Himot ja halut

jonppu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko ilmennyt joitain selvästi raskaudesta johtuvaa himoa tai halua?
Ruokia yms..? :wink
 
Meikäläisellä on ruisleivän päällä majoneesia ja sitten siihen vielä jotain suolaista.. ja ruisleivästä se 'kantapala', kun päällispala niin paksu et meinaa tulla ylös... :P
Mies katsoi vähän pitkään kun selitin että hän saa syödä ainoastaan päällispaloja ;D
 
Punajuurisalaatti on tällä hetkellä sellainen himo, että oksat pois :D On se aina ollut hyvää, mutta nyt raskauden aikana se on ihan taivaallisen makuista, ja suoraan purkista pakko syödä :D
 
Mandariinit... on niin etova olo ettei oikein muuta voi ajatella. Suklaa jota himoitsen ja varsinkin eka raskausaikana söin... ei mene alas millään??? Kamalaa
 
Piimä, en käsitä Nyt tällä viikolla oon vetänyt sitä ihan huomaamattani ihan hulluja määriä. Tänään sitten mies naureskelikin, että eipä kumma kerran raskaana ollaan :D
Esikoisesta alkuraskauden himoina oli mandariinit ja hernekeitto :)
 
Piimä....eilen mies sai erikoisen pyynnön kun kysyi mitä kaupasta...hirveesti piimää kylmä piimä...nammmmmm. tosin niin paha närästys, että tuntuu helpottavan.
 
Mulla ei tällä hetkellä ainakaan mitään mieli tekoja. Syön niinku ennenkin. Esikon aikaan tomaatit oli ihan huippu hyviä. Liekkö joku c vitamiini puutos. :D no nyt ku ajattelin ni mehua on tehny mieli pitkään jo mutta en ole ostanut.
 
ja hei, kokis! nyt kun en juo energiajuomia tai kahvia niin himottaa kokista aivan järkyttävän paljon.
 
Mulla ensimmäisessä raskaudessa oli tasan kaksi mielitekoa: maito ja mandariinit/klementiinit/satsumat
Ja nyt aivan sama meininki... Mies katsoi hölmistyneenä kauppalistaa kun olin kirjoittanut "mandariineja, PALJON" Ja maitua voisin juoda taas litran päivässä..
No, eipä nuo onneksi mistään pahimmasta päästä ole jos näillä taas selviää...
 
Muokattu viimeksi:
Suklaa.... Tuli vetäistyä kaverin antama konvehtikuusi, "vain" puolet päivän energiantarpeesta täyttyi :D. Taidan lahjoittaa lahjasuklaat suoraan eteenpäin, ettei tulisi ihan älyttömästi lisää painoa :P.
 
Tuetääkö teistä kukaan sitä oloa, kun oot koko päivän himoinnu karkkia ja sitte mies työpäivän jälkeen lyö sulle karkkipussin syliin. Yyyyyyh mitkä karkkiöverit x/
 
Tuetääkö teistä kukaan sitä oloa, kun oot koko päivän himoinnu karkkia ja sitte mies työpäivän jälkeen lyö sulle karkkipussin syliin. Yyyyyyh mitkä karkkiöverit x/

No mie vedin överit äsken sipsipussilla. Meni ihan koko pussi. Kerralla.
Joten joo, överit on tuttu :D
 
En kyllä voi sanoa, että olisi jotain himoja jonkin ruuan yms suhteen. Pikemminkin saa väkisin ruokaa laittaa suuhunsa. Tosin ei esikoisestakaan ollut mitään himoja, en ainakaan kiinnittänyt huomiota.
 
Takaisin
Top