Himot ja halut

Miul on menny paljon Valion mango-kerrosviilejä. Maistuu niiiiin hyvälle.
 
Maggie, tosi tosi huono tuuri sais olla et yksittäisestä kerrasta sais listerian.. Ja ei näitä rajotuksia aina näin alkuun muista ajatella. Itsekin tajusin tänään et oon juonu imetysteetä nyt useena päivänä ja eihän sitä ois saanu raskaana juua :sad001
 
Ei ole mitään tiettyä, mutta jestas, kun kaikkea suolaista(varsinkin pikaruokaa) voisi syödä joka päivä! Oon aina ollut sipsien himoaja, mutta nyt tekee suurin piirtein joka toinen päivä mieli...
 
Just käytiin kaupasta sipsejä kun on pakko saada niitä (se suola).. Nuudelitkin on aika omnomnom.
 
Maggie, sama juttu. Noi juustot on vaikeita muistaa! Olin juuri tänne kirjotellut aiheesta, kun oltiin ristiäisissä missä tarjolla tortillawrappeja, kysyin mitä niissä on. Vastaus "tonnikalaa ja kinkkua". Ok.. Söin, kunnes tajusin et niin aivan, niissähän on myös tuorejuustoa. Ei vaan meinaa muistaa :sad001 tiedostan kyllä etten syö jos näen purkin tms, mut tolleen täytteenä hankala.
 
Ei ole nälkä, ei halua syödä mitään, ei tee mieli mitään ruokaa. MUTTA kokoajan pitäisi syödä.

Syömishetken jälkeen tulee 15 minuutin sisällä pakottava tarve syödä lisää. No. Tässä on sitten syöty nyrhimällä, nyppimällä, pitkään pureskelemalla vaikka mitä. Ennätys on yksi voileipä ja 38 minuuttia. Vatsalaukku ilmaisee olevansa täynnä. Aivoista ei löydy yhtään lempiruokaa, jota nyt juuri haluaisi syödä. Juustokakkua? - nääääh. Pizzaa? - Yh. Lasagnea? -Juuei.

Toisaalta - suunnattoman heikko olo ja oksennus tulee, jos on kaksi tuntia syömättä.

MIKSI suussa tuntuu metalliselta ja pahalta ja pakottava tarve syödä jotain?

Tänään syöty mm. 9 (!!!) eri annoksena neljä ruukkusalaattia, kaksi kurkkua, tonnikalapurkki, pari kananmunaa. Kalorimäärä kohtuullinen, mutta ärsyttää syödä kokoajan jotain.
 
Mulla kans lähinnä että mitään ei tee mieli, mutta nälkä on kuitenkin koko ajan. Sitten kun syön niin maistuukin ihan hyvältä, vaikka alussa ei olis halunnut edes sitä syödä. Jos tulee liian pitkä väli syömiselle niin iskee paha olo. Jogurtit ja viilit uppoo hyvin, samoin hedelmät. Mut mitään varsinaista himoa ei oo tullut :)
 
Teki mieli pullaa, mies leipoi lapsen kanssa :) ja toki piti vähän syödä ja toki tuli syötyä vähän enemmänkin ja nyt on huono olo... No oma moka. :wink
 
Mä oon koukussa oikeen vahvaan salmiakkiinn kirsikkatomaatteihin nuudeleihin ja kivennäisveteeen! Mut salmiakki on semmonen et niitä saatava joka päivä johtuskohan toi himo matalista verenpaineista
 
Himot: täytetyt uuniperunat joita ajattelin tänään tehdä ja avokadopasta, myös ruisleipä missä pestoa kananmunaa ja avokadoa ni nam.

Ruokaa tekee siis mieli 3 kertaa viikossa muuten on pakkosyömistä..
 
Himona ruoka, joka ei saisi tuoksua, eikä höyrytä, eikä oikeastaan maistuakaan miltään.

Tänään keitin kilon porkkanoita, kolme perunaa ja kourallisen kukkakaalia. Isoina paloina veteen, jossa 1/2 liemikuutio.

Nyt tullut syötyä tätä keittoa 2,5 tunnin välein kaksi kauhallista ja pari-kolme lusikallista raejuustoa.

Mä olen kokoajan suunnitellut sushiravintolaan marssimista ja kasvisversioiden tilaamista. Toivottavasti sushin maku näin raskaana ollessani vastaa himon laajuutta...
 
Oi mikä sushinhimo mullakin on!! :P

Ja avokadopasta himottaa aina :wink

Ja roskaruoka ainoa mitä nyt tehnyt mieli entistä enemmän..
 
Täällä kanssa himona salmiakki, sipsit, ravintola ruoat ja tietysti äidin tekemät kotiruoat. :D hitsi kun tuntuu että nyt nesteet jämähtää kehoon tosi pahasti jos syö liikaa suolasta!
 
Just vetäsin paketillisen nuudeleita raakana :s
 
Mannikka kai sentään keitit ne ettei ihan niiiiin raakana ;D

Mulla ei oo varsinaisia himoja ollut kun syön mitä vaan saan alas...mutta tässä yksi ilta oli kerrankin ruokahalua ja söin isosta kauraleivästä puolet :D päällä ei ollut muuta kuin margariinia, joka oli kans tosi hyvän makuista....
 
En keittäny kun rouskuttelin menemään :D
 
Mannikka Oikeesti?? Just :D miten sun maha kestää, mä en uskaltais edes kokeilla :D aattelin että oot syöny kypsänä paljaaltaan ilman mitään mausteita.
 
Juuu, ei tunnu missään :p
 
Mua ei kans enää himota mikään, ees mandariinit. Ajatuskin kaikesta ruuasta tuntuu ällöttävältä, Silti pitää syödä koko ajan tai tulee huono olo. En enää ees mieti mitä tekis mieli tai voisinko syödä jotain, syön vaan vaikka ajatus ällöttäis. Kyllä ne sit ihan hyvältä maistuu kuitenkin. Oon päätellyt, että tää on joku aivokemiallinen harha, jonka voin vaan jättää täysin huomioimatta.
 
Takaisin
Top