Himot ja ällötykset

Haha, yli 2 kuukautta sitten kirjoitin että himoitsen kylmiä, vasta kuorittuja porkkanoita ja samalla linjalla jatketaan edelleen :tears: Syön kilon paketin porkkanoita noin parissa päivässä. :No Evil Monkey:

Kävin viikonloppuna kaupassa ostamassa syötävää sairaalalaukkuun, mutta mukaan tarttui vain muutama pullo elektrolyyttijuomia. Ei varmaan synnytyksen käynnissä ollessa tee mieli mitään erityistä, joten päädyn todennäköisesti ostamaan viime hetkellä suklaalevyn tai mitä tahansa kaloripitoista laukkuun mukaan.

@Helinä84 - juusto on ihan hyvä proteiinipitoinen syötävä, joten jokunen ekstra siivu silloin tällöin ei varmasti haittaa :)

Kuinkas muilla on ruokahalu ja himot/ällötykset kehittyneet näin viimeisten viikkojen aikana?
 
Mulla oli todella kliseiset ruokahimot pitkälle raskautta. Pizza, ranskalaiset yms. Sitten yhtäkkiä vaihtui ihan erilaisiin, luumuihin, vispipuuroon yms 😅 Nyt loppuraskaudessa vähentynyt oikeastaan kaikki ruokahimot.
Toki jos tullut syötyä huonommin päivän aikana, niin toki sillon illalla tulee himot kaikkeen, mikä mulla normaalia ilmankin raskautta.
Mutta nyt ei ole oikeen himoja tosiaan enää erityisesti mihinkään. Annoskoot jopa pienentyneet ja syöminen vähentynyt.
 
Himoitsen edelleen hammastahnaa 😅 Eli tulee pestyä aamuin illoin 10 min kerrallaan hampaita.
 
Himoitsen edelleen hammastahnaa 😅 Eli tulee pestyä aamuin illoin 10 min kerrallaan hampaita.
Täytyy tunnustaa, että itse pidän kovasti puhtaiden hampaiden tunteesta, joten voin kuvitella että noin perusteellinen hampaiden pesu on palkitsevaa 😅
 
Puuroja ja kaikkea raikasta hedelmää tekee mieli. Porkkanaa uppoo täälläki! :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top