Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nojoo on, mulla ei kyllä liity pahoinvointi mitenkään ruokahaluttomuuteen, ei vaan huvita syödä. Syön sillon kun on oikeasti jo nälkä ja vaan sen verran, että nälkä lähtee.Onko kenelläkään muulla ollut ruokahalun puutetta? Minulla pahoinvointi hellitti jossakin 14. viikon paikkeilla, mutta on nyt taas vaivannut etenkin iltaisin jo muutaman viikon ajan. Mitään ei siis tee mieli, vaan ruoka ylipäänsä on ihan "thanks, but no thanks". Tämän seurauksena syön vain silloin kun olen nälkäinen, ja silloinkin kestää ikuisuuden kun päätän mitä söisin kun mitään ei oikeastaan innostaisi syödä.
Esimerkiksi jäätelöä, suklaata tai muita herkkuja on tullut syötyä vähemmän kuin koskaan aiemmin. Raskaana ollessa! En olisi ikinä uskonut. Olen muutaman kerran jo valitellut miehelle, että mulla on hirveä himo himoita jotakin, mutta en tiedä mitä.
Tää kahvi on jännä, ite en ikinä ole mikään hirveä kahvin juoja ollut ja kahvin jätinkin jo viime lokakuussa pois kun alettiin yrittää. Mutta nyt tekee koko ajan mieli kahvia.Nyt tällä viikolla on alkanut tehdä mieli kahvia, paljon. Tänään oli pakko tehdä latte, ja on tää kyllä hyvää
Ihan taviskahvia maidolla ei välttämättä tuu juotua, kun ei mieskään kotona juuri keitä, mutta kapselikeittimellä saatan silloin tällöin kyllä itselle tehdä, ellei mieli siis muutu taas
Sama täällä. Ei ole koskaan ollut yhtä helppoa sanoa 'ei kiitos' pizzalle, hampurilaisille ja muulle tuhdimmalle ruualle.Mulla edelleen jatkuu ällötys rasvaisia ruokia kohtaan Vaikka muut random ällötyshetket ovat huomattavasti vähentyneet, uppopaistettu tai muuten öljyinen/rasvainen ruoka, myös sellainen mikä on aiemmin ollut kovasti mieleen, ei maistu. Sinänsä kai hyvä, kun tulee syötyä terveellisemmin, mutta ois sitä kiva aina joskus syödä niitä lohturuokia mitä kuitenkin tekis välillä mieli kunnes se tulee eteen