Himot ja halut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jonppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaupasta oli pakko ostaa lihapiirakoita :D Voi elämä tätä syömisen määrää..

Tällä viikolla piti soittaa ukolle että tuo tullessaan Saarioisten mikrolätyn. Vähän katto kieroon kun kotiin tuli, IKINÄ en syö noita eineslättyjä. Mutta ai että kun oli hyvää! :) Muuten ei kyllä ole suurempia haluja ollut... Syön muutenkin tähän aikaan vuodesta satsumoita/klementiinejä kilokaupalla niin se ei ole sinänsä uutta. Se mikä tässä tilassa on outoa, niin oon nukkunu viikon verran yöt pätkittäin ja en saa unta enää 5.30 jälkeen. Tänäänkin nousin jo viideltä ylös ja mies kysy unissaan et mihin meen, niin oli pakko sanoa että syömään. Oli tosi kova nälkä! Muutenkin nälkä on kasvanut ja pakko syödä 1,5-2 tunnin välein. Etovaan oloon oon koittanut juoda lasillisen piimää ja se tuntuu toimivan :)

Tällä viikolla piti soittaa ukolle että tuo tullessaan Saarioisten mikrolätyn. Vähän katto kieroon kun kotiin tuli, IKINÄ en syö noita eineslättyjä. Mutta ai että kun oli hyvää! :) Muuten ei kyllä ole suurempia haluja ollut... Syön muutenkin tähän aikaan vuodesta satsumoita/klementiinejä kilokaupalla niin se ei ole sinänsä uutta. Se mikä tässä tilassa on outoa, niin oon nukkunu viikon verran yöt pätkittäin ja en saa unta enää 5.30 jälkeen. Tänäänkin nousin jo viideltä ylös ja mies kysy unissaan et mihin meen, niin oli pakko sanoa että syömään. Oli tosi kova nälkä! Muutenkin nälkä on kasvanut ja pakko syödä 1,5-2 tunnin välein. Etovaan oloon oon koittanut juoda lasillisen piimää ja se tuntuu toimivan :)
Ei oo totta :p:D mä oon kanssa himoinnut samoja mikropizzoja!! En niitä koskaan syö normaalisti mutta nyt, ohhhh ne on niin hyviä :p:p:p:p

Mulla ei vielä mitään kummempia mielitekoja tullut. Ainoa mitä on pakko saada on jääkylmä maito, nam! :woot: Makeat herkut ja suklaa ei maistu tällä hetkellä, vaikka aina oon ollu tosi karkkihirmu, mutta tämä lienee vaan hyvä asia, kun pari kiloa ylimääräistä löytyy :wink

Jääkaappi kylmät mandariinit ja viinirypäleet maito mitä en normisti oikee ikää juo.

Mie oon syöny nyt enemmän riisipiirakoita. Niitä tekee koko ajan mieli. Ja ne pitää olla niitä Saarioisten isoja vaaleita piirakoita, muita ei tee mieli syödä.

Raikkaat hedelmät, pikkusuolaiset (esim. Pasteijat). Mikään lihakastike tai "mönjäruoka" ei maisti nyt yhtään! Ei siis oikein mikään ns. kunnon lämminruoka. Guacamolea ja nachoja syönyt kaks pikku pussillista parin päivän aikana, jättimäisiä appelsiinimehuja (itsepuristettu) aamuisin, klementiinejä ja tomaattia...

Silli! Sitä tekee mieli suoraa purkista haarukalla suuhun. Samoin mahdollisimman tuliset nuudelit. Mitään makeaa ei tee yhtään mieli. Onneksi ei ole tullut vielä huono olo muuta kun ihan sillon tällön. Menee ohi röytäilyllä ja pikkusuolaisella :)

Kivennäisvesi! Pitää olla koko ajan kaapissa ja mielellään jotain maustettua. Miehellä menee varmaan kohta hermot ku kokoajan litkin vichyä ja kannan lisää kaupasta. Mies kun ei välitä oikein kuplavesistä...

Lisäksi kaikki herkut maistuu... ehkä joulu taisi jäädä vähän päälle. Onneksi nyt kaikki suklaat on syöty kummittelemasta. Tätä menee musta tulee tonnikeiju :smiley-ashamed005 mut nyt sanoin ääneen, ettei tähän taloon enää osteta herkkuja :wink

Joo mandariinit! Oon aina ennen ollu tosi huono syömään hedelmiä, mutta tuossa joulun alla kun oli tosi paha olo 24/7 niin mies keksi ostaa mandariineja... Wau! Ja mäkkärin hamppari oli aivan pakko saaha tapaninpäivänä, mut tais johtuu siitä että jouluruuat tursus jo korvista :D Mutta tosi outoa, kun muina jouluina oon vetäny kinkkua aivan sikana ja pelkiltään, niin ei nyt oikee tehny mieli. Niinku ei muitakaa jouluruokia, paitsi tietty graavilohta mikä on kielletty. Ja toinen outo on ettei suklaata (!) tai makeita herkkuja tee mieli, vaikka oon oikeen sokerihiiri normaalisti! :o

Mikään ei enää houkuta tai maistu. Itsepuristettu appelsiinimehu on ehkä ainoa. Ei tee mieli mut maistuu ees jotenkin.

Mulla meni kans joulu ihan ohi.. Ei tehnyt mieli kinkkua, ei laatikoita, eikä edes sitä suklaata.. Tosin meille rantautui flunssa kuumeineen ja oksenteluineen, niin ei oikein ole ruoka maistunut.. :wtf: Eilen tosin oli ihan pakko saada mäkkäristä euron juusto :grin
Jospa tämä elämä alkaisi taas voittamaan tästä..

Mulla oli alkuun suolakurkut mitä teki mieli himona. Tällä hetkellä nuudelit ja subin patongit myös erilaiset salaatit (kreikkalainen,tonnikala,kana) maistuu ja niitä menee kahden edestä :D

Takaisin