Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onnea kaikille uusille!
Mä alan todella epäillä että kyseessä on joku tuulimuna tms. Oon nyt muutamat testit tehnyt kun en oo malttanu olla testaamatta ja viivat vaan haalenee. Tein kyllä iltapissasta mutta niin tein sen ekankin haalean plussan. Ja nyt oli käytössä vielä herkempi testi minkä pitäisi näyttää jo ennen kuukautisten poisjääntiäkin. Hyvä että viivaa enää edes erottaa ja kuitekin jo viime sunnuntaina oli se eka haalea plussa. Kaiken järjen mukaan tässä ajassa kyllä pitäisi jo olla selkeästi muutos tummempaan eikä haaleampaan.
En haluaisi luopua toivosta mutta on vaan tunne (tai pelko) että kaikki ei kuitenkaan ole ihan niinkuin pitäisi![]()
Onnea kaikille uusille!
Mä alan todella epäillä että kyseessä on joku tuulimuna tms. Oon nyt muutamat testit tehnyt kun en oo malttanu olla testaamatta ja viivat vaan haalenee. Tein kyllä iltapissasta mutta niin tein sen ekankin haalean plussan. Ja nyt oli käytössä vielä herkempi testi minkä pitäisi näyttää jo ennen kuukautisten poisjääntiäkin. Hyvä että viivaa enää edes erottaa ja kuitekin jo viime sunnuntaina oli se eka haalea plussa. Kaiken järjen mukaan tässä ajassa kyllä pitäisi jo olla selkeästi muutos tummempaan eikä haaleampaan.
En haluaisi luopua toivosta mutta on vaan tunne (tai pelko) että kaikki ei kuitenkaan ole ihan niinkuin pitäisi![]()

Mä ainakin olen käsittänyt, että äidin puolelta periytyy isompi todennäköisyys saada kaksoset.
Hetu92, mun siskolla oli kans eka vauva todella itkuinen ja hän pelkäs koko tokan raskauden tulevaa vauva-aikaa. Toka raskaus oli muutenkin hankala, mutta sitten vauva olikin tosi rauhallinen ja tyytyväinen tapaus. Että ei sitä koskaan tiedä, toivottavasti sullakin käy niin, että toka on paljon helpompi.
-maria-, jospa ovulaatio olisikin ollut myöhään ja testit susia, tsemppiä vielä!!
Onko muilla fiiliksiä, että odottaisi esim. Kaksosia? Minulla on tässä pari päivää ollut fiilis, että jospa sieltä olisikin 2 tulossa. Oireet jotenkin tullut tästä raskaudesta aiemmin ja alavatsaa jomottaa vähän enemmän kuin muissa raskauksissa ja jotenkin tuntuu että vatsa tuntuu jo kädelle alavatsaltaMeillä on minun äidin puolella sukua yhdet kaksoset ja yhdet kolmoset (luomu). Kaksoset olisi erittäin tervetulleet, niin kuin myös yksikin, kunhan vaan kaikki menisi hyvin ja lapsi saataisiin syliin saakka
![]()