Himot ja ällötykset

Minulla tekis mieli parhaiten kaikkea ei niin terveellistä. Toki yleensäkkin väsyneenä enemmän kaikki roska uppoais paremmin. 😬 Olispa pizzaa, kebabia, kiinalaista ja karkkia.😅
 
Punainen liha on noussut ällökiksi. Tein viikonloppuna lihapullia, en saanut yhtäkään itse syötyä. Piti käydä sylkemässä roskikseen kun maistoin. Ajatuskin punaisen lihan syömisestä tuntuu tosi yököttävältä.
 
Mun tekee mieli raneja ja burgeria ja sipsejä ja sushia... 😆 Ehkä tänään ultra- ja jouluostosten lomassa täytyy käydä popsimassa hesen juustoateria ja käydä ostamassa sipsejä.
 
Namitupa, sieltä oon tilannut ja ne on tosi hyviä! ☺️
Huutelen eri ryhmästä, että mun mielestäni jopa parempia kuin Namituvan ovat Fazerin Salta Katten. Niitä karkkipussissa olevia (ei askissa tai irtokarkkeja) kuulemma saa syödä raskaana. Ovat ainakin auttaneet mun himoon ja taitaa olla jo viides pussi menossa. :No Evil Monkey:
 
Noh, muakin alkoi himottamaan se hese, kiitos niille jotka täällä siitä kauheena puhui... 😅 Tilasin ja aloin syömään raneja, ne oli hyviä, mutta paprikamajo ei kelvannut vaikka normisti onkin tosi hyvää. Eikä kyllä se tuplajuustokaan oikein meinannut upota, se maistui kyllä tosi hyvältä mut samaan aikaan ällötti jotenkin tosi paljon 🥴😩 No, söin sen hyyyyvin hitaasti, siis mulla meni tunti tuplajuuston syömisessä ja vikaa haukkua en pystynyt syömään loppuun 🤣
 
Tänään olisi tehnyt ihan hirveästi mieli uuniperunaa 😳. Suunnittelen yleensä ruuat viikoksi kerrallaan, joten on tosi hankalaa kun ei koskaan tiedä mikä seuraavaksi maistuisi.
 
Huutelen eri ryhmästä, että mun mielestäni jopa parempia kuin Namituvan ovat Fazerin Salta Katten. Niitä karkkipussissa olevia (ei askissa tai irtokarkkeja) kuulemma saa syödä raskaana. Ovat ainakin auttaneet mun himoon ja taitaa olla jo viides pussi menossa. :No Evil Monkey:
Nämä on ihania! Mistä olet löytänyt? Ostin itse Fazerin tehtaanmyymälästä mutta valitettavasti vaan yhden pussin…
 
Himottais aurajuustoa suoraa paketista! Valitettavasti ku sitä ei saa syödä sillai, oon tyytynyt kovaan nuuhkutteluun 😂 lämmitettynä ei oo yhtään sama asia nimittäin syödä 😅 ai että ei voi mikään tuoksua yhtä hyvältä kun jääkaappikylmä aurajuusto! Ja just tajusin että tänä jouluna jää piparit aurajuustolla väliin 😢
 
Oikeestaan mitään protskua ei oo tehnyt tänään mieli ja aika hiilaripitoisesti onkin tämä päivä tullut syötyä. Illasta söin kyllä puolikkaan subin, niin sai edes jotain proteiinia. Hirveesti himottaa sipsit.
 
Noh, muakin alkoi himottamaan se hese, kiitos niille jotka täällä siitä kauheena puhui... 😅 Tilasin ja aloin syömään raneja, ne oli hyviä, mutta paprikamajo ei kelvannut vaikka normisti onkin tosi hyvää. Eikä kyllä se tuplajuustokaan oikein meinannut upota, se maistui kyllä tosi hyvältä mut samaan aikaan ällötti jotenkin tosi paljon 🥴😩 No, söin sen hyyyyvin hitaasti, siis mulla meni tunti tuplajuuston syömisessä ja vikaa haukkua en pystynyt syömään loppuun 🤣
Mulla kävi tää sama ja vedin kolme päivää putkeen hesen juustohamppareita… 😂 jotenkin tosi jänniä nää himot ja ällötykset kun oon viimiset 5 v elänyt aika terveellistä elämää ja nyt on päivittäin tämmöstä mättöhimoa 😂 omat synttärit oli nyt viikonloppuna, makea tai kahvi ei vieläkään maistu..
 
Mulla on kans tehny yllättävän usein mieli roskaruokaa, mut aina ku saanu syötyä ni on tullu sellanen ähky olo vaikka ei ois syöny ku pelkän hampparin. Eilen oltiin hoplopissa ja olin taivaassa kun sain siellä ranskiksia ja paprikamajoa ❤️❤️ Mut sit oli taas loppupäivän ihan hirvee olo 😆 viime raskaudes kaikki rasvanen ruoka ällötti, himoitsin oikeen kevyitä salaatteja 😁 nyt ei oo toistaseks oikee ällöttäny mikään ruoka-aine mut jotkut ruuat maistunu ihan törkeen hyviltä mut sit taas ruokia on vaikea suunnitella kun ei tiedä mikä menee milloinkin alas
 
Mulla alko viimeviikolla ihan yhtäkkiä sellainen, että kaikki ällöttää. Joku ruoka mitä himoitsin ja tein tiistaina ni ällötti jo keskiviikkona niin paljon et ei voinu jääkaappia avata. Ruokahalu ihan tiessään 😭 ainoo lämminruoka mitä voin just nyt kuvitella syöväni ni on puuro. Pitää tänään käydä kaupassa ja tehdä sotasuunnitelma et saa syötyä edes jotain
 
Takaisin
Top