Himot ja halut

Mua ällöttää kaikki missä on vähänkin rasvaa nähtävissä, esim. jauhelihaa ei pysty todellakaan syödä eikä noita koulun einesruokia ihan karmeita.
Ranskalaisia tekee ihan hulluna mieli vaikka niissäkin on rasvaa. Kaupassa jugurtti hyllyltä tulee kaiken sorttista mukaan ne tuntuu jotenkin niin ihanan "raikkailta". Ja kylmä MAITO! oon ollut aina kova maidon kuluttaja mutta nyt sitä menee vielä enemmän oikeen luvan kanssa :D
 
Hiphei, tänään kömmin mörrimöykyn kolostani ihmisten ilmoille - suuntana sushipaikka (no okei, ultraan piti mennä).
Ruokahalua ei ole näkynyt kolmeen viikkoon, mutta sushinhimo on kasvanut yli äyräitten.
Ja se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaiken touhotuksen arvoista. Vaikka vedin pelkästään vaan kahta kasvismakua, niin, uh... Örp!

RV 7+2
 
Jonppu, ei oo tullu kokeiltua :D
 
mannikka, mulle joskus sanottiin ettei nuudeleita saa syödä raakana kun ne turpoaa sitten sisuksissa ja tulee pian joku tukos. En sit tiiä onko totta, mutta siihen loppu mun nuudeleiden rouskuttelu.
 
Astianpesukoneeseen en suosittele raakoja nuudelin pätkiä tai mitään pastaa :) Menee putket tukkoon.
Ai miten niin Off-Topic? Hiiiii...
 
Sinna, eiköhän ne ehi vatsalaukussa turvota.. En usko et mitään haittaa on kunhan juo tarpeeksi :)
 
Tietysti jos vetää kauheen kasan raakana ja unohtaa juua niin varmana ainakin käy ummettaa :D
 
Mannikka, välillä niitä raakoja nuudeleita on oikeesti vaikee vastustaa, esim kun avaa paketin ja laittaa kippoon odottamaan vettä ni ain osa häviää :D
Luulenpa kans ett kyse on siitä että muistaa juoda tarpeeksi, koska muutenhan on aika kuivaa vatsassa kun nuudelit imasee kaiken kosteuden sieltä ja se saattaa aiheuttaa vatsakipujaki. Mut kyl sen ite tietää :)

Mie oon syöny nyt monta päivää pirkan viidakkomuroja, ne vaan on ainoo ruoka joka maistuu (ainki toistaseksi), paahtoleipää oon kans kyl syöny :D pizzaa ja muuta roskaruokaa kans tekee välil mieli :S
Ja yhä edelleen odotan aikaa jolloin ei oo pahoinvointia ja voin syödä karkkia!! :D
 
Nenna niinpä.. Eipä miulla ainakaan masukipuja tullut eilen :D no jos koittas syyä enimmäkseen kypsinä..
 
Noi nuudelit on kyllä keittämättöminä niin namia! En ole nyt maistanu, mutta ennen raskautta oon välillä napostellu. Pitää taas kokeilla!
 
Mun sushihimo vaan pahenee. Se että eilen tehtiin soijakastikkeessa lilluvaa lohta ei auttanut unohtamaan sushia :sad001
 
Mun sushihimo vaan pahenee. Se että eilen tehtiin soijakastikkeessa lilluvaa lohta ei auttanut unohtamaan sushia :sad001

Me tehtiin joskus raskaana olevan kaverin kanssa feikkisusheja. Sushiriisi ihan normaaliin tapaan ja siitä nigiri susheja. Mut päälle lohen ym sijasta kermaviili-purkkitonnikala-sitruunapippuri mössöä :D Tota nyt voi tietysti tuunata ihan oman maun mukaiseksi. Näitä sit soijan ja wasabin kanssa, kaveri oli onnellinen :D taidan tehdä näitä nyt sitten itsellekin tällä kertaa...
 
Aluksi oli aivan tolkuton himo salaattiin, tomaattiin ja perunaan. Nyt sitten berliininmunkit huutelevat koko ajan. Kauheeta käydä leipäosastolla kaupassa kun munkit on siinä vieressä. Paino ei kuitenkaan saisi nousta yhtään, sen verran normipainon ylärajalla mennään kuitenkin.
 
Joku mainitsi jossain toisessa ketjussa maitosuklaa-vanukkaat pari päivää sitten. Se on nyt sit kummitellu siitä asti tuolla takaraivossa mut ainakin vielä oon pystynyt vastustamaan :D
 
Nams :p mäkin söisin samalla tavalla koko jälkiuunileivän jos vaan pystyisin.. Jouduin luopumaan tästä herkusta jo muutama vuosi sitten purentavian takia :sad001
 
Täytyypä lisätä tänne oma himo: PÄÄRYNÄT! Lähikaupassa varmaan aavistelevat jo jotain ku käyn hakemassa pussillisen joka päivä :D
 
Takaisin
Top