Himot ja halut

En tiedä onko nyt erilainen tilanne kuin ensimmäisellä kerralla, kun nyt alkuraskaus talvella, esikoisella kevät/kesä, niin en iljennyt syödä mitään lämmintä ruokaa esikolta.. Ehkä kuumuus ja huonovointisuus oli huono yhdistelmä...
Ainakin nyt pikkukakkoselta vielä maistuu myös ruokaruokakin.. :) Tein eilen miehen toiveesta ison lootan lasagnea ja paistoin pannulla kasviksia.. nam. :p Olisin voinut syödä vaikka ämpärillisen...
 
Mulla ensimmäisessä raskaudessa oli tasan kaksi mielitekoa: maito ja mandariinit/klementiinit/satsumat
Ja nyt aivan sama meininki... Mies katsoi hölmistyneenä kauppalistaa kun olin kirjoittanut "mandariineja, PALJON" Ja maitua voisin juoda taas litran päivässä..
No, eipä nuo onneksi mistään pahimmasta päästä ole jos näillä taas selviää...

Mulla oli ihan samat ekassa raskaudessa! :D Mandariinit ja maito. Punaista maitoa mielellään! :D Tässä raskaudessa ei ole vielä ihmeempiä himoja ollut. Pari päivää himoitsin hampurilaista, mutta kun sain sen, ei se meinannutkaan mennä alas.. :D
 
Just kun kehuskelin (tai manailin, miten sen nyt ottaa) että mulle maistuu kaikki liiankin hyvin, niin tein oikeesti niin pahoja lihapullia, että etonut siitä asti tasaisin väliajoin kun niitä söin! Miten niissäkin voi epäonnistua noin pahasti :shifty:
Johtuneeko sitten pullista vai muusta :D mutta nyt tekeekin mieli kaikkea mahdollisimman raikasta. Lihapullia ei hetkeen kiitos!
 
Jänniä himoja teillä :) Ihme juttu toi mandariinit kun niin moni niitä vetää! :) :) Täytyypä pistää mieleen jos tulee itelle paha olo ni ne vois maistuu. Nyt ei oo vielä mitään himoja mihinkään. Ihan normaalisti masituu kaikki. Ja kahvikin uppoo hyvin, teen aina semmosen omatekemän latten: maitoo mikrossa isoon kuppiin n. 4 cm ja siihen kahvi päälle. Ei oo liian tujua kahvia ja maistuu hyvältä. :)

Ja muuten ni vettä pitää saada juoda koko ajan. Kauhee jano!

Maggie rv 4+4
 
Mulla kans vielä kaikki menee aika normaalisti. Hirveä himo viinirypäleisiin, suolakekseihin ja juustoon. Ja näitä pitää kaikkia syödä tietenkin samaan aikaan :D

Ja samoin hirveä jano koko ajan! Hiilihapotettu vesi sekä mehut maistuu! :)

5+5
 
Juu samoin ja oli pakko ostaa ja heti kassan jälkeen avata :D (teki mieli jo kaupan sisällä avata :wink)
 
Mandariinit, viinirypäleet, maustamaton jogurtti, riisikakut (cheese ja sourcream&onion), pepsi max :) tänää iski päähän et pakko saada suolakeksejä!!!!!
Noi em ruuat ei saa ällötystä aikaan joten niillä mennään toistaiseksi.
 
Mää en kestä miten pidän tämän salassa tonne 28.12 asti (jos onkin se tuulimuna mitä pelkään) kun seuraava ultra.
Kun kahvi! Hyi! Oksettaa ällöttää kuvottaa pelkkä ajatuskin... Ja tiedän että kaikki arvaa kun normaalisti juon aina kahvia.. En vain haluaisi kertoa tästä kun en tiedä itsekään onko tuolla masussa ketään :sorry:
 
Täällä thai ruokaa on pitänyt saada yks sun toinen päivä! :p kotimaiset omenat on ollut namnam ja myös ne mandariinit! Sekä hiilihapotettu vesi. Kahvia en yhtäkkiä pystyny ees ajattelemaankaan :meh:
 
Mulla ei vielä mitään mielitekoja, ihme kyllä koska ennen raskautumista on ollut tasaisin väliajoin kaikkia ihme himoja. Esim. Tomaatit, niitä meni kesällä ihan hulluna, avokado (tuli vedettyä pari päivässä.. melko kaloripitoisia ja finnejä tuppas :)). Paras yhdistelmä oli ruisleipä jossa oli muussattua avokadoa ja tomaattia. Mmmm.... Nyt alkoi sitä tekeen vähän mieli ;P
Sit ollut mm. Valkosipulihimo, aurajuustohimo, appelsiinihimo ym. :D
 
Mandariinit ja liha! Hedelmiä tekee muutenkin mieli syödä mutta mikä noissa mandariineissa on, kun niiden syömistä ei pysty lopettamaan?! Ja sitten tuo liha, mitä antaisinkaan kunnon pihvistä lisukkeineen
 
Nyt mulle on iskenyt orastava tomaattihimo! Ja nimenomaan ruisleivän päällä mitä on nyt pakko syödä, et saan tomaattia!! Kun muuten en syö oikein ikinä leipää ni nyt pakko mättää. Ai että tomaatti maistuu ihanalta. :P Kesäisin vielä paremmalta mut ei auta! :D
 
Takaisin
Top