Huhtikuiset 2019 ♡

Minäää! laskurit antaa mulle 30.3 ja 2.4, mä jotenkin kallistun tähän huhtikuuhun.. joku vaisto sanoo.
Mutta plussasin siis tänä aamuna vahvemman haamun, aamulla aion vielä viimesen testini tehdä oireet on sitä luokkaa, ettei tämä kuvitelmaakaan enää oo.
Kolmonen siis kyseessä :)
 
Täällä tehtiin tänään aamulla tosi haalea haamu, nyt illalla testasin uudelleen ja nyt jo paljon selkeempi. :confused:
Tää plussa tuli kyllä tosi ajoissa, laskettu taitaa olla 01.04. - 04.04. En oo ihan varma. Kiertokin epäsäännöllinen. Laskurit antais lasketuks vissiin 03.04. :rolleyes:
 
Iteki mietin että varmaan on viikkoja vähempi. Neuvola yleensä laskee viimeisimmistä kuukautisista lasketun ajan ja saattaa päivän poiketa jonkin laskurin antamasta päivästä käsittääkseni esim. karkausvuoden takia. Ultrassa viimeistään sitten aikanaan tarkentuu jos heittoa päivissä tarpeeksi. Tosin viimeks mulla oli mitoiltaan 5 päivää pienempi sikiö mutta ei lähdetty vaihtamaan silti laskettua..
 
Joo, yleensä tosiaan lasketaan edellisistä kuukautisista. Mut mulla ainakin vähän hankala laskee kun kierto ollu 28-33 päivää, niin minkä mukaan sen sitten laskee :D Hämmentää kyllä, jos tää plussa tosiaan tuli jo viikoilla 3+2 :confused:
 
Mulla kierto 24-28 mutta kuukautis sovelluksen mukaan tuon 28 päivää ollu vuoden sisällä ehkä kerran tai kaks. nyt kp26 ja testi näyttää edelleen haaleaa haamua. joko mulla oli sitten ovis vähän myöhemmin, tai sitte mullanousee hormoni hitaasti. kahdessa ekassa raskaudessa oon saanu vahvat viivat. emminä tiiä :D pääasia että raskaana ja seuraavat 9kk pysyy mukana :)
 
helmikuun lopulle laskettu aika mutta liisaan mukana tässä kun ei muualla mitään ;> ensimmäinen tulossa. jotenki turhalta tuntuu suunnitella jo nyt mitään mutta ei millään jaksais odottaa =)
 
Täytyy tosiaan toivoo, että pienet pysyy mukana :eek:

Aamun testi näytti haaleempaa, kuin eilisen illan. Muistelen kyllä esikoisen ajoilta, että mulla jostain syystä iltasin oli viivat tummemmat. Mistähän johtunee :confused:
Kaikkee tässä kyllä kerkee ajatella, jos onkin vaan kemiallinen tms :sad001
 
Ootteko muuten menossa / miettinyt menevänne varhaisultraan? :)
 
oi kyllä, ei tätä muuten vieläkään ole realisoinut muutenkuin että menkat jäänyt pois ja alun oireilut. ja saa tietenkin enemmän varmuutta että oikeassa ajassa mennään :facepalm: tällä hetkellä on "heitetty" aika.
Eikä tästä olla kerrotottu kuin "omille tärkeimmälle" ihmiselle toistaiseksi, voi sitten näyttää kuvaa muille ;>
Siinä samassa tulee sikiöseulatutkimus myös =)
 
Heippa kaikki! Liityn mukaan :greet025 Huuh täällä plussattu tänään, ei mitkään leffaviivat mutta niin selkeä viiva että hyvin erottaa. La 8.4. menkoista laskettuna. Mulla keväällä oli kohdunulkoinen raskaus, ja pääsen se vuoksi varhaisultraan kunnalliselle. Kun nyt menis kaikki hyvin, sen verran vielä mielessä kevään kokemukset että en osaa varmaan yhtää huokaista. Mutta voi tätä onnea:rolleyes:
 
Tervetuloa mukaan Keltainenkuu :)

Eipä tässä voi kun mennä päivä kerrallaan :rolleyes:
Ja yrittää olla stressaamatta :eek:
 
En tiedä uskaltaisko sitä tulla tänne kirjoittelemaan. Aamulla tein clearbluen digillä plussa-testin, raskaana 1-2. Tänään kierron viimeinen päivä vasta menossa, mutta toivottavasti tämä pysyis matkassa loppuun asti [emoji173]️
Laskettu aika olis 5.4 menkoista laskettuna.
 
Täällä plussattu pari päivää sitten. Tänään rv 4+1 ja toinen tulossa. Vähän vielä pää pyörällä kun pitkä yritys takana ja plussan jälkeen olleet yöunet kateissa liekö hormonien vai helteiden takia. Mutta ihmeen levollinen olo mullakin että kyllä tästä vauva tulee:happy:
 
Hei, Täällä saatu tänään haalea plussa aamulla. Muutama aiempi haamu saatu, mutta eilen aamulla herkällä testillä täysi nega. Jotenkin mietityttää kun kuukautiset jo viikon myöhässä, että pitäisikö viivan olla vahvempi. Jos olen raskaana, niin 31.3 olisi la, mutta koska viivat ovat niin heikot kallistun siihen että huhtikuu olisi oikeampi aika :)
 
Heippa!
Hyvin haalea plussa saatu tänään iltapäivällä rfsu:n testillä :wideyed:
Nyt kp29, kierto vaihtelee 29-33pvä. Kyseessä olisi toinen lapsi, esikoinen on 2,5v (itseasiassa juuri tänään tuo 2,5v mittarissa). Toista ollaan enemmän ja vähemmän yritetty tässä vuoden verran, ilman sen kummempaa stressiä. Ensimmäistä yritettiin pari vuotta, ja silloinkin ensimmäinen testi oli tuo rfsu ja aivan yhtä haalea! Muttamutta...ehkä olen vain niin pessimisti, että en nyt uskalla luottaa tuohon tämän päivän plussaan?! :nailbiting:
Oireita on hyvin vähän, voisivat aivan hyvin liittyä pian alkaviin menkkoihin:
-kuumotus
-vihlonta häpyluussa
-menkkatuntemukset alavatsalla
-janottaa (no siihen nyt vaikuttaa jo tämä helle!)
-ajoittaisia tuntemuksia rinnoissa

Esikoista odottaessa oli samoihin aikoihin:
-rinnat kovat ja arat
-kova jano koko ajan
-kuumotus (mieskin silloin ihmetteli, että miten olen niin KUUMA ;D )
-ajoittain todella kovia alavatsakipuja

Noh, nyt ei auta muu kuin odottaa...ja katsoa montako testiä tällä kertaa teen! Viimeksi tuli tehtyä yli 10 :grin:wacky:

Tsemppiä odotukseen teille kaikille (ja ehkä myös itselle?!) ja pahoittelut romaanista!
 
Jee, lisää plussanneita!

Vahva suositus pregcheckin liuskatesteille! Niillä eka plussa viikoilla 3+2 :)

Itehän oon tässä viikon aikana kohta varmaan tehny 20 testiä :rolleyes: en vaan osaa olla tekemättä :D

Eilen ja tänään on vasemmalla munasarjassa ollu kipuilua, selässä kans jonkun verran. Säikähin myös kun vasemmalla hartialla oli kipua, mutta tais mennä ohi kun otti päikkärit ja vähän venytti :confused: jospa vaan joku jumi siellä.
 
Multa myös peukku pregcheckin liuskalle! Mä plussasin sillä myös 3+2. Vähän oon alkanu miettii että oonkohan kuitenkin muutaman päivän pidemmällä, kun tänään tuli jo niin selkeä viiva rfsu:n normi liuskalla (kyllä, testaan joka päivä että viiva vahvistuu kunnolla. Kohdunulkoisessa viivat ei vahvistuneet tähän tahtiin). Rintoja särkee ja hajut on tosi voimakkaita. Yöt unettomia ja jano on mieletön, ei lopu vaikka joisi koko ajan :woot: tänään tuntunu tuikkimista kohdussa, jotain siellä tapahtuu :angelic:
 
0A1859EA-5D38-44C6-91FF-72C11F0E6F4B.jpeg Moi kaikki! Mä voin kans suositella pc:n liuskoja! Tänään on kai dpo 11 (eli 3+4) ja testasin tällaisen. Mulla ei ole ollut mitään negakierroista poikkeavia oireita. Oon tikuttanut ovista ja mitannut lämpöjä ja laskettu aika olis niiden perusteella kai 9.4., mutta en halua mennä vielä asioiden edelle.

Mulla on taustalla yksi rv 10+1 todettu keskeytynyt keskenmeno viime syksynä ja sen jälkeen yli 9 kuukautta tuloksetonta yritystä. Tässä kierrossa oli käytössä ekaa kertaa luget lyhyen luteaalivaiheen pidentämiseksi ja tiputtelun estämiseksi ja olen aika yllättynyt, että tosiaan heti tuli tää plussa.
 
Takaisin
Top