Huhtikuiset

Toi kuinka kauvan menee esim.50cm vaatteet on niin yksilöllistä. Meillä oli tyttö syntyessään 42cm ja käytti ekat 4kk 50cm vaatteita. Nyt kun on 1v3kk käyttää 68cm. Ollaan siirtymässä 74cm kohta. Kun toiset voi kasvaa niin nopeeta että jää vaikka yksi koko välistä kokonaan.

Meillä ollut iso tyttö alusta asti. 50cm bodyt ei ees mennyt päälle vaan jäi käyttämättä. Ja joitain kokoja tosiaa käyttää pitkään ja jotku menee ihan ohi. Meillä ei just 74 oikeestaan käytetty. Nyt ollaan oltu jo puoli vuotta 86/92

Onko täällä muita ketkä vielä opiskelee? Missä vaiheessa opinnot on teillä, onko vielä paljon jäljellä?

Eljeene, mä opiskelen vielä. Tarkotus oli valmistua jouluna 2016, mut taitaa venyä nyt keväälle 2017:D

Hei, osaaks kukaan äkkii sanoa tarviiko siihen neuvolan verikokeeseen olla syömättä ja juomatta? Oon aamulla menossa labraan. Sitä seulontajuttua mun verestä ei katsota mutta muut jutut normaalisti. Eli veriryhmä, sukupuolitaudit yms. Kiitos!

Minäkin justii aloitin vasta opiskelut. :) oikeastaan tämä meni ihan hyvin. Koska minulla odottaa vakituinen työ saan opintovapaata 2v. Täytyy mamma lomalla vähän yrittää opiskella. Vaikka saapa nähdä! :D

Hmm. Miten olette urheilleet? Minulla alun lamaannuttava väsymys pois ja taas intoa edes vähän. Mitenhän kahvakuulailu? Ollu käytössä 8kg, nii nyt käyttäny 4kg. Vähän haastetta kyllä kaipaisi, muttei uskalla riskeetakaan.

Te jotka käytätte tota vau.fi odotus sovellusta kännykässä, niin toimiiko ihan normaalisti? Itselläni pari päivää ollut jo, ettei suostu avaamaan koko sovellusta. :o

Eljeene ei aukea sovellus jos oot iphone käyttäjä ja asensit uuden päivityksen :( Sama homma täällä

Myöskään iPadilla ei toimi enää edes se odotussovellus, foorumi siinä oli niin kökkö alun perinkin, ettei tullu käytettyä. Tylsää, nyt joudun ite trackaamaan millä viikolla meen :shifty: Voi laiskaa ihmisparkaa.

Mä en käytä koko sovellusta. Kerran sen asensin, mutten osannut sitä käyttää. Puhelimella selaimen kautta paras :)

Täytyy odotella päivitystä sovellukseen :( Tai iPhoneen. Mutta netissä näkyy kans ne vau raskausviikko jutut :)

Takaisin