Yllätyksenä tullaankin tähän ryhmään.
Viikko sitten plussattu digillä 3+, kun tajusin, että kuukautiset noin viikon myöhässä, tämän jälkeen rupesin tarkemmin miettimään, että viimeiset "varmat" kuukautiset olleet 10.5., seuraavat jääneet kokonaan pois, kolmannet kesäkuun lopussa outoa tiputtelua.
En ollut kiinnittänyt mitään huomiota tilanteeseen, ollut hirveä kiire töiden, muuton/rempan, esikoisen (1v 1kk) kanssa.
Miehen kanssa ei olla lasta nyt yritetty, mutta kerran tuossa toukokuussa ja kerran heinäkuussa "unohtunut" ehkäisy.
Neuvolassa olin eilen ja sieltä laskivat 12+5, sanoin kyllä, että itse en oikein usko olevani niin pitkällä, oireita ollut vasta noin 2 viikkoa, mutta jokainen raskaus tietenkin erinlainen.
Heti täksi päiväksi varattiin nt-ultra, joka muuttuikin sitten varhaisultraksi.
Ultraaja laski viikoiksi 6+0, vähän jännitin, että onko mennyt alussa kesken ja jäänyt siihen kokoon, mutta hyvä syke kuulemma löytyi. ❤
Kuulemma mahdollista, että olen tullut raskaaksi tuossa toukokuussa, joka sitten mennyt kesken, josta esim. tuo tiputtelu voinut johtua, mutta olen tullut taas uudestaan raskaaksi heinäkuussa.. noh, se jää mysteeriksi.