Himot ja ällötykset

Joo, lihat kyl tuoksuu hyvältä vaikka oonkin kasvissyöjä🤣
Oi ei🙈 no sit et varmaa oo himojesi vietävänä kuitenkaan. 🤭En tiiä onko se sit vaa merkki että suolaa, jodia ja rautaa tarvii keho vai mistä lie johtuu noi himot 🤔
 
Naurattaa tää lihanhimo juttu kun tänä aamuna mies varovasti ehdotti et syötäskö välillä kasviswokkia ku tuota noin meillä on ollu nyt aika paljon liha ruokia. Katoin sitä takas ilmeellä 'leikitkö hengelläs'.
 
Kaikki suolainen ja rasvainen maistuu. Kasvikset ja hedelmät ei nyt iske yhtään 😆 kylmät juomat on myös erittäin jees. Mikään yksittäinen ruoka ei ällötä, paitsi en pysty syödä kahta kertaa peräkkäin samaa koska jostain syystä se ällöttää. Ollaan totuttu tekemään sapuskaa useammalle päivälle kerralla ja nyt sit miehellä ollu urakka syömisten kans..
 
Olen normaalisti kahvin suurkuluttaja, mutta aina sama juttu raskausaikana, että sitä ei pysty juoda. Ei vaikka ei edes olis paha olo. Varmaan ihan hyvä ettei ainakaan niin paljon tuukkaan juotua kun normaalisti
 
Olen normaalisti kahvin suurkuluttaja, mutta aina sama juttu raskausaikana, että sitä ei pysty juoda. Ei vaikka ei edes olis paha olo. Varmaan ihan hyvä ettei ainakaan niin paljon tuukkaan juotua kun normaalisti
Mulla alkaa olla sama! Aamuisin tekee eka hirveesti mieli kahvia ja sit ku sen keittää nii pari hörppyä on jees ja sit alkaa tökkimään.
 
Mulle maistuu nyt viinirypäleet, satsumat ja kirsikkatomaatit 🤩 namnam. Ja tietty myös ranskalaiset. Herkut maistuu, mut ei mikään överimakea. Sukupuolesta en osaa mieltymysten mukaan oikeen sanoa - mulla on 3 tyttöä ja 1 poika ja enemmän tehny mieli makeaa tytöistä ja suolasta pojasta. Nyt kuitenkin tekee mieli molempia 😂😂😂
 
Mulle maistuu nyt viinirypäleet, satsumat ja kirsikkatomaatit 🤩 namnam. Ja tietty myös ranskalaiset. Herkut maistuu, mut ei mikään överimakea. Sukupuolesta en osaa mieltymysten mukaan oikeen sanoa - mulla on 3 tyttöä ja 1 poika ja enemmän tehny mieli makeaa tytöistä ja suolasta pojasta. Nyt kuitenkin tekee mieli molempia 😂😂😂
Oisko sit kaksoset tai muunsukupuolinen :grin
 
@Monni92 se voi olla 😂😂👌🏻 tai sit vaan vielä liian aikaista (6+0) tehdä päätelmiä, oon muistaakseni yleensä ennen rakenneultraa tehnyt omat viralliset veikkaukseni ja toistaseks mennyt aina oikein 😁
 
Syötiin tänään vapun kunniaksi nakkeja ja perunasalaattia, ja oli kyllä bueno, mutta kun lautasia ei saanut heti koneeseen, niin se haju kun tuli seuraavan kerran keittiöön, oli ihan kauhee. Hyvin oli motia tyhjentää tiskikone.
 
Jeesus et olen voinu tänään huonosti.. Paistoin lapsille ison kasan munkkeja ja toi rasva käry on porautunu mun hajunystyröihin niin et mun sieluki oksentaa.. 🤢🤮
 
MInulla on jonkin asteinen banaaninhimo (lastuina ja varsinkin tuoreena) ja hedelmähimo ylipäätään. Myös raikasta vettä on saatava. Toisaalta makea tökkii, ainakin keinotekoinen. Esikoispojasta muistan appelsiinihimon 😊

Mutta kokonaisuutena ruokahalu on aika huono, jo vähästä määrästä tulee huono olo.
 
Makeat hedelmät maistuu nyt erityisen hyviltä, viinirypäleet ja vesimeloni nams 😍
 
Mun tekee mieli erityisesti kylmiä mandariineja ja jääkylmää vettä 😅 Kaikki ns raskas ruoka vähän ällöttää. Oon kova juomaan kahvia mut eilen tökkäs enkä oo pystyny juomaan ku töissä pari kuppia.
 
Siis tekee mieli aivan kaikkea! Välillä makeaa ja välillä suolasta. Mies paistaa kananmunia iltasin ja ne tuntuu olevan just nyt sellane ällötys 🤮

Saispa syyä kokoaja, sitte tosin ku syö nii tuntuu että oksentaa sen 😮‍💨
 
Porkkanatikut. Niitä voisin vetää varmaan kilon 😄

Aina pussin ostettuani kuorin ja pilkon koko kilon valmiiksi jääkaappiin
 
Takaisin
Top