huolestua. En saanu silti mielestäni sitä asiaa. Eilen töissä tuli kova kipukohtaus joka kesti n. 15 sekuntia, kouristuksen jälkeen jatkoin töitäni ja kun menin vessaan n. tunnin päästä niin paperiin oli tullut hyvin vähän ruskeaa verta. Soitin äitiyspolille kysyäkseni neuvoa. Ynseä hoitaja vastasi ja ei meinannut ottaa tutkimuksiin, kerrankin vaadin omaa etua ja pyysin päästä. Sain ajan iltapäivälle ja kohdun koko vastasi juuri niitä mittoja mitä pitäisikin, mutta kun ultrattiin niin lääkäri totesi pikkuisen kuolleen jo jokin aika sitten, koska ultrassa ei löydetty enään kuin paljon kalvoja ja kaikkea raskausmateriaalia. Laskujen mukaan mulla olisi pitänyt olla rv 11+4.

Kaksi vuotta siihen yritykseen meni ja tässä on saldo. Raskaus joka repi toisen vasemman munasarjan ja raskaus johon uskoin liian kauan. Ehkä se päivä joskus paistaa risukasaankin. Päivää en tiedä tai edes mikä vuosi, mut pakko se on kai uskoa.

Onnea kaikkien odotukseen! Vauvantuoksuisia kevät aamuja ensi keväälle ja paljon hyvää vointia odotukseen! <3 mä poistun taka-alalle ja miettimään elämääni vähän uusiksi.

Todella harmillista Mira :( jaksamista ja paljon voimia tulevaan!

Voi ei Mira86! Tuo on kyllä pahin pelkoni mitä sinulle on tapahtunut! :( voimia! Toivon että saat raskauden alulle ja vauvan syliin. Toivon että me kaikki saadaan odotetut ja jo hyvin rakkaat lapset syliimme.

Mietiskelin tässä jo nyt vauvan vaatteita, kauanko yhden kokoset vaatteet on sopivia? esimerkiksi 50cm vaatteet ei varmaan sovi kauaa niin niitä ei tarvi ihan kamalan paljon ostella? en osaa yhtää ajatella edes sitä että tarviiko huhtikuussa olla vielä tosi lämpimät vaatteet :D

Möykkynen, näistä on juteltu tuolls Hankintoja vauvalle- ketjussa. Ja on muutenkin tosi yksilöllistä miten vauva kasvaa. Moni käy jonkun tietyn vaatekoon hyvinkin nopeasti läpi ja toisenkokoiset mahtuu pitkään. Mutta vaihtelee siis mikä koko on sellanen melkein ylihypättävä :D ja se 50 cm kokoisten mahtuminenkin riippuu ekaksi siitä minkä kokoisena vauva syntyy ja sitten siitä, kuinka rivakkaa alun kasvu on.

Ja merkki vaikuttaa! Esim Tutta on tosi levee malli, hm on pitkä ja kapea jne. Meillä pitkä ja hoikka poika niin vaatteita ei todellakaan oo helppoa ostaa, jos poika vaikka kokoa 68, niin menee 74 pituudesta mutta 62 leveydestä :) Huomasin että oon käyttänyt jotain ihme merkkiä kokoa 74 pojalla vaikka nyt menee jo 86. Mut sopiva on kun käännettävät lahkeet saa auki :)

Takaisin